Speciál za 16K přečtení a 1K votes

453 24 9
                                    

*POŘÁD VOJTŮV POHLED*

Myslel jsem, že je zabiju. Hned jak nás uviděli, tak se všichni otočili.

,,Ehm, pardon, ale příště můžete dát na dveře cedulku nerušit."

,,V poho. No, nás by nenapadlo, že skončíte s tím kulečníkem tak rychle."

,,Přestalo nás to bavit."

*POHLED KIKI, RÁNO*

Ráno jsme vstali docela brzo. Všichni až na Ondru, kterého jsme museli budit pomalu násilím. Ondra ale ne a ne vstát, tak jsme napustili do vázy vodu a vylili jsme ji na něho. V tu ránu byl na nohou.

,,No konečně si vstal. Tebe vzbudit je nadlidský úkol."

,,Hold nejsem ranní ptáče."

,,No jo, tak pohni, za chvilku jdeme na snídani."

Ondra si vzal fén a vysušil si vlasy, všichni jsme se oblíkli a vyrazili jsme. Dali jsme si velkou snídani, abychom vydrželi dlouho na svahu.
Já jsem šla s Luckou, Ondrou, Denčou a Chrisem na modrou, Lukyho jsem nechala, ať jsi jde na červenou nebo i černou, ať si ty hory uzije. Luky se tentokrát bral dneska snowboard. Já jsem tradičně první jízdy nezvládala a Denča se mi pořád smála. Taky za trest skončila na zemi :D
Nakonec se mi to začalo dařit. Rozhodla jsem se, že si naposledy sjedu modrou a pak půjdu na červenou. Byla jsem v polovině kopce a slyšela jsem, jak někdo křičí. Chtěla jsem se podívat, kdo to je, ale křičící člověk se na lyžích rychle přiblížil ke mě a srazil mě. Ten jel pak s křikem kolmo dolů a já se chvilku ještě vezla po zemi, až jsem nakonec zastavila. Nohou mi projela ostrá bolest. Sundala jsem si lyže a právě ke mě přijel Ondra.

,,Ses v pořádku? Viděl jsem, jak do tebe ten magor vrazil."

,,Je mi fajn, ale jen me strašně boli noha."

,,No Sakra. Radši te vezmu do hotelu, mají tady doktora, tak ten se ti na to podívá."

Ondra me podepřel a šli jsme do hotelu. Recepce nám zavolala doktora.

,,Dobrý den. Tak co se stalo?"

,,Na sjezdovce do me někdo naboural, spadla jsem a ted me boli noha."

Doktor mi ruzne hejbal s nohou a me to bolelo.

,,Slečno, vy máte vážně smůlu. Zlomila jste si nohu."

,,No to fakt mam smůlu."

Na horách Máme byt týden a já si zlomila nohu. Co ted? Vždyť nemůžu nic dělat!

,,Pojedu s váma do města do nemocnice a nechám vam tam udělat sádru."

,,Tak dobře."

Ondra mi vzal lyze a uklidil je na pokoj, rozloučil se se mnou a pak jsem s doktorem nastoupila do auta. Jeli jsme do nejbližšího města s nemocnicí. Čekali jsme půl hodiny, než na mě přišla řada. Se zlomenou nohou jsem nebyla jediná. Aspoň nejsem jediný smolař na planetě Zemi. Za hodinu jsme opět vyrazili do hotelu. Tam už na mě čekal Luky. Hned šel ke mě, obejmul mě a dal mi pusu do vlasů.

,,Ty jseš moje pako."

,,To víš no. Šikovnost není moje silná stránka."

Pousmál se.

*Z POHLEDU PÉTI*

Ondra přiběhl za náma na sjezdovku, že si Kiki zlomila nohu a tak ať se po ní nesháníme, protože jede do nemocnice na sádru.

,,Ta holka má fakt na tyhle věco štěstí."

,,No to teda. Aspoň že se jí nestalo nic horšího. Jdeme dál lyžovat?"

,,Jasný."

Lyžovali jsme do půl druhý, ale pak nám začalo pořádně kručet v žaludku. Zašli jsme ještě pro Chrise, Denču, Lucku a Ondru na sjezdovku a pak jsme vyrazili do hotelu na oběd. Lukáš s Kiki právě zasedali ke stolu, tak jsme se k nim připojili. Kiki seděla na kraji, aby si mohla nohu se sádrou narovnat a aby si mohla opřít berle. Všichni jsme si dali smažák s hranolkama. Ondra protestoval, protože teďka má tu svojí hubnoucí "challenge" s Johanem, ale nakonec se nechal ukecat. Vojta se ke mě naklonil a zašeptal mi do ucha.

,,Zlato? Došlo mi, že když má teď Kiki zlomenou nohu, tak že asi už nebudeme na pokoji samy."

Začervenám se a usměju se.

,,To nějak vymyslíme. Neboj."

Taky se usměje a dá mi pusu.

Najednou se ozve Luky.

,,Hele vy dva! Sice nevím, co jste si teď šeptali, ale oba se červenáte...nechte si to až po obědě." :D

,,No jo pořád." :D

Zčervenám ještě víc, ale snažím se to nějak překonat. Pak už si ale všichni normálně povídáme, tak jsem na to přestala myslet. Po obědě jsme šli na pokoj a hned jsem spustila:

,,Lidi, nevadilo by vám, kdybych se s Vojtou odstěhovala o pokoj vedle? Ptala jsem se na recepci a ten pokoj by nám dali a navíc je nás tady moc."

,,Tak nám to nevadí. Je pravda, že je nás tu hodně."

,,Fajn."

Luky ale vykřikl.

,,Tak proto jste se červenali! Soukromí vám chybí co?" :D

,,Ehm...jo...to taky." :D

Vzali jsme si naše věci a dali jsme je do pokoje vedle. Vojta hned ke mě přišel.

,,Teda zlato, to bych nečekal, že to takhle zařídíš."

,,No jaká jsem?"

,,Nejlepší."

Usměje se a dá mi pusu. Jelikož jsme měli plný žaludky z oběda, lehli jsme si do postele, aby nám slehlo. Hlavu jsem položila Vojtovi na hruď. Objal mě. Teplo a klid nás uspalo. Probudili jsme se v půl třetí. Na sjezdovku se nám nechtělo, tak jsme se převlékli do plavek a šli jsme do bazénu. Byla tu jenom jedna rodina s malýma dětma, takže velký bazén jsme měli naštěstí pro sebe. Chvilku jsme jen tak plavali, ale hned jak odešla ta rodina, doplavali jsme na kraj bazénu. Vojta se ke mě přitiskl a začali jsme se líbat. Dala jsem mu ruce kolem krku. Právě ale někdo přišel. Parta kluků a holek. Odtáhli jsme se od sebe. Ach jo! Proč nás musí vždycky někdo vyrušit? Holky se vyfotili s Vojtou a pak se u bazénu dost předváděli. Nás to přestalo bavit a tak jsme zalezli zpátky na pokoj. Koukali jsme na filmy, ale i to nás přestalo bavit. Vypli jsme televizi a obkročmo jsem si sedla na Vojtu. Začali jsme se líbat. Vojta mi rukama sahal pod tričko a párkrát dal ruce i níž. První jsem tričko sundala já jemu. Nechtěl ale zůstat pozadu, tak tričko sundal i mě. Přetočil mě na záda. Líbali jsme se a Vojta mi dal pusu občas i na krk. Netrvalo dlouho a oba jsme byli nahý a ...............................(vy víte co se stalo :DD). Leželi jsme vedle sebe, hlavu na Vojtovi a drželi jsme se za ruce. Na dveře nám zaklepal Chris.

,,Lidi, půjdete s náma na večeři?"


Ahoj, tak po mega dlouhé době tu je další díl. Chci se omluvit, že je kratší, ale já vážně nemám čas na psaní. Psali jsme pololetní písemky, teď budeme psát další testy z nové látky, přibývají různé akce a spoustu dalšího. Ještě že nedělám přijímačky, jinak bych ty díly vůbec nepsala. Chci Vám všem ale MOC poděkovat za neuvěřitelných 1,1K votes a 16,2K přečtení! U prvního dílu je přes 1k přetení! Jste úžasný. Moc si vážím všech zpráv co mi píšete a že jich je hodně! A děkuju i za krásné komenty! Jinak doufám, že se vám díl líbil a ahoj příště :))


New Element změnili můj život...Kde žijí příběhy. Začni objevovat