"Mükemmel kişiyi aramaktan vazgeç. Tek ihtiyacın olan sana sahip olduğu için şanslı olduğunu düşünen biridir..."
Kapıyı tekrar tekrar çalmaya başladım. Elinde sonunda nöbetçi öğrenci gelebilmişti. Kapıyı bize açmıştı. Bizd3 koşarak merdivenlerden çıkmaya başladık. Sınıflarımıza girdik. Oturmaya başlamıştık.
Hoca;
-Kızım neredeyse 15 dakika oldu. Sen neredeydin?-Ş-şey hocam. Ben tuvalete gittim geliyordum bir tane hoca benden elindeki dosları müdüre götürmemi istemişti. Kusura bakmayın.
Hoca;
-Anladım kızım sorun değil.Ahh çok korkmuştum. Ne diyeceğimu hiç bilmiyordum. Bir anda paniklemiştim. Neyse ki birşeyler uydurabildim. Bora yanımda oturuyordu.
Bora yüzünü bana çevirdi.Bora;
-Derin neredeydin?-Dedim ya Bora tuvalete giderken bir tane hoca dosyaları müdüre götürmemi istemişti.
Bora;
-Emin misin?-Evet eminim.
Ve hemen ardından zil çalmıştı. Koşarak sınıfın kapısından çıkıyordum ki biri benim kolumdan tutmuştu. Arkamı döndüm o kişi Boraydı.
-Bora?
Bora;
-Derin.-Neden kolumdan tutuyorsun?
Bora;
-Sana diyecek birşeylerim var.-Evet sen dinliyorum.
Bora tam birşey diyecekken Gökay birden yanımıza geldi ve direk Boranın üstüne yürümüştü.
Gökay;
-Olm bak bu kaçıncı oldu. Bak seni uyarıyorum Derinden uzak duracaksın!Bora;
-Diyorsun. Bende o karakter var mı?Gökay;
-Sende karakter olsa ne yazar?-Şey arkadaşlar sakin olalım. Gökay hadi gidelim.
Gökay'ın elinden tutmuştum. Karidorun sonuna kadar tutmuştum. Gökay'ın sinirliliği birden yumuşacık bir pamuğa dönüşmüş gibiydi. Şaşkın şaşkın bakıyordu.
Gökay;
-D-Derin sen az önce elimi mi tuttun?Gülümseyerek;
-Evet tuttum. Tutmayım mı?Gökay;
-Yok hayır tut her zaman tut bırakma.Gülümseyerek;
-Hayatta bırakmayacağım o zaman.Gökay'ın uatndığını hissedebilmiştim Birlikte el ele bahçeye inmiştik. Afet ile Burak kendi aralarında konuşuyorlardı. Cidden ne yalan söyleyeyim Burak ve Afeti yan yana gördüğümda çok yakıştırıyorum. Neyse yanlarına gittik ve oturmaya başlamıştık.
Afet;
-Hoşgeldinizz.Gökay ile aynı anda;
-Hoşbulduk.Burak;
-Arkadaşlar size bir haberimiz var.-Ne haberi bakalım.
Afet;
-Hatırlıyorsanız geçenlerde bir kız öldürülmüştü. Adı sanırım Zeynepti. Okulun itiraf sayfasında müdür'ün adı ve soyadı yazıyor. Yani Zeynep'in zorbalık gördüğü videoyu biri video çekip müdüre atmış. Müdür de yayınlamış. Kısacası okulun itiraf sayfasının sahibi ve Zeynep'in katili Müdür olabilir.-Ben zaten başından beri müdür'den şüpheleniyordum. Zaten Zeynep'in öldüğü zamanda polisler falan vardı olay yerinde bile müdür yoktu. Büyük ihtimalle öldürdükten sonra korkmuş olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müdür
AdventureDışı sakin ruhu cani bir okul müdürü. Lise öğrencileri olan Derin, Gökay, Afet ve Burak... Bu dörtlü okul müdürünün gerçek yüzünü ortaya çıkarmaya çalışacaklar. Kim bilir belkide başarısız olacaklar... Jnpnw