Upřímně jsem dost váhala ,ale z neznamích duvodů mě bolelo hrozně břicho a i kdybych to schválila neužila bych si to s ním tak jsem se rozhodla hrát netikavku.
"Co když nechci...........není mi dvakrát nejlíp.!Jo a co kdybych se tě neptal Blair?!Řekla bych že máš smůlu.!!To mi dáš košem?!Klidně Justine......třeba budeš milejší!!"Fajn dneska to necháme ale myslím že mi to budeš muset vynahradit dvojnásob Blair.!!O to se neboj Justine!
Usmála jsem se na něj a on se usmál taky ,ale tentokrát byl jeho usměv jiný nebyl v něm žadný sexappeal..........byl to snad jeho pravý usměv?.............těžko říct u něj nikdo neví má tolik tvaří a každá je jiná.
Ještě chvíli jsme se ,jak dementi na sebe usmívali......,ale pak jako bychom oba vycíitil že ty usměvy jsou už tak dost trpný a oba jsme uhli pohledem.!
"Jdu si pro pivo a pro něco na zub chceš něco Blair?!!"Osobně myslím že se snažil zakecat co se tu pravě stalo a raději se chtěl vzdálit.""Ne nic nechci Justine jsem v pohodě.!!""Dobře.Otevřel dveře a tam doslova narazil do Jadna.""Promin Jadne!!
Jaden vešel do pokoje ze znepokojujícím pohledem a dost se divil."""Můžu se na něco zeptat Blair?!Jasně na co?!Nepocítila si z Justinovi strany něco jinak!!Ne zdá se mi stejný proč Jadane?!Nic jen se mi omluvil jako slušnej a civilizovanej člověk a neřekl sorry vole nebo dávaj pozor když jdeš do mého pokoje jako obvykle bylo to dost divný!!
Mě se jeho slovník zdá stejný jako před tím!!Ne něco je na něm jinýho a sex stebou to rozhodně není i když to má na něj pozitivní vliv.!
Docela jsem se divia že to ví tak že moje nasedná reakce byla taková že jsem se zvedla z postele a dělala nevinou a zděšenou.
Co Jadene já nevím o čem mluvíš k Justinovi mám odpor a nikdy bych s ním nespala!!Prosím Blair nelži tyhle zdi jsou jako z papíru a já jsem hned vedle slyším skoro všechno.!
Omlouvám se jen je to divný víš Jaden říct že jsem s ním něco měla jste unosci a bůch ví co ještě a já jsem.........teda apon byla z velkoměsta.!!
No Blair i když se necítíš dobře že si se s ním vyspala a né jednou protože jak jsem řek zdi nejsou z oceli ...............,ale upřímně Justin je jinej.................nevím jestli se to zdá jen mě ......ale chová se jako puberták!!
To nevím Jadne nemůžu to posoudit kdybych ho znala před tím než se tohle stalo tak třeba jo ale tet se mi zdá zkrátka stejný jako jindy.!Fajn já jdu chtěl jsem se tě na to jen zeptat ,ale dobře dobrou noc.!Děkuju!
Jaden odcházel ke dveřím a já si neskutečně oddechla......Ne počkej Blair ještě něco jsem chtěl říct!!Co Jadene?!Vidím že mezi tebou a Justinem se vytvaří chemie nevadí mi to a nikomu o ás to neřeknu...............,ale Justin je zkrátka Justin a znám ho dýl jak ty vím jaký byl jaký je a i jaký bude on je člověk který se zřejmně nezmění............a tebe mám rád jako kamarádku tak že ti to říkám na rovinu Justin není hodnej kluk jakýho by si přála každá holka ,a to říkám proto že vím jak na něj koukáš začínám to vidět čím dál víc a vím co to je a podle mě ty taky víš co to je a co k němu cítíš..................neboj to taky neřeknu!!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby:) :P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...