Nakonec spolu

890 44 0
                                    

Otočila jsem se a vešla dovnitř domu. Hned se přiznala máma
,,Tak kamarádko. Od ted, te bude učit táta. A s tím klukem se prozatím vydat nebudeš."
,,Co? Mami, no tak. me učí táta, ale s Vojtou se chci výdat."
,, sem řekla. A ted jdi nahoru. Táta te začne učit az zítra. "
Naštvane jsem odešla. Když jsem šla po schodech, schválně jsem dupala a pak jsem bouchla s dveřma od pokoje. Podívala jsem se na mobil. Opět Esemeska od Vojty.
Jsem rad, ze jsem te poznal a mohl ti dat pusu...nechces zitra ven?
Každý utery chodi rodiče domu později. A to je zítra. Kdyby o tom nevěděli,tak bych mohla.
Tam jo :)
-super vyzvednu te pred skolou :)
On je úžasný. Ještě vzpomínám na naší pusu. Dela se mi z toho husí kuze.

Večer mi přišla ještě jedna Esemeska od Vojty.
Dobrou noc zlato.
Zlato. Takže ne to vazne pravda. Chodíme spolu. Nikdy v mem živote bych neřekla, že se mi splní muj velký sen. Byt s někým, kym sem posedla už vic jak rok. A přitom ten rok ani nevěděl,že existuju. Ale jeden týden vse změnil. Jeden papírek. Jedno telefonní číslo. Jeden kluk. Jedna láska. Jedna Velká láska. Jeden zamilovaný pár. Jedna pusa. Krásná slova, ktera ve skutečnosti změnila muj život.

Ahoj všichni :) tak jsem zase zpet :) byli písemky a mela narozky,takže jsem vázne neměla čas, za což se omlouvám. Omlouvám se také, že tento díl je krátký,ale další díl čekejte určíte delší. Doufám,že pokračování bude co nejdřív. Samozřejme dekuju za vote a tolik přečtení. Mam vás ráda. :)

New Element změnili můj život...Kde žijí příběhy. Začni objevovat