Část bez názvu 98

1.3K 84 1
                                    

Cody mě držel za ruce kolem kterých jsem měla pouta a vedl mě když jsme vystoupili s auto tak poprchávalo byli jsem někde v lese vedla odsud jedna zablátěná cesta všude vysoké stromy které byli tak těsně u sebe že by nimi neprošel nikdo a i stáli na bahnité cestě byl to jak kruh a přímo přede mnou stála dvě černá auta do kterých nebylo vidět a za těmi auty byla černá limuzína.

A mě začalo docházet že je možná konec jsem tu proč tuto myšlenku nepřijmu zřejmě je konec všemu.............,........ale když vidíte člověka do kterého jste přes všechny špatnosti zamilovaná jako by jste nevěřili že jen tak odejdete jako by jste měli naději v útěk a spasení sebe.

Všichni vyšli z auta a přede mnou se začali scházet lidi které patří otcovi a mě začalo tlouct čím dál víc srdce bylo to jako bych před tím vším měla svobodnou vůli a však ta brzy zřejmě končí cítila jsme se čím dál víc jako něčí hračka.

Koukla jsem na pravou stranu kde stál Justin ozbrojen s šátkem přes ústa koukal na mě a nic nedělal jen zíral......já na něj koukala koukl dolů do země na které jsem klečela a jen tak jsem pozorovala slzy jak se tříští o zem a zanikají v deštovích kapkách který tvoří loužičky na zemi.

Nevydávala jsem zvuky jen pozorovala zem a u toho zavírala oči jako by mi v hlavě zůstávala možnost že je to jen zlí sen a že se tet probudím  doma s rodiči a Bertou.

Všichni byli ticho nic neříkali a já se cítila jako kořist pro kterou si jde někdo silnější...........a tak se i stalo jediný co bylo slyšet bylo šumění větru ve větvích kapky co podali na zem a kračejicí muž v brýlích a černým obleku který kráčel pomalými krůčky ke mě v jeho obličeji nebylo nic jen klid.......nebál se jít neozbrojen až ke mě kde všichni zamnou měli v rukou pistole.

Stál přede mnou a já koukala na jeho lesklé černé boty na které se lepilo bahno rukou mě chytl za bradu kterou držel dost pevně a prohlížel si mě nejdřív levou stranu a pak pravou mě zatím začali téct slzy znovu ten pocit jako bych byla malá gazela a lovili mě velcí lvi.

"Jsem Demetry".Řekl hlasem s kterého mi naskočila husina.

"Já jsem Blair"!Nevypadáš jako by ses mě bála!:"Měla bych?"Ano ,ale já ti neublížím slíbil jsem to tvému otci kterému si víc než dost podobná ,abych pravdu řekl!"A kde je?!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) 

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat