"Kabindeki sesi duyabiliyorum..."
Borayla Gökay müdür'ün odasına girmişlerdi. Ben ise Borayla Gökay'ı müdür'ün odasının kapısının önünde bekliyordum.
Müdür;
-Sizin neyiniz var?Bir sessizlik olmuştu.
Müdür;
-Size diyorum! Birbirinizle ne alıp veremediğiniz var?Bora;
-Hocam biz Gökay arkadaşla şakalaşıyorduk.Müdür yüzünü Gökay'a dönmüştü.
Müdür;
-Öyle mi Gökay?Gökay;
-Evet hocam.Müdür;
-Birdaha şaka da olsa okulda böyle davrandığınız görmeyeceğim. Kaç defadır görüyordum tartışmanızı. Birdaha olmasın.Gökayla Bora müdür'ün odasından çıkmışlardı. Yanıma Bora gelmişti.
Bora;
-Kimi bekliyorsun Derin?Gökay soğuk bir şekilde bakış attıktan sonra merdivenlerden aşağıya inmişti.
-Yok birşey Bora.
Diyip koşarak merdivenlerden aşağıya inmiştim. Etrafa bakınıp Gökay'ı ararken birden karşıma Atakan çıkmıştı.
Atakan;
-Günaydın Derin.-Günaydın günaydın.
Atakan;
-Birini mi arıyorsun?-Evet Gökay'ı gördün mü?
Atakan;
-Yok hayır görmedim.-Peki teşekkürler.
Diyip hızlıca etrafa bakınmaya devam ediyordum. Dışarıda küçük arka bahçe vardı. Orada genellikle kimse olmazdı. Gökay'ın oraya gidebileceğini düşünmüştüm. Gittiğimde gerçektende oradaydı. Yavaş adımlarla Gökay'ın yanına gitmiştim. Arkası bana dönük bir şekilde oturuyordu. Gidip bende yanında otumuştum.
Gökay beni gördüğünde şaşırmıştı. Yüzünü tekrardan önüne dönmüştü.-Ne oldu sana?
Gökay;
-Ne olmuş bana?-Dünden beri bana karşı olsun diğer insanlara karşı tavrın çok değişik. Birşey mi oldu?
Gökay;
-Hayır.-Peki.
Gökay;
-Cevabını aldığına göre--Gitmemi istiyorsun sanırım.
Gökay;
-Ondan demedim.-Ama sana kötü bir haberim var bana herşeyi söyleyene kadar peşinden ayrılmayacağım.
Gökay yüzünü bana dönüp şaşkın şaşkın bakıyordu.
Gökay;
-B-başıma bela mı olacaksın?-O zaman neyin var söyle.
Gökay dayanamayıp söylemeye başlamıştı.
Gökay;
-Dün okul çıkışı okulda beni beklemedin. Heryerde seni aradım ama bulamadım. Borayla seni yanyana gördüm. Yağmurda birlikte ıslanıyordunuz, gülüyordunuz.-Gökay... Ben senden önce çıkmıştım. Elime yazdığın şeyleri siliyordum. Bora geldi elindeki su şişesiyle su dökmüştü. Sonra seni biryere götüreceğim dedi. Kolumdan tutup götürdü. Bundan dolayı soğuk yapacağın aklıma gelmezdi...
Gökay;
-Birşey demiyorum Derin. Sende haklısın. Bora benden daha iyi, eğlenceli ne yalan söyleyeyim senin için kafa dengi birisi. Ben ise soğuk, serseri, eğlence nedir bilmez biriyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müdür
AdventureDışı sakin ruhu cani bir okul müdürü. Lise öğrencileri olan Derin, Gökay, Afet ve Burak... Bu dörtlü okul müdürünün gerçek yüzünü ortaya çıkarmaya çalışacaklar. Kim bilir belkide başarısız olacaklar... Jnpnw