بازیگر نقش اصلی

172 32 11
                                    

اول وتتتتت.....وتتتتتت.....وتتتتتتتتتت🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨















_...نظرت چیه این بازی رو واقعی کنیم !..من به جرم قتل تو زندان بیوفتم ...اما اینبار دیگه فیلم نیست ....که بازیگرش فرار کنه ! واقعیته......!

نیشخندی زد ویانگ بعد از اتمام حرفش به چهره عصبی اون نگاه کرد ....قبل از اینکه اون حتی متوجه بشه چه اتفاقی افتاده میز رو برعکس کرد و به طرف اون چهار نفر هل داد ....چون حواس بقیه به یانگ بود به خاطر حواس پرتیشون افتادن و تهیونگ از این فرصت استفاده کرد و سریع   فرار کرد ..

الان وقتش نبود ...باید از همه چی سر در میورد ...به موقعش میتونست هر بلایی میخواد  سر این جنازه متحرک بیاره !.......

سوار ماشین شد که گوشیش بلافاصله زنگ خورد عصبی به صفحه اون نگاه کرد با دیدن اسم کوک آه سردی کشید و گوشی رو برداشت ...

_الو....

+ته زود برگرد باید بری حموم  زنگ زدم برات نوبت گرفتم گفت ساعت هشت و نیم اونجا باشید ....فردا دکتر نیست !قراره بره  سئول!باورت میشه؟

_دارم میام ....

با شنیدن صدای گرفته و خسته  ته کمی نگران شد......از جاش بلند شد و با اخم به سمت آشپزخونه رفت

+ته ..اتفاقی افتاده .....

_دارم میام ..آماده شو ...با هم بریم ......

چرا بحث رو  عوض کرد ؟...این یعنی اتفاقی افتاده که نمیخواد به جونگ کوک بگه؟...

+باشه ...منتظرم

همین. دیگه چیزی نگفت .....با شنیدن صدای بوق  تازه به خودش اومد و فهمید دقیقا پنج دقیقه میشه که  جلوی در یخچال وایساده و کاری نمیکنه !....خسته سری تکون داد و در یخچال رو بست .....یعنی چی شده بود ؟چرا صدای تهیونگ انگار گرفته بود ......

__________________________________

جونگ کوک :

یک ساعت  گذشته و حالا داریم پیش همون دکتری میریم که من نوبت گرفتم براش ...یکم گیجم...اینکه تهیونگ وقتی منو دید یک لبخند کوتاه زد و با بوسه های کوتاه روی صورتم میخواست حواسم رو پرت کنه تا ازش سوال نپرسم.......

ولی چرا ....یعنی موضوع مهمی بوده که از من پنهان کرده ؟.....یعنی اینقدر من غریبم؟....چرا حس میکنم  من رو غریبه می‌دونه که بهم  نمیگه و خودش اینقدر ذهنش رو درگیر اون کرده ؟

_جونگ کوکککک

با صدای اون از جام پریدم ..... سریع به طرفش برگشتم که داشت با اخم نگام میکرد .....

+چیه !

_چند بار صدات کردم ...جواب ندادی !

+ببخشید .....تو فکر بودم .....

༒Dëċëptïön༒✓✓Место, где живут истории. Откройте их для себя