O dva týdny později

1.3K 63 0
                                    

Probudím se. A ted si to uvedomim: Pane bože! Dneska je ten koncert! Vystřelil z postele. Teprve 6:30!? Koncert začíná az v pět! No,aspoň si stihnu pořádného připravit. Musím vypadat perfektně. Jdu do koupelny a napustim si vanu. Sundam si oblečení a postupně se ponořím do vody.
Vyndam mýdlo. Dneska playboy, ať se vší parádou. Začnu od nohou az ke krku. Pak vezmu šampon a postupně i vlasy.
Ještě půl hodiny se pak válím ve vaně, ale nakonec vylézám, protoze se mi na prstech začali dělat varhánky. Vytáhnu dva ručníky a jeden si omotám kolem pasu a druhým si začnu sušit vlasy. Vyfenuju si je později, ted nechci rusit rodiče.
Šla jsem si uvařit kafe a pak si sednout na balkon. Zavírám oči a přemýšlím nás klukama. Kdyby me viděli a řekli že jsem hezka. Ne jako další holce, jenom kvůli tomu ze je má ráda, ale doopravdy. Hlavně kdyby to řekl Vojta. Toho nám nejradši. Ale tohle se určíte nestane. Bloudim myšlenkama dál a ruce snů me stahují k sobe. Po chvilce usínám.

S trhnutim se probudím. Hrníček leží rozbíty na zemi a kafe je vylite. Rychle ti uklidim a jdu dovnitř podívat se, kolik je. 9:36. Super. Už slyším rodiče. Sundam si ručník z hlavy a jdu do koupelny pro fén. Zapnu ho a postupně si začnu fenovat vlasy. Ještě že je mám přírodně rovné. Strávit čas nad tím si žehlit vlasy by me fakt nebavilo.
Po chvilce vypnu fén. Liceni nechám na později a jdu do obýváku za rodičema.
,,Tak co, jak se tesis?"
,,Jsem ten nejšťastnější člověk na světe. Tohle vam nějak musím oplatit."
,,Nám staci, když se budeš učit. "
,,Jasne."
16:00
Kde je ta Denča?
,,Mamiiii nevolala Denča?"
,,Ne." ozve se máma z ložnice.
Koukám se na mobil. Nova zpráva. Kiki pojd pred barak hned tam jsem :*
Vezmu si věci a jdu ven. Vidim jak Denča bezi ke me.Udýchaně me pozdravi a vydáváme se na autobus. Čekáme 5 minut.10 minut. 15 minut.Ani po půl hodině autobus nikde.
,,Kde je ten autobus?" Šílim.
,,To nestíháme. Přijedeme pozdě. Teda jestli ten autobus vůbec přijede. "
Čekáme ještě 5 min. Autobus nikde. Zavolám rodičům,jestli by nás tam nevzali. Za chvíli je tu auto a s Denčou nastupujem. ,,Tati,Děkuju. Nevím proc ten autobus nejede."
,,Zlato, koukala ses na víkendový rad? "
A ted mi to došlo. Autobus jezdí o víkendech jinak. Začnu se smát. Já jsem vázne debil. Tohle se může stát jenom me.
O 20 min později tam jsme.
,,Díky tati."
,,Uzijte si to."
Rychle jdem dovnitř.Koncert už dávno začal. Derem se vic dopředu, abychom je viděli. Začínají zpívat Svědomí. Vidim je konecne všechny. Jsou uzasni. Naživo jsou ještě hezčí než na fotkách. Ondra si sundáva z hlavy sluneční brýle a hází je fanynkam. Pomalu se začali prat o ty brýle, ale nakonec je jedna fanynka vzala a schovala do tašky.
Po koncerte byla autogramiáda. Čekali jsme dlouho,ale nakonec jsme je s Denčou viděli. Můj pohled se stretnul s Vojtou.

Tady máte pokračování. Moc dekuju ze příběh čtete a jestli bude více dobrých ohlasů, tak zítra klidne bude další díl. Děkuju za minule a budoucí vote a připadne krásné komentáře. :))

New Element změnili můj život...Kde žijí příběhy. Začni objevovat