Fanynky VS Kiki

756 40 9
                                    

S úlevou jsme si sedli na lavičku. Ach ty nákupy :D.
,,Jak tak koukám, Rozumíš si s Andy."
,,Jojo. Je to vážně skvěla holka. Myslím, že spolu vycházíme dobře. "
,,Tak to je fajn. Byl bych nerad, kdyby sis s někým nerozuměla. Přece jenom, je nás v baráku hodně a jedna neshoda....nebylo by to zrovna příjemný."
,,To asi ne. Ale neboj. To se určitě nestane."
Dala jsem mu pusu a opřela jsem se o něj. Dal mi ruku kolem ramen.
,,Nikdy v živote bych nevěřila, že se mi stane něco takového. Chodím s tebou, bydlím společne s váma....to je sen každé holky."
,,Ale splní se jenom té nejlepší. "
Usměju se. Chvíli sedime, ale pak nás začne studit zadek a tak jdeme domu.

,,Ještě kousek a jsme doma Vojtí."
,,Bože muj. Řekni mi, co všechno sis koupila?"
,,Musím dělat v te Americe parádu. To víš. "
,,To vypadá jako nákupy tak na půl roku. A my tam jedeme jenom na týden. "
,,Upozorňuju tě, že to co je v tech taškach, je porad málo. ":D
Podíval se na me a Já se začala smát.
,,Pojď ty náš chudacku. Za chvilku jsme doma."
Přišli jsme domu a unavene jsme sedli na gauč. Myslím, že nakupovat dlouho nepůjdu.
,,Díky bohu." ozval se Vojta.
Odnesli jsme tašky do pokoje. Meli jsme strašnou chuť na palačinky a tak jsme šli do kuchyně. Chris s Ondrou se mezitím váleli u televize. Vyndali jsme vse potřebné. Vezmu trosku mouky a dam to Vojtovi do vlasů.
,,Hej. " :D
Vzal si plnou hrst mouky a sel s tím na mě.
,,Vojtěchu! Opovaz se!" :D
Nestačila jsem vyběhnout a už me chytil za pas a celou ruku s moukou mi dal na obličej. Mouka mi na obličeji zůstala a Já vypadala jak sněhulák.
,,To ne! Od tohoto dne vyhlašuji válku!" :D
,,Kterou mám předem vyhranou."
,,tak moc si zas nefandi. A pojď dělat ty palačinky. Mam hlad."
Za půl hodiny jsme meli palačinky Hotové (Vojta asi poprvé vařil :DDD) a pustili jsme se do nich. Chtěli jsme nechat i Andy a Lukymu, ale Chris je všechny snědl.
Jelikož jsem se nudila, tak jsem se podívala na Facebook. Zprávy opět od fanynek New Element. Většina mi psala, že nám to s Vojtou přejou, další alw říkají, že jsem mrcha,že jsem jim přebrala Vojtu a další. S tím jsem ale počítala. Vždycky se najde někdo, komu se nebudete líbit. To si hold nevyberete.
Na nejake zprávy jsem odepsala a pak už jsem to nechala byt.
Doma ale byla nuda. Kluci čuměli na rychle a zběsile a me to nebavilo.
,,Kluci, ja půjdu ven."
,,Lásko počkej, půjdu s tebou."
,,Ne to je dobrý. Jen se dokoukejte. Do hodky jsem zpátky."
,,Tak fajn."
Obula jsem se a šla si sednou na louku. Kolem šli nejake holky a koukali se na me. Pak za mnou všechny tři přišli.
,,Ty jsi ta Kristýna, co chodi s naším Vojtou?"
,,Jo."
Bože a je to tady.
,,Nevím co na tobě vidi. Nejsi hezka ani hubena. Jenom nejaka další děvka."
,,Víte co? Radši byste meli jít."
,,A proc? Aby si tu mohla brečet o samotě?"
,,Tak to by stačilo ne?"
Vstala jsem a hodlala jít pryc.
,,Počkej! Neodchazej! My si chceme pokecat."
Začali se strašně smát. Slzy jsem mela už nakrajicku, ale nechtěla jsem před nima brečet. Smáli se mi a porad šli za mnou.
,,HEJ! CO TO DĚLÁTE? NECHTE JI NA POKOJI."
Přiběhl Luky ( za nim hned Andy) a spustil na holky:
,,Nechte ji. Co jste ji říkali?"
Holky zrudli.
,,Ee...nic. Jen jsme ji říkali, že ji to s Vojtou přejeme."
,,To je mi úplně jasný. Jdete pryc. "
Holky zmizeli a Já začala brečet. Luky s Andy me obejmuli.
,,Kiki, co ti říkali? "
,,Že jsem děvka. Prý nechápou co na me Vojta vidi, jsem prý ošklivá a tlusta."
,,Ne poslouchej je. To jsou oni hnusne. To ty jsi ta super holka. "
Andy ke me znova přišla a dlouze me Objala.
,,Zlato, nic si z nich nedělej. A nebreč. Oni ti za to nestojí."
Po chvilce jsem se uklidnila, ale smutna jsem byla pořád. Přišli jsme hned domu a Vojta jistě uviděl napuchlé oči, protoze se hned vyptával.
,,Co se stalo? Ty si brečela?"
Nakonec jsem mu to všechno řekla a začala znova brečet.

Další díl je na světe. Doufam, že se vam bude líbit a určitě počkejte na další :)
Moc dekuju za skoro 200 vote. Blíží se i 3000 přečtení! Jste vážně super :)
Btw. Modlitba lasky....to je tak super písnička. Kluci nám opět dokázali, že jsou nejlepší ❤❤❤

New Element změnili můj život...Kde žijí příběhy. Začni objevovat