Ödenen Borç

164 8 4
                                    

"Bir yıldızın geceleri gökyüzünden nasıl ayrılmıyorsa sende bir yıldız gibi aklımdan hiç ayrılmıyorsun. Sen benim yıldızım, bende senin gökyüzünüm..."










Sabah olmuştu. Kendimi daha iyi hissediyordum. Okula gitmek istiyordum. Aşağıya kahvaltıya indimeden önce okul kıyafetlerimi giydim. Aşağıya ailemin yanına indim. Kahvaltı sofrasına oturdum.

Annem;
-Günaydın kızım. Bugün nasılsın? Okul kıyafetlerini neden giydin?

-Günaydın anne. Bugün kendimi iyi hissediyorum. Okula gitmek istiyorum.

Dedim ve yemeğimi yiyip okula gidiyordum. Babam evde değildi. İşe erken gitmişti. Otobüs durağında beklemeye başladım. Yanıma birden Bora geldi.

Bora;
-Günaydın. Nasılsın?

-Günaydın. İyiyim sen?

Bora;
-Bende iyiyim. Olanları duydum. Çok geçmiş olsun yeni haberim oldu hastaneye gelemedim. Kusura bakma.

-Yok hayır sorun değil. Çok teşekkür ederim daha iyiyim.

Dedim ve otobüs gelmişti. Otobüse bindim. Birden Gökay da otobüse binmişti. Gökay yanıma doğru yaklaştı. Oturacak yer olmadığı için üçümüzde ayaktaydık. Sıkıca otobüsün demirine tutunuyordum. Gökay'ın gelmesi beni şok etti. Otobüse binmeyecek sanmıştım. Gelmesi beni mutlu etmişti.
Önüm Bora, yanımda Gökay vardı. Bora bana seslenerek;

Bora;
-Derin...

Gökay hemen araya girdi. Boraya göz kırparak;

Gökay;
-Ne oldu?

Bora;
-Derin dedim.

Gökay;
-Ona seslenirsen bana seslenmiş olursun. Fark etmiyor yani. Ne söyleyeceksen söyle söylemeyeceksen de konuşma.

-Tamam Gökay. Neden bu kadar karşı çıkıyorsun?

Gökay yüzünü bana döndü. Anladım. Bana sinirli bir bakış attı. Sinirlendiğini anlamıştım. Yüzümü başka yere çevirmiştim. Okula gelmiştik. Otobüsten inerken arkamdan Bora iniyordu. Bir hışımla Gökay Boranın önüne geçti ve yanıma gelmişti. Üçümüz okula doğru yürüyorduk. Karşıdan karşıya geçerken Gökay bileğimden tutup sağa sola bakıp karşıya geçerken bir diğer bileğimden de Bora tutuyordu. İkisinin arasında kalmıştım.

Gökay;
-Ne yaptığını sanıyorsun?

Bora;
-Arabalar geçiyor görmüyormusun?

Üstümüze doğru araba gelmeye başladı. Gökay hızlıca benimle beraber kaldırama çıktı.

Gökay;
-Eğer Derin'in kolundan tutmasaydın biz şuanda karşıya geçmiştik.

Bora;
-Araba geliyordu. Derin'in geçmesini istemedim.

-Sakin olurmusunuz? İkinizede çok teşekkür ederim. Beni düşündüğünüz için ama biraz daha burada kalırsak okula geç kalıcağız.

Derken Burak ile Afet beraber geliyorlardı.

Burak;
-Good morning gençlik nabersiniz?

Afet;
-Günaydın gençlik.

Bora;
-Günaydın.

-Günaydın.

Gökay;
-Günaydın.

Afet;
-Ee hadi burada ne bekliyorsunuz? Okula gitmeyecekmisiniz?

-Yok gideceğiz. Hadi gidelim.

Bora, Afet ve ben önden yürüyorduk. Burak ile Gökay arkada birşeyler konuşuyorlardı.
Sınıflarımıza gelmiştik. Sırama oturmuştum. Su almayı unutmuştum. Eşyalarımı sırama bırakıp kantinden su almaya gittim. Merdivenlerden inerken bir kıza omuzum çarpmıştı.

Müdür Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin