Část 72

1.7K 103 1
                                    

Z pohledu Justina:sprchoval jsem se a u toho prohrábaval vlasama kapky krve z rány tekli do odtoku a já přemýšlel měl jsem svůj zamyšlený výraz a přemýšlel nad tím co řekla Blair o rodinách těch parchantů to co řekla mě nutilo si vzpomenout na mojí rodinu jak jinak než mě ta představa nutila jít do mé minulosti kvůli tý představě se na mém obličeji tvořili vrásky musel jsem ze sprchy odejít moc vzpomínám a to nechci.!

Kolem sebe jsem si omotal ručník a šel k zrcadlu kde sem si zas vzpomenul....................ta vzpomínka e mě vyvolavá agresivitu,smutek a hlavně slabost kterou nikdy nepřipustím.....zavřel jsem oči a otevřel je po pár minutách pak jsem se zhluboka nadechl a šel do pokoje Blair tam seděla a přepínala jeden program za druhým....

Když nic nedávaj tak nemá cenu to přepínat furt dokola je tam jen 12 programů a nenaskočej tam další když to budeš rychle přepínat.!"Jo".....ehm............"Asi máš pravdu Justine asi půjdu spát protože ehmmmm spánek je důležitý!!

Z čeho si tak nervozní!!?!Co........Já.................já nejsem nervozní..!!!Ale no tak z čeho seš nervní Blair?!Z ničeho asi jsem jen ospalá tak jsem tková rozjukaná..................co ruka bolí to furt?!Přikrčíl jsem nechápavě obočí protože se chovala dost divně..........ne jen to čtípe nic co by obvaz a dezinfekce nespravili.!!!Jo tak to máš štěstí že to není na doktora.!

Z pohledu Blair:Citila jsem se nehorázně trapně a pořádně nevěděla co mám říkat myslím že ze mě padali jen samé kraviny.................proč ani nevím cejtím se před ním jinak cítím se strašně dovně tak divně že se nezmůžu na rozumná slova.!

Blair děje se něco?!ne Justine asi mě jen bolí hlava z toho všeho alkoholu a z toho že jsem se ani pořádně nevyspala...!

Jo aha i když ti to moc nevěřím no já vím co je dobrý na spánek sex pak budeš spát jako batole..........Páni Justine zas se mě snažíš dostat jen postele.!!Teoreticky v posteli už si já se tě snažím svlíknout a ošukat!!!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat