Část 28.

2.3K 119 1
                                    

Z pohledu Blair:Ráno jsem se probudila okolo 9 ráno když jsem se rozkoukala viděla jsem na balkoně Codyho ,jak drží hrnek a kouká na stromy a kolem domu.Zakašla jsem ,aby poznal ,že jsem vzhůru.!

Blair si vzhůru!!Jo co tu děláš a kde jsou ostatní?!Mají nějakou práci!Práci.......Jakou práci?!Koukl se do země a mě to hned došlo.No jasně tak ,že vraždí lidi.!jo i tak se to dá říct ,ale nevraždí jen tak nějaký lidi ,ale vrahy.Páni hned je to lepší!Usmál se na mě a já na něj koukala je tu asi jedinej co se směje no ještě Jaden.

A proč si nejel ty to se mě bojíte nechat tady samotnou že si tu zůstal ty dokázala bych tě zmlátit?!Zvracel jsem a nemocnej jsem jim na hovno a vím že dokážeš zmlatit kluka ,ale  nenechali bychom tě tu samy nejsme dementi!.Trochu!Zas se usmál .Asi máš hlad?!Trochu.!Tak pojd dolů a něco si tam vezmeš?!Vážně jseš asi první co mě pustí s týhole místnosti?!

Jelikož jseš polonahá nemyslím si ,že se na něco zmůžeš?!Za prví nebráni mi to ti nakopat mozek a za druhý oblečení se mi pere nebo suší.!V pohodě nemusíš mi to vysvětlovat ,ale i tak tě pustím dolů všude je zamknuto tak se nebojím.

Pomalu jsem vstala z postele a šla furt za Codym.Když jsem šla dolů po schodem tak jsem se rozhlížele vypadalo to tam jak v sídle playboye.Tady je lednice vyber si co chceš.Otevřela jsem lednici a všude byl jen chlast.Asi rádi pijete co?!Jo jestli chceš tak si něco vem ,ale po ránu nevím no?!Dobrý obykle chlastám večer.!

Vzala jsem si z ledničky  jogurt!!Hlavně se nepřežer......celý dny jseš na sálatech a tet si vezmeš jogurt!!

Sorry ,ale kromě chlastu tam nic moc nemáte.!!Cody se na mě usmál a já se taky pousmala.Cody můžu se na něco zeptat?!Jasně o co jde?!Proč seš tady připadáš mi jak slušný člověk tak proč zabijíš?!Díky ,ale každej z nás má příběh proč jsme tady?!Příběh myslíš tím co?!Příběhy co nás donutili vraždit?!A ten tvůj je jakej?

Měl jsem holku jmenem Lenny bylo mi 15 a byl jsem na drogách chlastu a dalších věcích na který nejsem pyšný jednou jsem to z drogama přehnal Lenny jsem zabil.!Sklonil hlavu a zíral na zem.A já seděla z polootevřenou pusu.!

O můj bože asi jsem se na to neměla ptát moc se ti omlouvám !!Ne v pohod?!A to tě přinutilo sem jít a vraždit?!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P :*

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat