Bir Bardak Çay

203 7 11
                                    

"Yarım nefeslik bu hayatta. Sevgiden başka hiçbir şey planlama..."









Gökay'ın o yeşil gözlerine bakarak ona sarılmıştım. Gökay şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Gökay da bana sarılmıştı kafasını omzuma dayamıştı. Cidden ben Gökay'a sarılmışmıydım? Hayatımın en güzel anıydı. Kafam Gökay'ın kalbindeydi. Kalbi küt küt attığını hissedebiliyordum. O sırada Afet ile Burak bizi ağacın arkadasında bizim fotoğraflarımızı çekio izliyorlardı tabi benim haberim yoktu. Burak ile Afet kendi aralarında konuşuyorlardı.

Burak;
-Bunlar ne kadar romantik ya.

Afet;
-Aynen çok yakışıyorlar. Bu arada Burakcığım sana o gün Gökay ne dedi?

Burak;
-Ne zaman canım?

Afet;
-Hani ben Derin ile hocanın yanına gitmiştik sizde kantine inmiştiniz Gökay'la hatırladın mı?

Burak;
-Evet hatırladım. Ya şimdi Afetciğim. Gökay'ın Derin'den hoşlandığını hissediyordum. Gökay'a sordum Derin'i seviyormusun dedim oda evet demişti.

Afet;
-Derin de Gökay'ı seviyor. İşte birbirlerine söyleyemiyorlar.

Burak;
-Ben sana söylüyorum da ne oluyor canım bak yine diyorum Seni çok seviyorum.

Afet;
-Bende seni. Hadi görünmeden gidelim.

Burak ile Afet gitmişlerdi. Ben hala Gökay'a sarılıyordum. Gökay birden ellerini omzuma koyup ileriye ittirdi. Elleri hala omuzumdaydı.

Gökay;
-Ş-şey yani neden sarıldın durduk yere?

-Sarılmak istedim.

Gökay;
-A-anladım. Hadi geç oldu seni evine bırakayım.

Gökay'ın ne kadar utandığı hissedebiliyordum. Az önce kdrama yaşanmıştı. Allahım çok mutluyum. Gerçekten Gökay'ı çok ama çok seviyordum. Sessiz sakın bir şekilde evime bırakmıştı.

Gökay;
-Görüşürüz. Dikkat et kendine. İstediğin zaman ara yada mesaj at. Birşey olursa haber ver. Tamam mı?

-Tamam merak etme. Görüşürüz.

Evime giriyorken arkamı dönüp Gökay'a el sallıyordum ki birden Bora gelmişti. Gökay el sallarken birde Boraya bakmıştı. Ne kadar sinirlendiği yüzünden belli oluyordu.

-B-Bora senin burada ne işin var?

Bora'nın yanına gitmiştim. Gökay hemen geldi Bora'nın kolundan tutup çekiştirmeye başladı.

Gökay;
-Çek git hadi.

Bora;
-Hayır. Derin'le konuşmam gereken konu var. Seni ne ilgilendiriyor?

Gökay;
-Birşey mirşey konuşmayacaksın Derinle. Beni ilgilendirir benim o. Anladın mı?

Birden yüzümü Gökay'a döndüm. Şaşkın şaşkın bakıyordum. Birden babamın bizim yanımıza geldiğini gördüm.

Babam;
-Bunlar kim kızım? Arkadaşların mı?

-Evet baba.

Gökay;
-Merhaba efendim. Ben Gökay Derin'in okuldan arkadaşıyım.

Babam;
-Merhaba oğlum. Bende Serkan. Emekli edebiyat hocasıyım. Memnun oldum.

Bora;
-Bende Bora efendim. Bende Derin'in sınıf arkadaşıyım. Memnun oldum sizi gördüğüme.

Babam;
-Bende memnun oldum oğlum. İsterseniz akşam yemeğini beraber yiyelim.

Gökay;
-Yok efendim. Çok teşekkür ederiz rahatsızlık vermeyelim.

Müdür Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin