Çalan Kapı

73 8 8
                                    

"Senin için her zaman burada olacağım sevgilim..."











Yüzümü çevirdiğimde Borayla Atakanı görmüştük. Şok içersindeydim. Bora ile Atakan nereden tanışıyorlardı anlamadım.
Yüzümü Gökay'a döndüğümde ufak çifte sinir krızi geçiriyor gibi gözüküyordu. Gökayla bende şok olmuştuk.

Bora;
-Selam selam selam.

-Selam.

Atakan;
-Selam Derin.

-Selam.

Bora yüzünü Atakan'a dönmüştü.

Bora;
-Bir dakika bir dakika. Derin mi? Derin'i nereden tanıyorsun?

Atakan;
-Dün tanışmıştık. Sen nerden tanıyorsun?

Bora;
-Ben bayadır tanıyorum.

-Siz nerden tanışıyorsunuz?

Ortalık karışmıştı.

Bora;
-Biz mi? Ben Atakan'ı küçüklüğümden beri tanırım. Kardeş gibiyiz.

Atakan;
-Evet.

Gökay bir köşeden bize seslenmişti.

Gökay;
-Gitmeyi düşünüyormusunuz?

Bora;
-Sıkıntı mı olduk yoksa?

Gökay;
-Senin varlığın sıkıntı bas git hadi.

-Gökay, Bora.

Gökay birden Bora'nın üzerine yürümeye başlamıştı.

Gökay;
-Olum sen hayırdır? Bak sana sinir oluyorum elimden kaza çıkmadan git hadi.

Bora;
-Ya Gökay biliyormusun şu çocuksu birilerini paylaşamama huylarını bıraksan artık diyorum sıkıyorsun artık.

Gökay;
-Olum seninle paylaşacak neyim var benim? Dalga mı geçiyorsun sen benle?

Tam bu sırada Burakla Afet yürürken bizi gördükten sonra yanımıza doğru gelmişlerdi. Sanki Bora, Atakan, Burak, Afet anlaşıp gelmişlerdi. Ekip tamamlanmıştı.

Burak;
-Ne oluyor gençlik burda? Gökay bi sorun mu var abisi?

Gökay;
-Var kardeşim var.

Afet yüzünü bana dönmüştü.

Afet;
-Derin burda ne oluyor?

-Anlamadım. Gökayla otobüs bekliyorduk. Borayla Atakan karşımıza çıktılar sonra tartışmaya başladılar.

Afet;
-Atakan kim?

-Atakanla zaten dün tanıştım hakkında pek birşey bilmiyorum.

Atakan hiç konuşmuyordu. Sessiz bir şekilde köşede ellerini birbirine sürtüştürüyordu. Gerilmiş gibiydi. Gözlüğünü çıkartıp gözlerini avuşturduktan sonra hızlıca gitmeye başlıyordu. Bende peşinden gidip onu durdurmuştum.

-Atakan nereye gidiyorsun tek başına?

Atakan;
-Hiç hiç.

-Ne demek hiç? Geç oldu başına birşey gelir.

Atakam biraz sinirlenmişti.

Atakan;
-Derin sen karışma.

Diyip hızlıca elleriyle oynayarak gitmişti. Arkamı döndüğümde Gökayla Bora kavga ediyorlardı. Bir anlık sinirle araya girmiştim.

-Çocuk gibi neyi tartışıyorsunuz hala? Paylaşamadığınız şey ne? Sürekli kavgalarınızdan, tartışmalarınızdan bıktım. Ben gidiyorum.

Sinirli bir şekilde gitmeye başlamıştım. Herkes bana bakıyordu. Gökay arkamdan seslenmişti.

Müdür Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin