Po obědě jsme šli na pokoj.
,,Jak se jmenuje ta poslední holka, co má zítra přijet?"
,,Míša. Míša Hošková."
Za hodinu jsme se všichni převlékli do plavek, vzali si župany a vyrazili jsme dolů do bazénu. Byli tam 2 bazény. Jedno brouzdaliště pro malý děti a pak jeden velký bazén. Byli jsme tady úplně samy, protože všichni jsou na sjezdovce. Do vody se mi ale ještě moc nechtělo a tak jsem si sedla na kraj bazénu a dala nohy do vody. Ostatní hned do bazénu skočili. Až na Lukyho. Chtěla jsem se ohlédnout, kde je, když mě najednou chytil za boky.
,,Přece tady nebudeš jen tak sedět."
,,Noooo...budu." :D
,,V žádném případě."
Vyzvedl mě nahoru a chtěl mě strčit. Já jsem se ho ale držela jako klíště.
,,Tak půjdeme spolu no." :D
Luky skočil a vzal mě s sebou. Voda byla docela studená. Když jsme byli konečně hlavama nad vodou, tak jsem mu hlavu potopila pod vodu znova.
,,To máš za trest." :D
Chvilku jsme se navzájem potápěli, pak jsme se ale koukali na to, jak se Denča učí skákat šipku. Bylo to docela vtipný. Chris měl co dělat, aby se nepočůral smíchy. Po dvou hodinách jsme šli do sauny. Všechny nás to teplo unavovalo. Po půl hodině jsme vylezli ven. Kluci se chtěli jít smočit do jednoho malinkého mega ledového bazénku vedle sauny. S holkama jsme moc nechtěli, nakonec jsme tam vlezli, ale po dvou sekundách jsme vylezli. Kluci tam nebyli o moc déle. Nakonec jsme se ještě vrátili do velkého bazénu. Ten byl podstatně teplejší.
Bylo šest večer a my jsme odcházeli z bazénu. Už jsme měli vody plný zuby. Převlékli jsme se. S holkama jsme se museli dělit o fén, protože na pokoji jsme měli pouze 2 a všechny čtyři máme docela dlouhé vlasy. Trvalo nám to hodinu a pak jsme konečně vyrazili na večeři. Cestou jsme potkali ty holky, tak jsme se jenom pozdravili.
V restauraci jsme si objednali jídlo a pití a pak jsme spustili konverzaci.
,,Hele, co chcete dělat po večeři? Já bych šel klidně na bowling, ať to natrénujeme a zítra to můžeme holkám natřít."
,,Tak klidně, ale na recepci musíš zamluvit dráhu, aby nebylo plno."
,,Fajn, víte co? Skočím tam už teď, jídlo bude stejně za dlouho."
DALŠÍ DEN:
Ráno jsem všichni stávali kolem půl deváté ráno. Snídaně byli jen do půl desáté, takže vylehávat do 11 jsme nemohli. Všichni jsme se nějak upravili, oblíkli a vyrazili jsem na snídani. Já jsem po ránu moc hlad neměla, ale po zkušenosti s nejezením do mě kluci narvali celou snídani. Po snídani jsme se šli převléct, vzali jsme si všichni lyže. Luky měl s sebou i snowboard, ale dneska si vzal lyže, protože mě bude učit lyžovat. Vyšli jsme z chaty. Já s Lukym a Ondra s Luckou a Chrisem s Denčou, kteří se taky učili lyžovat šli s náma na modrou sjezdovku, Vojta s Péťou šli na červenou. Luky mě nejdřív učil jak zatáčet a jak vlastně správně stát na lyžích. Nakonec jsem vyjeli nahoru a zkoušela jsem sjet kopec. Začátek byl v pohodě, pak už jsem ztratila sebekontrolu a vjela jsem rovnou do křoví. Luky se smíchy málem počůral. Nakonec mu přece jenom došlo, že by mi mohl jít pomoct. Odepla jsem si lyže a opět se postavila na lyže.
,,No, se mnou to bude na dlouho zlato."
,,Já s tím počítal." :D
,,Chceš říct, že jsi předem věděl, že budu tak nemotorná? To ti teda pěkně děkuju." :D
,,Ale já to tak nemyslel."
,,Z toho se už nevykecáš." :D
Usmál se na mě, objal mě a dali jsme si pusu. Nakonec jsme se rozhodli sjet zbytek kopce. A kupodivu - už to bylo bez potíží. V půl druhý jsme měli strašný hlad a tak jsme šli na oběd. Ondra s Luckou už tam byli, tak jsem si sedli k nim. Za půl hodiny jsme už seděli všichni a jedli jsme oběd. Jelikož lyžování bylo vyčerpávající, šli jsme do pokoje a všichni jsme se svalili na postele. V Lukyho náručí jsem usnula.
Probudil nás Ondra s tím, že je čas jít zase na sjezdovku. Vzali jsme lyže a šli jsme. Luky mě překecal, aby jsme šli na červenou. Denča, Chris, Ondra a Lucka pořád zůstali na modrý. Asi prvních deset sjezdů mi dělalo problémy. Někde jsem zahučela, nebo jsem nezatočila nebo to zkrátka vzala přímou čarou dolů a dole se vymlátila. Vojta s Péťou a s Lukym se pomalu váleli smíchy na zemi. Nakonec se mi začalo dařit a s blížícím se večerem jsem už jezdila v docela v pohodě.
Když se ale úplně setmělo, odešli jsme. Museli jsme dojít na večeři a pak tu byl slibovaný bowling s kámoškama kluků. Převlékli jsme se z mokrých věcí, došli na večeři a pak hned na bowling. Holky už tam byli a s nima i Míša. Rozdělili jsme se na dva týmy. První tým byl: Luky, já, Chris, Denča, Míša Hošková a Natka Doležalová. Druhý tým byl tedy: Vojta, Péťa, Ondra, Lucka, Klára Fialová a Míša Theová. Hráli jsme 3 hry. První jsme úplně projeli. Luky mu to sice jde na sjezdovce, ale v bowlingu měl dneska smůlu. Druhou hru jsme vyhráli, ale jenom o 2 body. A třetí hru jsme opět prohráli. A to by nebyl Vojta, kdyby mu vítězstvím nestouplo ego :DD
Sedli jsme si pak k baru a povídali si. Teda, spíš holky zpovídali kluky, protože se dlouho neviděli.
,,Kluci, pamatuju ještě na ty vaše úplný začátky, teď ldyž vás vidím, tak jste to dotáhli fakt daleko."
,,Děkujeme. Je pravda, že za poslední rok se toho hodně změnilo."
Chris trošku posmutněl. Bylo mi jasný, že si vzpoměl na svojí mamku. Holky se pak ptali i nás.
,,A co vy holky? Slyšela jsem, že ty Kiki zpíváš."
,,Jojo, mám klip a pár písniček. Jinak všechny chodíme do školy."
Holky už pak museli jít a my jsme se přesunuli ke kulečníku. Hrála jsem to snad jednou nebo dvakrát v životě. A podle toho to i tak vypadalo.
Z POHLEDU VOJTY:
Všichni se rozhodli jít hrát kulečník, ale mě s Péťou to moc nelákalo. Rozhodli jsme se, že půjdeme do pokoje. Hned jak jsem zavřel dveře, přitáhl jsem si jí k sobě a začali jsme se líbal. Občas sem sjel i níž na krk. Přesunuli jsme se na naší postel. Opatrně jsem jí položil. Péťa mě ale převalila na záda a sedla si obkročmo na mě. Pořád jsme se líbali. Rukama jsem jí sahal pod tričko. Slyšel jsem z chodby smích. Myslel jsem, že je to někdo z vedlejšího pokoje a tak jsem to ignoroval. Sundal jsem ji tričko, ale právě v tu chvíli přišla do pokoje naše parta.
Ahoj, tak tu máte další díl. Chci se vám moc omluvit, že dlouho nic nevyšlo, ale teď mám hodně školy. Obávám se, že příští týden díl opět nevyjde, protože máme každý den testy a to bych bez učení nezvládla, tak jenom abyste se mě když tak neptali, proč díly nevychází. Ale po pololetí budou díly vycházet častěji jako předtím :) Všem vám chci poděkovat, za krásné komenty a zprávy a za votes, jste prostě nejlepší! Jsem fakt moc ráda, že tohle píšete :)
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanfictionPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.