Bowling

81 10 8
                                    

"Koş aşkının peşinden..."












Kapıyı açtığımda Burakla Afet'i görmüştüm. Acaba neden gelmişlerdi?

Afet;
-Derin Burakla ben bowling oynamaya gitmeye karar verdik. Gelmek istermisin diye soralım dedik.

-Yok valla ya. Biraz yorgun hissediyorum kendimi.

Burak;
-Afetciğim. Gökay'da gelecekti değil mi?

Gökay mı? O da mı gelecekti?

Afet gülümseyerek;
-Çok pardon umutmuşum. Gökay'da gelecekti. Derinde gelseydi ne güzel oynardık.

-Ş-şey aslında benim zaten canım sıkılıyordu. İki dakika bekleyin geliyorum.

Diyip odama çıkıp üstümü giyip anneme babama haber verip evden çıkmıştım.

Burak;
-Kanka Gökay demeden önce gelmeyeceğim diyordun.

Afet;
-Gökay geliyor ya o yüzden geliyor.

-Yok canım ne alakası var. Hadi yürüyün.

Diyip yürümeye başlamıştık. Aradan 20-30 dakika sonra Bowling salonuna gelmiştik.
Gökay hâlâ gelmemişti. Üçümüz Gökay'ı beklemeye başlamıştık.
Aradan birkaç dakika sonra Gökay gelmişti. Öyle havalıydı ki... Gözündeki siayh gözlüğü içeriye girerken çıkarması, üzerinde siyah ceket. Allahım Allahım. O nasıl bir içeriye girme şeklidir... Kendine gel Derin. Saçmalama bu gidişle aşık olduğunu belli edeceksin. Gökay bize doğru yaklaşmıştı.

Burak;
-Oo abisi bu ne yakışıklılık?

Gökay gülerek yanıt vermişti.

Ben birden araya girmiştim.

-Evet ya...

Gökay, Afet ve Burak bana bakıyorlardı. Ben az önce ne dedim ki? Bir dakika. Burağa cevap vermiştim. İnanmıyorum Gökay'ın yakışıklılığına evet ya dedim resmen. Aptalım, hemde gerçek bir aptalım.

-Evet ya derken kulaklığımdaki kulaklıkta müzik çalıyordu. Evet ya şarkı sözüydü. Ondan yani...

Burak Afet'in kulağına eğilip birşeyler fısıldamıştı.

Burak;
-Ne kadar güzel yalan söylüyor. Ama davranışları onu ele veriyor.

Afet;
-İkiside öyle. Aşıklar birnirine. İkiside ya birbirlerini arkadaş olarak gördüklerini düşünüyorlar bunun yüzünden araları bozulacak diye korkuyorlar yada utanıyorlar.

Burak;
-Senin adın haklı mı kızım ya?

Afet Burağa gülerek cevap vermişti.

Afet;
-Ee gençler! Oturmaya gelmedik herhalde. Hadi Bowling eğlencemiz başlasın!

Demesiyle Afetle ben takım olmuştuk. Burakla Gökay ikisi takım olmuşlardı. Oynamaya başlamıştık. Baya eğlenceliydi. Hayatımda ilk kez bowling oynamama rağmen ben ve Afet, Burakla Gökay'ı yenmiştik. Hava baya kararmıştı. Saat 21.07 gösteriyordu.

Burak;
-Kahve içmeye gidelim mi ne dersiniz?

Burak;
-Aynen güzel olur.

-Yok gençler siz gidin. Saat baya geç oldu. Evde annemin azarlamasıyla uğraşmak istemiyorum.

Gökay;
-Bende eve gideyim o zaman. Bir kaç işlerim var.

Burak;
-Yarın gideriz olmazsa.

Afet;
-Peki öyle yaparız aşkım.

Müdür Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin