Je mi 19!!!Vstala jsem a šla do vnitř kde jsem si sedla na křeslo ,který bylo vedle okna.!
Justin šel zavřít balkonoví dveře jedním okem jsem pozorovala co dělá on a druhým co dělá Jaden.!Oba se na mě koukali jako kdybych byla něco co nikdy neviděli!!Justin se přiblížil a sedl si na postel ,která byla na proti křeslu.!
Hlasitě jsem polkla a koukala po obou.!Já jsem Jaden je mi taky 19!A tohle je Justin tomu je 20.!
Příkývla jsem hlavou a nohy si dala na křeslo a přítahla jsem si je k tělu a u toho se klepala.!Jen tak na mě zírali ,jak na kus masa.!Zvadla jsem obočí ,aby poznali ,že je mi to nepříjemný ,jak na mě zírají.!
Asi jim to došlo a oba vztali a šli pryč s pokoje.!Já jen zabořila hlavu do křesla .!Byla jsem ospala byla mi zima ,ale hlavně jsem měla hlad zapadalo slunce a já byla na tom stejným místě a furt jsem si vyčítala proč jsem měla ten stupidní napád jít na nějakou posranou párty !!
Začala mě bolet hlava!!Před tím stačilo říct ,že mám hlad a hned mi něco přinesli tady to tak jednoduchý není.!
Začala jsem se na tom křesle usínat.!
Ale zbudil mě Justinů hlas když se mě ptal jestli spím?!Ne nespím...........nacvičuju ,až mě zabijete.......!! Doufám ,že pochopil ironii.
Fajn!!Co chceš?!Už je tu Paul.!Kdo je Paul?!Ten tomu tady velí?!A co chce po mě?!Chce tě vidět!!Ale já jeho né.!
Popadl mě za ruku dost neotřepaně trochu to i bolelo a táhl mě až dolů kde mě svalil na zem podlahy klouzala a já se sklouzlo o pár metrů dál .!
Byli tam všichni kolem mě .!začala jsem zhluboka dýchat a radši zůstala na zemi.Ale popadl mě Liam a zas dost neohrabaně mě zvedl.Začali mě týct slzi ,ale nepanikařila jsem.Snažila jsem se jít ,ale furt do mě strkal Liam ohledne jeho nechová se 2 krát dobře k holce...!
Odvedli mě myslím do kuchyně kde mě povalili a schodili na zem!!Začali mi příšerně týct slzi .!Liame nezacházej tak špatně k naším hostům.!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :D :) :P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanficBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...