Speciál za 10K přečtení

519 35 15
                                    

Sice jsem nebyla unavena, ale omluvila jsem se a šla do pokoje. Nespala jsem ani dlouho pote, co Vojta přišel. Nakonec jsem usnula kolem pul druhé ráno.

Budík. Rychle ho vypínam, abych nevzbudila Vojtu. Oblikla jsem se, vzali jsi věci a šla dolů do kuchyně, kde už byla Denča.

,, Tak jo. Jdeme?"

,,Jdeme."

Obuli jsme se a vyrazili jsme. Za 15 minut jsme byli ve škole. David si s náma povídal,  ale ne zas tolik,  aby nevyšlo najevo nějake podezření. Škola utíkala pomalu. Těšila jsem se na konec školy. Na Davida.

Po skole šla Denča hned za Chrisem a tak ja jsem mohla s Davidem zmizet bez povšimnutí. Zašli jsme za roh a hned me objal a dal mi pusu.

,,Konecne. Myslel jsem, že to cely den nevydržím. "

,,Ale vydržel jsi."

,,Jenom kvůli tobě. "

Dal mi znova pusu a hned jsem mu ji vrátila.

,,Tak kam půjdeme? "

,,Co třeba ke mě? Doma nikdo není."

,,To zni super."

A tak jsme šli k Davidovi. Bydlel asi 5 minut od školy,  takže cesta netrvala dlouho. Bydlel v novém dome, takže to neměli moc zařízené. V pokoji třeba ještě neměl postel a tak měl 3 matrace na sobe.

,,Promin za ten menší bordel tady, ale přestěhovali jsme se před nedávnem."

,,V pohoděChápu to. Tak co budeme dělat? "

Málem jsem to ani nedořekla a hned se ke mě vrhl a dal mi velkou pusu. Dala jsem mu ruce kolem krku, krátce jsem se usmála a také jsem mu dala pusu. Pak mě svalil na matrace a lehl si vedle mě.

,,Jsem moc rád, že jsem tě poznal."

,,Já jsem taky moc ráda."

Ležela jsem na jeho hrudi a jen tak jsem přemýšlela nad vším. Myšlenky na Vojtu jsem radši zahnala do nejhlubší rohu mé hlavy.

Polehávání nás už ale nebavilo a tak jsme si šli udělat palačinky. Samozřejmě se to neobešlo bez kravin. Hotové palačinky jsme pak odnesli na zahradu, kde jsme si sedli a pustili jsme se do nich. Přežraní jsme pak koukali na sebe s úsměvem na tváři. Vstala jsem se a sedla jsem si na Davida. V tu ránu mi zazvonil mobil, který upoutal pozornost holek, které právě procházeli kolem. Koukli se dírami skrz plotu na nás. Já jsem mobil rychle ztlumila, ale nevzala jsem to. Holek jsem si nevšimla a tak jsem Davidovi dala pusu. Z pusy to přešlo v líbání. Pak mě ale vyrušil šepot holek, který se ozýval za plotem. Otočím se a co nevidím. Všechny tři měli namířené foťáky přímo na nás. Neváhala jsem, popadla jsem mobil a utíkala jsem zpátky do domu. David za mnou.

,,Co se děje?"

,,Tys neviděl ty holky?"

,,Jo viděl. A co má být?"

,,Co má být? To si děláš srandu? Víš jaký z toho může být průser? Co když to někam dají? To se můžu rovnou rozloučit s Vojtou a svojí kariérou zpěvačky.....................................promiň, nechtěla jsem takhle vylítnout na tebe."

,,V pohodě. To spíš se já blbě zeptal."

Začala jsem brečet. David ke mě přišel a objal mě. Přitiskla jsem se k němu. Po chvilce jsem se odtáhla.

,,Nevadilo by ti, kdybych šla domů? Potřebuju si to teď trochu srovnat."

,,Nevadí. Chápu. Asi tě ani nemám doprovázet co?"

,,To asi ne."

Rozloučili jsme se a já hned šla domů. Hned jak jsem za sebou zabouchla dveře od baráku, sesunula jsem se k zemi a začala jsem brečet. Doma ale byl Vojta.

Vždyť měl být na zkoušce!!!

,,Kiki, zlato? Co se děje? Proč brečíš?"

,,No..........volala mi máma...............ona...........umřela babička."

,,To je mi líto."

Objal mě. Pořádně sem ho taky objala. Cítila jsem se opět v bezpečí. Vstali jsme a sedli jsme si na gauč v obýváku. Postupně přicházel zbytek naší party. 

Večer jsme si zapnuli televizi, protože jsme se nudili. Právě dávali PRÁSK! Nenávidím ten pořad. Právě hlásili: EXKLUSIVNÍ FOTKY NOVÉ ZPĚVAČKY KRISTÝNY. S KÝM PODVÁDÍ VOJTU DRAHOKOUPILA?

Najednou jsem si připadala, jako by do mě uhodil blesk. Ne. Já asi špatně slyšela. To není možný. Úplně se mi zatmělo před očima. Vojta mě pustil a napřímil se.

,,Vojto přepni to....zase další kravina...."

,,Ne. Počkej."

Bylo mi jasný, co se stalo. Holky poslali fotky s Davidem do televize. Všichni se na televizi koukali s otevřenou pusou. Já jsem vstala a šla jsem stranou. Hned jak skončila tahle reportáž Vojta vstal a běžel nahoru do pokoje. Já hned běžela za ním.

,,Vojto..... "

,,NE! VŮBEC KE MĚ NECHOĎ! BĚŽ SI ZA TÍM KLUKEM!"

Nahrnuli se mi slzy do očí.

,,Vojto prosím. Já jsem ti to chtěla říct, ale....."

,,ALE CO? MOŽNOST JSI DNESKA MĚLA. ALE TY SES VYMLUVILA NA TO, ŽE TI UMŘELA BABIČKA!"

,,A MYSLÍŠ, ŽE JSEM TO UDĚLALA NASCHVÁL? JÁ TI JENOM NECHTĚLA UBLÍŽIT! MILUJU TĚ!"

,,TY MĚ MILUJEŠ? A PROČ SI MĚ TEDY PODVÁDĚLA?"

,,JÁ......JÁ NEVÍM......prostě...............................Vojto. Miluju tě a vážně tě nechci ztratit."

,,NA TO SI MĚLA MYSLET DŘÍV!"

,,VOJTO PROSÍM! Dej mi šanci."

,,ABY SI MI ZASE MOHLA UBLÍŽIT?"

Takže další díl máte tady :)) A tenhle díl je docela....no však jste samy četli. Mám vymyšlené už úžasné pokračování :)))

Jinak vám chci strašně moc poděkovat, za neuvěřitelných 10K přečtení. Jsem moc ráda, že se vám příběh líbí. Zkrátka Elementers rodina je nejlepší <3

Jinak určitě počkejte na další díl.:)))

PS: Jdete někdo na New Element do Prahy do toho klubu? Já tam budu, takže mě máte šanci potkat a zeptat se třeba na otázky ohledně příběhu nebo vám klidně osobně poděkuju za to, že čtete můj příběh nebo zkrátka jsi přijďte popovídat, protože právě díky koncertům NewE jsem získala pár nových úžasných kamarádek :)))) Takže kdo tam jede, určitě se ozvěte do komentu :))


New Element změnili můj život...Kde žijí příběhy. Začni objevovat