Že by? :D

839 45 2
                                    

Ještě chvíli jsme seděli, ale pak jsme se zvedli a šli zpet do tábora. Večerní program stále pokračoval, ale oba jsme byli unavení, takže jsme se šli natáhnout do chatky.
,,Vojto, Nechceš si lehnout ke me?"
,,Že se vůbec ptáš. "
Lehl si ke me a Já se o něho opřela. Tohle přesne jsem potřebovala. Ten pocit bezpečí.
Chvíli jsme si povídali, ale hned nás přemohla únava a tak jsme usnuli.
Rano:
Rano nás někdo vzbudil.
,,Vstavejte vy ospalci. Za chvíli je rozcvička."
Byl to Chris.
Zavrtím se.
,,Ještě chvíli. "
,,Kdepak. Vstávat a cvičit. "
Já ho zastřelím, říkala jsem si v duchu. A myslím, že to samy si říkal i Vojta.
Vyhrabali jsme se z postele a šli jsme malým udělat rozvicku rovnou v tom, v čem jsme včera usnuli. Za 10 minut jsme byli hotovi a šli jsme pomalu na snídani. Vojta byl ale strasne unaveny a měl skoro zavřeny oci a tak se nedival před sebe, zakopl a spadl. Začala jsem se smát.
,,Hej. Nesmějí se! Co kdyby se mi něco stalo?":D
,,No aby sis nahodou něco nezlomil, když zakopneš o malý kamínek no. "
Hodil po me vražedný pohled (ale z legrace) a vstal.
,,Hele, víš ze vlastně za týden odjíždíme?"
,,? To snad ne. Vlastně jsem v táboře teprve třetí den. Co pak budu dělat?"
,,Budeme spolu. S klukama na léto moc vystoupení nemáme, takže mám spoustu času."
,,Super. Tentokrát budeme Mít čas doopravdy jenom samy na sebe."
Usmál se a chytl me za ruku. Na stolech už mezitím byla snídaně. Sedli jsme si s Vojtou vedle sebe a Já se o něho opřela. Byla jsme vázne unavena. A to jsem včera nic nedělala.
,,Co jste včera dělali, že jste oba tak unavení?"
,,Právě že nic. "
,,Aha."
Najednou se ozval Luky.
,,Jestli chcete, tak ja si vezmu prcky na starost a vy dva si odpočiňte."
Od stolu malých se ozvalo "
,,MY NEJSME PRCCI."
Začali jsme se smát. :D
,,Vázne bys to za nás vzal?"
,,Jo jasne. když vás vidím, tak jsme z vás taky unavenej."
;,Tak jo."
,,Díky Lučenzo."
,,Máš za co.":D
Dosnidali jsme se a šli jsme do chatky. Vedoucí s oddílema šli všichni z tabora, takže jsme skoro byli samy v celem táboře. Lehla jsme si na postel a Vojta opět ke me. Ale nesel spat. Dával mi pusu. A další. A další. Začali jsme se líbat. Po každém dotyku jeho rtů mnou projela husí kuze , ale zároveň i pocit radosti. Začal sjíždět niz na muj krk.
,,Ty musíš byt ale strasne unavenej.":D
Ten neodpovídal, jenom se stále věnoval memu krku. Prevalila jsem ho na záda a začala jsem ho líbat dal. Sundal mi tričko. Mnou projela opět husí kuze. Usmál se.
*Z POHLEDU VOJTY *
Prevalila me na záda a začala me líbat. Instinkt me donutil ji svléknout tričko. Je vázne Krásná. Jí projela těla husí kuze. Usmál jsme se. Kiki mi po chvíli ale tričko taky sundala. Začínalo to byt hezké.

Takže, je tady další díl. Je krátký a nic moc, ale chtěla jsem vam ještě aspoň něco napsat, než odjedu v neděli na školu v přírode (od zítra do soboty jsem na globe games ). Ze školy v přírodě ze vracím v sobotu (az tu pristi:D), takže si budete muset týden počkat. Jinak vam chci STRASNE MOC PODĚKOVAT, za vic jak 1300 přečtení. Jsem moc ráda, že vás příběh baví. ❤

New Element změnili můj život...Kde žijí příběhy. Začni objevovat