Vánoční speciál a speciál za 14K přečtení

482 31 12
                                    

Péťa byla milá holka. Všichni jsme si spolu sedli. 


Domů jsme se vrátili kolem půlnoci. Všichni jsme byli vyřízení a tak jsme šli hned spát. Ráno nás vzbudil kravál z kuchyně. Jako první jsem se šla podívat já, ostatní šli hned za mnou. Vojta byl v kuchyni a snažil se udělat palačinky. Dostali jsme obrovský výtlem smíchu. Vojta se tomu nakonec smál taky. Velení v kuchyni nakonec přebral Ondra a palačinky nakonec doopravdy byli. (jinak pro info, Péťa je u nich doma taky :D)

Z POHLEDU ONDRY:

Musím o tom někomu říct. Někdo mi musí poradit. Ale kdo? Zkusím Denču.

,,Denčo? Můžeš na chvilku?"

Denča kývla a my jsme šli na stranu. 

,,Co se děje?"

,,Potřebuju pomoct něco vybrat. Myslíš, že by jsi teď mohla jít se mnou?"

,,Jasný, proč ne."

Šli jsme zase zpátky. 

,,Lidi, pojedu s Denčou udělat velký nákup na tu zítřejší silvestrovskou oslavu."

,,Fajn, můžu jet s váma?"

,,Ne....to.....to je v pohodě, my to zvládneme."

,,Tak ok."

Oblíkli jsme se a šli jsme s Denčou do auta.

,,Ondro? A co vlastně chceš teda vybrat? Protože jestli to je jenom nákup na zítra, tak to jsi mohl vzít klidně kohokoli jiného."

,,Asi ti je jasný, že nejde jenom o ten nákup. Víš.......s Luckou už chodím 3 roky. A myslím, že  bych mohl zkusit jí požádat o ruku."

Denča se na mě nadšeně podívala.

,,To je super! No konečně. Já myslím, že to bude super."

,,Bojím se ale toho, že řekne ne."

,,Toho se neboj. Určitě tě neodmítne."

,,Kéž by."

Za chvíli jsme dorazili k zlatnictví. Prstýnek jsme vybírali skoro půl hodiny. Je to těžké, protože přece jenom, tenhle prstýnek už něco znamená.

Nakonec jsme ještě vyrazili na nákup. Koupili jsme spoustu jídla a samozřejmě i nějaký ten alkohol, protože silvestr bez alkoholu není silvestr. 

Doma nás už všichni netrpělivě vyhlíželi.

,,No kde jste byli? My už mysleli, že vám něco je. Oběd už je hotový."

,,Jsme se zdrželi trošičku na nákupu no."

,,Trošičku...to vidíme."

Vyskládali jsme všechno jídlo a pití v kuchyni a pak jsme šli ke stolu. Měli jsme svíčkovou. Lukáš se toho strašně přecpal.

Z POHLEDU KIKI:

,,Ježiš mě je zle." stěžuje si Lukáš.

,,Že  se vůbec divíš, když jsi do sebe naládoval tak tři porce pro dospělého člověka."

,,Ale já prostě svíčkovou miluju."

,,Tak pak jsi tady nestěžuj, že je ti špatně. "

,,Já se radši půjdu natáhnout. Nebo počkat? Nechcete si pustit Starwars?"

,,Já to ale nikdy neviděla." vložila se do toho Denča. Lucka se k ní přidala.

,,Tak to pustíme od první episody."

New Element změnili můj život...Kde žijí příběhy. Začni objevovat