Část 32.

2.3K 118 3
                                    

Zakroutila jsem hlavou.Proč ti ten film nedává smysl.!Nevím je to divný a nepravděpodobný on má rád mozky a ona zabijí zombíky prostě je to divnej film.!O to jde v tom filmu.......zamilují se do sebe i když je každej uplně jiný a dělá jiný věci i tak si k sobě našli cestu a zamilovali se do sebe.!

KOukl na mě z udivem ,a jeho koutky ust se zvedali jako by se chtěl usmát ,ale nakonec jeho rty byli zas dole zamyšlený a kontrolavaný samy nad sebou.

Film se blížil ke konci a Justin na mě pokaždý koukl koutkem oka.......trochu mě to znervoznovalo.Páni  tak tohle by se v réalu  rozhodně nestalo!Myslíš tu apokalipsu?!!Ne to ne spíš jak by se on změnil a jen díky lásce by se změnili všichni kravina.!Co ty víš.......kluci se kvůli hokám mění furt a stejný je to i u holek i oni se mění kvůli klukům!!.

Pchché.!Štvalo mě to................a v hlavě jsem přemýšlela ,jak na to odpovím jestli si toho nebudu všímat nebo.........ne já jsem tip co si musí stát za svým.

Odsuzuješ to a to si to nezažil.!Jo Pchchéé.........zažil jsem to  a už to nechci nikdy zažít je to zbytečný k někomu něco cítit!!Tet jsem ho chtěla praštit ,ale otočila jsem se na druhou stranu a snažila jsem se usnout.!

Slyšela jsem ,jak se silně nadechl a se vztekem odešel do koupelny kde jsem slyšela silnou ránu to je nehoráznej nervákl.!Lekla jsem se ,ale snažila jsem se spát a ani jsem si toho nechtěla všímat.

Ráno jsem se probudila dřív než on a když jsem šla do koupelny bylo tam rozbitý zrcadlo vážně je nehoráznej nervák ,že bouchl do zrcadla.!Začala jsem tam ty střepy uklízet byli po celý koupelně a nemyslím si že by to uklidil on!

Obvykle bych řekla Bertě ,ale ta tu není asi tu zatracenou ženskou už nikdy neuvidím kdybych jí viděla omluvila bych se za ty hnusný věci co jsem jí říkala............co to tu kurva melu nemám jí ráda od doby co nastoupila mi dělala peklo ze životza a já ho dělala jí....... musím odsud začinám být hodná !!!!!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat