*Z POHLEDU ONDRY*
Když jsme přišli domů, byla tam Kiki, Denča, Péťa, ale Lucka ještě ne.
,,Kde je Lucka?"
,,Říkala, že šla nakupovat. Asi se někde zdržela. Znáš to. Holky a nakupování."
,,No, to je pravda."
Gabča s Denčou se mezitím přivítaly nekonečným objetím a když se pustily, okamžitě si začaly vyprávět všechno co se stalo za tu dobu, co se spolu nebavili. Vojta s Péťou šli dělat večeři, nakonec se k nim přidal Tom. Luky pomáhal Kiki s nápady na její nový videoklip. Já jsem se šel teda učit scénář .
*MEZITÍM Z POHLEDU LUCKY*
S Honzou jsem nakonec šla do jeho bytu. Nechtěla jsem, aby někomu ublížil. Už vůbec ne Ondrovi. Vím, čeho je on schopný. Hned jak zabouchl dveře, přišel ke mě a začal mě líbat. Snažila jsem se od něho odtrhnout, ale nepodařilo se mi to. Jednou rukou mě držel a druhou si přitom sundaval kalhoty. Pak sundal kalhoty i mě.
Ležela jsem na gauči a byla jsem vyčerpaná. Bolelo mě úplně všechno. Podívala jsem se na mobil. 8 hodin? Měla jsem několik zpráv od Ondry a taky zmeškané hovory.
,,Honzo....já...musím jít....shání se po mě..."
,,Jen běž puso, někdy to zopakujeme."
Rychle jsem vzala všechny věci a běžela jsem. Běžela jsem pryč co nejdál od něho. Přišla jsem domů a bylo po půl devátý.
*Z POHLEDU ONDRY*
Jakmile jsem uslyšel, že někdo odemyká dveře, okamžitě jsem vstal. Vrhl jsem se k Lucce. Vypadala unaveně, vystrašeně a celá se klepala.
,,Zlato, co se stalo?"
,,Já...ne nic. Vše....vše je v pořádku."
,,Vidím jaká jsi vystrašená. Řekni mi, co se stalo?"
,,Ondro................tady..........tady ne. Řeknu ti to až budeme sami."
,,Dobře."
,,Půjdu se převléknout."
,,Fajn. Večeře je hotová, chtěli jsme na tebe počkat."
,,Ok, pospíším si."
Lucka odběhla nahoru a já si mezitím šel sednout ke stolu. Denča se mě hned vyptávala.
,,Co se jí stalo? Vypadá, jako by jí někdo něco udělal."
,,Nechce mi nic říct."
,,To nezní moc dobře."
,,Říkala, že mi to řekne, až budeme sami. Jenom doufám, že jí nikdo neubližuje."
,,No, doufejme."
Pak už přišla Lucka, tak jsme tuhle konverzaci ukončili. Celou dobu se přehrabovala příborem v jídle a skoro nic nesnědla. Když jsem to všichni snědli, měla pořád plný talíř.
,,Zlato jestli to nechceš, tak to nejez."
,,Dobře. Je to dobré, ale nemám moc hlad. Jestli mě omluvíte, půjdu teď nahoru, jsem nějaká unavená."
*Z POHLEDU LUCKY*
Vstala jsem a šla jsem nahoru do pokoje. Cítila jsem, jak se všechny oči upírali na mě. Nahoře jsem hned za sebou zabouchla dveře a vlezla si do postele. Dala jsem si nohy k tělu a začala jsem brečet. Viděla jsem, že mi přišli zprávy od Honzy.
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanfictionPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.