Vánoce

435 28 8
                                    

Všichni jsme šli do obýváku. Byl tam vánoční stromek a na stole bylo cukroví. No, kluci se snažili.
Lucka a Denča šli připravovat salát a kapra, zbytek jsme si pustili Tři oříšky pro Popelku. Co by to bylo za Vánoce bez této pohádky. Luky se celou dobu ode mne nehnul. Pořád me objimal, ptal se, jestli něco nepotřebuju. Byl pozorný. A to se mi moc líbilo :D
Za hodinu už vse bylo hotové. Vypli jsme televizi a sedli jsme si ke stolu. Dostala jsem ze všech nejvíc jídla. Všichni mě ted kontrolují, abych jedla.

,,Tak lidi. Dobrou chuť."

,,Dobrou."

Pustili jsme se do jídla. Kapr i salát za chvilku v mas zmizeli a my jsme šli ke stromečku, kde už mezitím byli všechny dárky, které se postupně během dneška sem nanosili. Jako první jsem mela dárek ja. Byl to dárek od všech a byl v obálce. Otevřela jsem to.

,,Jelikož jsi byla v nemocnici, tak jsme nestihli hory. A tak jsme zájezd preobjednali a jedeme 2.1. az do 10.2."

,,To je super! Vy jste vážně zlatíčka. Děkuju moc."

,,Nemáš zač."

Další byl Chris. Dostal od Lukyho CD od Kontrafaktu.

Letos jsme toho všichni hodně dostali. Lucka dostala nějakou tu kosmetiku, oblečení, knížky, zájezd od Ondry s Ondrou :D a žehličku na vlasy. Chris dostal CD, snad milion kousků oblečení, boty a nějake knížky. Ondra dostal plyšáka, oblečení, knížky, voňavku a foťák. Vojta to samé co Chris, Luky totéž. Denča dostala skoro to samé co Lucka a já obleceni,kulmu na vlasy, knížky, voňavku a INSTAX MINI <3 :D

,,Všem moc dekuju. A ještě jednou se omlouvám, že pro vás nic nemam, ale prostě to neslo koupit..."

,,Neomlouvej se pořád." :D

,,Tak jo."

Sedli jsme si všichni k televizi a pustili jsme Mrazíka. Sedla jsem si vedle Lukyho a dala jsem mu hlavu na rameno. Začal mi septat něco do ucha.

,,Zlato? Nechceš jit nahoru?"

,,Lukáši Cestre! Na co to zase myslíš?" :D

,,Já? Na nic. :D Tak jdeš? "

,,Jasný." :D

Šli jsme nahoru. Slyšeli jsme, jak Chris říká:

,,Ale nebudte moc nahlas, ať nerusite sousedy.:D"

,,Neboj prosim tě." :D

Konečně jsme byli v pokoji.

,,Tak co tady chceš dělat?"

,,No ještě řekni,  že nevíš."

,,Jestli mas na mysli to samy co ja, tak na to zapomeň."

,,Ale no tak." řekl Luky a šel ke mě. Dal mi ruce kolem pasu. Já mu ruce dala kolem krku.

,,Miluju tě."

,,Taky te miluju."

Dal mi pusu. Další. A další. Líbali jsme se. Pomalu jsme přešli k posteli. Luky mi už chtěl sundat tričko, ale já ho zarazila.

,,Luky...promiň, ale dneska ne."

,,Proc?"

,,No, všichni jsou dole a navíc jsem se dneska vrátila z nemocnice a tak jsem utahaná."

,,Promiň, to je pravda. Nechci na tebe nějak tlačit."

,,V pohodě."

Luky si lehl do postele a já jsem si lehla vedle něho a hlavu jsem mu dala na hruď. Pak jsem se ale  zvedla a obkročmo jsem si na něj sedla. 

,,Co t......"

Nenechala jsem ho to doříct a dala jsem mu pusu. Luky hned nadšeně spolupracoval. Ruce mi dal na zadek.Líbali jsme se dlouho a já jsem si přála, aby to nikdy neskončilo. Samozřejmě se vždycky najde někdo, kdo hezké chvíle pokazí. A tentokrát to byla Denča. Když nás viděla, sklopila hlavu. S Lukym jsme se od sebe odtrhli.

,,Ehmm....pardon, ale jenom vám chci říct, že jdu teď k rodičům a vrátím se sem na silvestra. S rodičema totiž jedeme do Krkonoš, tak jedu."

,,Aha. Proč jsi nám neřekla, že jedeš na hory?"

,,No, já se to dozvěděla před pár minutama."

,,Tak to jo. No tak si to užij."

Vstali jsme a šli jsme se s Denčou rozloučit. Pak Denča odešla a my jsme opět byli v pokoji samy.

,,Budem pokračovat tam kde jsme skončili?"

,,Lukáši Cestre! Ty jsi dneska nějakej rozvášněnej!" :D

,,A vadí ti to?" :D

,,Však já si nestěžuju." :D

Opět jsme se začali líbat a padli jsme do postele. Po chvilce na mě ale přišla strašná únava.

,,Luky, počkej. Hele, začínám být nějaká unavená. Půjdu do sprchy a pak už asi půjdu spát."

,,Dobře. Vždyť je půl dvanáctý! Taky na mě začíná doléhat únava."

,,Tak jo. Do sprchy jdu ale sama!" :D

,,Ale...."

,,Žádné ale." :D

Smutně se na mě podíval, ale pak se usmál. Já jsem si zalezla do koupelny. Osprchovala jsem se a po mě šel Luky. Já jsem ale usnula dřív, než se stačil Luky vrátit z koupelny.

Ráno jsem se kupodivu vzbudila brzo. Věděla jsem, že neusnu a tak jsem šla dolů do kuchyně a Lukyho jsem nechala v klidu spát. Ještě nikdo nebyl vzhůru a tak jsem se rozhodla, že všem udělám snídani. Bohužel nic originálnějšího než palačinky jsem ale nevymyslela. Udělala jsem 18 palačinek. Taky je nás hodně. Lucka, Chris, Ondra, Luky, Vojta a já. Všem jsem udělala po třech palačinkách. Jako první přišel dolů Chris a s radostí se pustil do palačinek.  Pak hned za ním Ondra s Luckou a jako poslední Vojta a Luky. Všichni jsme se nacpali palačinkama. 

,,Takže já vařila, já neuklízím nádobí." :D

,,Dneska je stejně na řadě Ondra."

,,Ach jo. Jsem myslel, že na to zapomenete."

,,Na takové věci se nezapomíná."

,,To jsem fakt moc rád." řekla Ondra a zazubil se. 

Chrisovi akorát zazvonil telefon.

,,Halo? Ahoj tati, co se děje?"

Chvilku mluvil jeho táta. Pak jsme slyšeli, že ani jeden nic neříká. Chris típnul hovor a koukal do jednoho místa. Leskli se mu oči. Po chvíli se spustili i slzy. Jako první zareagovala Lucka. Šla k němu a objala ho.

,,Chrisi? Co se stalo?"


Takžeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ahoj :D Máte tu další pokračování a já vám chci moc poděkovat za překonání 800 VOTES! Je to úžasný a nesmírně se toho vážím. Všechna vaše podpora mě nutí psát dál a dál a mě to mooooc baví! Jste vážně super. Jinak zítra by možná mohl vyjít další díl, chcete?

Btw. ptáte se mě, na jakých akcí New Element budu. A budu teda na Cinetubu v Praze v sobotu, takže klidně jestli chcete, přijďte za mnou a nestyďte se jako tenkrát Lucka :D ( však ty víš Luci :* :D)

Doufám, že se Vám díl líbil a zatím čau....

Tenhle díl je věnovaný Páje a Péťe za ty jejich super konverzace v našem skupinovém chatu :D a ještě pro holku, která se tady jmenuje nikola_koprivova, protože jde vidět, že se ji můj příběh moc líbí :)





New Element změnili můj život...Kde žijí příběhy. Začni objevovat