Že by....?

1.2K 62 6
                                    

Má úžasný oci. Usmál se a Já se začervenala. Před nama bylo posledních pár holek, které nakonec odešli.
,,Pro koho je tenhle autogram?"ptal se Luky.
,,Pro Kiki."odpovím.
Kluci si kartičku postupně podávají az dojde k Vojtovi,který ji taky podepíše a podá mi ji. Přitom jsem se dotkla jeho ruky. Začervenal se taky.
,,Mužem se s váma ještě vyfotit?"skočila do toho Denča.
,,Jasne."
Kluci vstali a jejich manažer co tam byl s nima nás vyfotil.
,,Fajn.Diky."
,,PROSÍME VŠECHNY ABY POSTUPNĚ ODCHÁZELI."ozvalo se od dveří.
Ještě jsem se na kluky naposled Podívala a pote jsem šla s Denčou pryc.
,,To bylo uzasne."
,,To jo.Kiki,nepřijde ti,že po me Luky koukal?"
,,Ee...promiň, ja se nekoukal a. "
,,Asi jo. Myslíš, že se mu líbím?"
,,Jak mám tohle vědět? "Usmála jsem se.
,,Já ti ani nevím. "
Vyšli jsme ven a tam už čekal táta. Vlezli jsme do auta.
,,Tak co děvčata,jaky to bylo?"
,,Byl to nejlepší den v mem živote. "Řekli jsme s Denčou společně. Začali jsme se smát.
,,Jak tak koukám, tak asi jo."
Táta nastartoval a Já se naposledy koukla na budovu, ve které se mi splnil muj sen.
Z pohledu Vojty:
Naše pohledy se střetli. Je Krásná. Vázne. Ne jako ostatní holky. Ona je prostě ta nejkrásnější jakou jsem viděl. Usmál jsem se. Ona se jenom Začervenala. Rychle podepisuju kartičky a podávám je holkám. Konecne je na řadě.
,,Pro Kiki." Slyšel jsem.
Kristýna. Hezké jméno. Když jsem ji kartičku podával, dotkli se naše ruce. Projel mnou příjemný pocit, az jsem se z toho Začervenal. Její kámoška ještě poprosila o fotku a tak jsem se rychle zvedl,abych mohl byt vedle Kiki. Pak už jsme museli končit a tak jsme se rozloučili. Kiki se ještě otočila a pak už šla pryc.
Z pohledu Kiki:
Po 20 minutach jsme dojeli před Denči dum. Obejmula jsem ji na rozloučenou a pak vystoupila z auta.
Táta pak jel k nam domu. Hlavou se mi linulo spousta myšlenek. Táta po chvilce zastavil a šli jsme domu. Máma opět z povídala.
,,Tak co zlato,jak sis to uzila? "
,,Bylo to to nejlepší co jsem zazila."
,,Tak to jsem ráda. "
Šla jsem do koupelny a napustim a jsem si vanu. Když jsem si sundavala kalhoty, vypadl z nich lísteček. Zvednu ho a podívam se. Vojta 773541145. Pane bože! On mi dal na sebe telefonní číslo!

Tak,máte Teda další díl. Děkuji za vote a za hezké komenty co pišete na Facebooku. Číslo, které je ke konci napsáno, je samozřejme vymyslene. Děkuji vam také za to,že to čtete a doufám že budete cist také dal.

New Element změnili můj život...Kde žijí příběhy. Začni objevovat