Začal jsem ji líbat vic. Ona mi mezitím začínala rozepínat kalhoty.
,,Nejaka hrrr ne? :D"
,,Ještě řekni, že se ti to nelíbí. "
,,Vždyť mlcim :D "
Já jsem ji nakonec taky Sundal kalhoty.
*POZDĚJI Z POHLEDU KIKI*
Lezim Vojtovi na hrudi. Bylo to úžasné. Ještě ale chybělo ticho. Deti a vedoucí se začali vracet z programu. Někdo zaklepal. Koukli jsme s Vojtou na sebe. Pohledy oci nám jasne řekli, že budeme potichu, aby si mysleli, že spíme.
,,Tak asi spí. Necháme je." ozvalo se za dveřma. Ten někdo odešel a Já se opět pohodlně opřela o Vojtu.
,,Kiki musím ti něco říct."
,,Co se děje? " :O
,,Víš. ....Já. ....te miluju."
,,Ježíš ja se už lekla co se děje. Ty si pak vid? Já te taky miluju."
Dala jsem mu pusu. On se na me jenom nevinně usmál.
Po chvilce na me ale přišel spánek. Zavrela jsem oci a hned jsem usnula.Probudila me nějaká rána. Kouknu na mobil kolik je. Hele, právě čas oběda. Rychle na sebe Hodim oblečení a jdu se podívat ven, co se děje. Otevřu dveře. Vojta zakopl i s tacem s obědem a všechno to skončilo na zemi. Začala jsem se smát. Vojta na me hodil vražedný pohled.
,,Hej! :D."
,,No co. Já nemůžu za to, že jsi nemehlo."
Ještě chvíli jsem se smala, ale pak jsem šla do chatky, protoze mi zvonil telefon. Jenže najednou na me přistanou špagety. Na telefon uplne zapomenu.
,,VOJTĚCHU! !!"
Otočím se a jenom ho vidím jak se pomalu valí smíchy na zemi. To mu oplatím. Vezmu z hlavy špagety, ale jemu to Ocividne došlo a tak utíkal pryc. Vyběhla jsem z chatky a hnala si to přímo k němu. Doběhla jsem ho a špagety mu dala za tričko. Omáčka na spagetach mu udělala na tričku flek.
,,Okey. To by stačilo jo?" :D
,,Tak dobře. Příměří? "
Podám mu ruku.
,,Příměří."
Natáhne ruku a stiskne mi ji. Pak jdeme do koupelny se trošku omýt. Všichni na nás ale koukali jak na cvoky. Ani se jim nedivim. Holka, které kape z vlasů omáčka a kluk, který má na břiše a tričku omáčku. To musí být komicky pohled.
Vejdem do koupelny a rychle se opláchneme. Vojta si sel ještě vyměnit tričko a pak jsme šli do jídelny pro nový oběd.
S tacama jsme si sedli ke stolu, kde už mezitím sedel Luky, Ondra a Chris.
,,Lučenzo? My si na odpolední program už ty malý vezmeme."
,,Dobrý. Ale kdybyste chtěli, tak je přes to odpoledne ještě pohlídám. Oni jsou vážně super. "
,,To je v pohodě. taky si ty prcky chceme užít."
Luky jenom kývne a pak se všichni pustime do jídla. Po oběde jsme meli poledni klid. Malý šli do chatek, ale me s Vojtou se spat moc nechtělo. Tak jsme se převlékli do plavek, vzali ručníky a vydali se na molo. Slunicko praštilo a tak byla chladna voda k dobru. Hned jsme tam skočili. Voda chladila každý kousíček mého těla. Chvíli jsme jen tak plavali, ale pak jsme se šli ještě chvíli opalovat.
,, Já bych tady ležela celý den."
,,To ja taky. Hlavně s tebou."
,,S tebou bych tu ležela klidne cele roky."
Naklonil se ke me a dal mi pusu. Přesne tohle je dokonale léto.Další díl je má světe :) omlouvám se, že je kratší, ale chtěla jsem vam strasne moc napsat nějaký díl, když jsem byla týden pryc a nic jsem nepřidala :) jsem strasne moc ráda za překonání 100 votes a 1700 přečtení :) jsem strasne moc ráda, že vás příběh baví :) také dekuju za zprávy, které mi pišete na Facebook nebo do komentu :) když tak muj FB: Michaela Erlichová :)
Doufám, že počkáte na další díl :)
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanfictionPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.