Splněný sen

2.2K 77 3
                                    

Ještě než začnu-příběh a většina postav v něm jsou vymyšlené. Doufám, že se vám bude příběh líbit. :)

New Element budou vystupovat v Praze 16.května. Vstupenky budou na prodej online už zítra. Vidím dobře? Pane bože. Konečně možnost, že uvidím New Element. Srdce mi buší jako o závod. Budou na prodej už zítra. Přečtu si to ještě párkrát a pak letím do kuchyně za rodičema.

,,MAMI,TATI! NEW ELEMENT TADY BUDOU MÍT KONCERT!"

,,Co? Přestan křičet a řekni to potišeji a pomaleji."


Vydechnu.

,,New Element tady budou mít koncert. Prosííííííííííííím. Ž e tam můžu jít."

,,No, já nevím. S kým bys tam šla? Přece tam nepůjdeš sama! A kdo by to zaplatil? "

Typická máma. Zajímá jí cena a doprovod. 

,,Mami,lístky stojí kolem 150 korun a šla bych tam s Denčou."

,,Dobře. Mám jednu podmínku. Začneš se ale pořádně učit. Nemůžeš pořád nosit trojky ze školy."

,,V tom má máma pravdu." vložil se do toho táta.

,,Děkujuuuuuu. Budu se učit. Slibuju!"

Obejmu je, dám oboum pusu a rychle bežím do pokoje, abych napsala Denče, že můžu na ten koncert. Jsem štastná. Už se těším až je uvidím. Ondra, Luky, Chris, Vojta. Takový úžasní kluci a já je uvidím naživo se svojí BFF. Bude to nejlepší den v mém životě a nic a nikdo, mi ho nesmí zkazit. Denča hned odepisuje: Uz se tesim. Bude to super den. Zitra koupim ty listky a pak mi to ve skole vratis. Za dva tydny je pak koncne uvidime.

Dva týdny. No, snad to uteče jako voda.

Děkuju,že jste si přečetli můj příběh. Pokračování by mohlo být klkidně zítra. Záleží na tom, kolik z vás by to četlo :) . Jinak budu ráda za každý vote a hezký koment. :)))

New Element změnili můj život...Kde žijí příběhy. Začni objevovat