O MĚSÍC POZDĚJI:
Akorát jsme na letišti. Letíme s Lukym do Londýna. Letadlo nám letí za půl hodiny, tak jsme si šli ještě sednout na kafe.
,,Zlato, jsem tak ráda, že někam zase jedeme. Chtělo to vážně už klid. Poslední dobou se dělo moc věcí a myslím že všichni potřebujeme teď nějaký čas pro sebe. Hlavně teda Ondra s Luckou, jak plánují tu svatbu."
,,To je pravda. Jsem fakt rád, že konečně někam vypadneme. Hlavní je, že tam budeš ty se mnou."
,,Miluju tě."
,,Já tebe taky."
Dopili jsme kafe a nechali jsme odbavit kufry.
V letadle jsme seděli hned u okýnka. Měli jsme první třídu, takže ta dvouhodinová cesta byla velice pohodlná. Na Londýnském letišti jsme ale museli čekat ještě půl hodinu, než nám přiletí kufry.
Hned jak jsme si vzali kufry, vyrazili jsme do hotelu. Podle toho co jsem viděla, by to měl být hodně luxusní hotel. A taky že byl. Měli jsme snad ten nejlepší pokoj, co nám mohli dát. S výhledem na Big Ben. Postavila jsem se na balkon a koukala jsem ven. Luky ke mě zezadu přišel, objal mě a dal mi pusu na krk. Otočila jsem se tak, abych mu viděla přímo do očí a dala jsem mu pusu.
,,Tak, kam vyrazíme?"
,,Nevím jak ty, ale já mám docela hlad."
,,Tak dobře. Skočíme se podívat, co tu mají nejbližšího. Do hotelové restaurace půjdeme až na večeři."
,,Souhlasím. Vezmu s sebou foťák, budou tu hezký fotky."
,,To jo."
Vzali jsme si jenom batohy a šli. Kousek odsud byla hezká restaurace a dali si pořádné domácí burgery. Rovnou jsme odtamtud skypovali naší partě.
,,Tak nazdar lidi, jak se máte?"
,,No super. Připravujeme svatbu, Vojta pořád skládá písničky. Co vy? Koukám, že si dáváte do nosu."
,,Tady je moc hezky. Na to, že je Anglie deštivé místo tak počasí super."
,,A můžete nám něco přivézt."
,,Cccc..si budete muset zasloužit."
,,Právě že my si to zasloužíme nejvíc. Hele, budeme muset končit tak zatím čau a užívejte."
,,Zatím. A díky!!"
Hned ale jak jsme dojedli, šli jsme okamžitě zpátky na pokoj, protože jsme byli přežraný.:D Lehla jsem si na Lukyho. Ale ne na dlouho. Naklonil se nade mě a dal mi pusu. A další. Zajela jsem mu rukou do vlasů a přitáhla si ho blíž.
Ahoj!Tohle prosím vás neberte moc jako další díl, spíš se vás potřebuju na něco zeptat. Poslední dobou nemám vážně čas na psaní a s přibývajícím teplem budu pořád někde pryč, něco zařizovat, různé akce a podobně. Chci se teda zeptat, jestli mám napsat poslední závěrečný mega dlouhý díl nebo že bych psala dál (příště by byl speciál za 19K přečtení),ale díl by vyšel tak jednou,max.dvakrát za měsíc.
Jinak pokud se chcete na něco zeptat / ať se to týká mě nebo příběhu, klidně napište, ať je to jakákoli blbost :D
ask: misaaaq
fb: Michaela Erlichová / žádost vám asi nepřijmu pokud vážne nebudete moct chtít, ale nejčastěji tam odepisuju
ig: misa.e123 a michellee.world
snap: misa.e123
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanfictionPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.