Část 10.

2.9K 151 0
                                    

Z pohledu Blair:Auuu moje hlava!!Začala jsem pootevírat oči byla jsem zmatená a  začala jsem vzpomínat na všechno co se stalo když jsem se plně rozkoukala smrdělo to tam ,jak zkažený potravyny a byla tam dost zima.

Kurva proč tu řeším tohle O můj bože je to pravda oni  ty oni mě unesli!!! Rychle jsem popadla kabelku a vyhazela jsem z ní všechno chyběl mobil a peněženka.!Ty zasraný vrahové asi nejsou uplně vymatlaný.

Běžela jsem ke dveřím kde jsem se znažila vzít za kliku ,ale bylo zamknuto bylo absurdní si myslet ,že by nezamkli.!

Sedla jsem si na zem a začala dost hlasitě dýchat chodila jsem ,jak vypatlaná po celý místnosti kde jsem musela hlasitě polikat ,ale nakonec jsem si sedla a do mích oči se hrnuli slzi až jsem na konec začala brečela jako malé dítě!!

Hlavou jsem bouchala do dveří a věděla jsem co příjde budu mrtvá vratím se a budu je strašit aspon že to beru trochu z humorem začala jsem se smát ,ale vystřídalo to zas brečení hlasitě jsem se nadechla a snažila jsem myslet na něco jinýho.!!

Začala mi být zima stáhla jsem si sako dolů ,ale furt to nepomáhalo proč jsem si vzala tričko s kterým mi je vidět břicho!!

O můj bože já tu hřeším furt sebe už nikoho neuvidím a já myslím furt na sebe začala jsem potahovat a pak jsem opět začala bulet.Pak jsem se třikrát nadechla a uklidnila jsem se musela jsem přemýšlet jak se odsud dostanu.!

Jasně popadla jsem kabelku a popadla líčindla skusím to trochu jinak.!Vlasy jsem si učesala byli ještě furt rovný.!Jo na to ,že mě uvěznili vypadám dobře tet toho ještě využít co nejvíc jsou to jen kluci sice vrazi ale na ty to snad taky bude působit 

Párkrát jsem si prohrábla vlasy a utřela rozmazanou řazenku steklou po celým obličeji.!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :D omlouvám se že to furt tak trvá :)

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat