HOLD

741 66 23
                                    

Assalamualaikum semua. Ada yang rindu Syah ke?

Mesti ada sorang dua kan hahahahahaha. (Author mengsyok sendiri)

Di sini saya nak ucapkan ribuan minta maaf kepada pembaca yang menunggu. Nampaknya korang terpaksa menunggu lagi🤣. Hal ini kerana, saya akan menghadapi peperiksaan final dalam 24 hari lagi daripada sekarang.

Saya tak mampu janji yang saya boleh fokus atau tidak pada penulisan memandangkan saya memang busy teruk dengan study lepas ni. There's no cuti for me anymore, guys 😭. Tapi lepas dah habis final exam ni, saya memang betul betul freedom. So bolehlah sambung update semula 😘

Jadi saya terpaksa hold dahulu buku ni sementara, ya. Kalau update pun mungkin akan ada sekali dua. Tapi saya tak berani jami yang saya memang akan update atau tidak hehe.

Terima kasih semua❤️🤍

****

"Sayang... sayang nak tahu beza sayang dengan bantal?" soal Syah.

Aira tersenyum kecil, mata sudah terpejam. Hanya menunggu lena menjemput diri sahaja.

"Hm?"

Syah turut menguntum senyuman. Pelukan dikemaskan lalu ubun-ubun Aira dikucupnya dalam.

"Bantal untuk dipeluk, sayang untuk dicintai. Tapi, abang tak nak peluk bantal, abang nak peluk sayang je," meleret-leret suara Syah menutue kata manisnya.

Senyuman Aira melebar. Kalau dah namanya Syahril, ayat manis tu memang dah melekat dengan bibir dia.

"Macam-macamlah abang ni... selamat sayang..." ujar Aira terakhir sebelum dia tenggelam dalam lena panjang.

Syah pula terdiam. Wajah Aira cuba dipandang sekejap sebelum dia melepaskan tawa keriangan. Setidaknya dia tahu, isteri dia dah 'on the way' tangkap cinta dengan dia!

Okey ni selingan la sikit, buat ubat rindu! Baibai. 😘❤️

Sweet ChocoWhere stories live. Discover now