Ještě chvíli jsme si povídali a pak jsme už oba museli jít.
,,Kiki,moc díky,že jsi šla. Klidne bych si to zopakoval."
,,Já klidne taky. Bylo to fajn. Ty jsi fajn."
,,Ty taky."
Ještě me obejmul a rozloučili jsme se.
Doma:
Domu jsem přišla vysmata od ucha k uchu. Byla jsem vázne šťastná. A táta (tentokrát misto mami) me začal vzpovidat.
,,Asi to dopadlo dobře, když se takhle směješ. "
,,Ani nevím co bylo lepší, jestli koncert nebo tohle."
,,Důležite je, že sis to uzila."
,,To jo.Tohle byl ten nejlepší víkend. "
,,Tak to jo.A mohla by ses konecne učit. "
,,No jo."
Jdu do pokoje. Otevřu učebnici dějepisu a začnu se učit. Podelaný test.
Nad testem jsem seděla zhruba hodinu. Pak mi začalo krucet v břiše a šla jsem si udělat jídlo. Doma ale skoro nic nebylo, tak jsem sáhla po balíčku chipsu. Beru si je do pokoje. V tu ránu mi přijde SMS. Od Vojty.
-Ahoj tak co delas? :)
-Jdu jist bramburky. Doma nic neni k jidlu tak aspon tohle. A jinam se ucim -_-
Co ty? :)
-Myslim nad dneskem s tebou. :)
Jej. Co mu mám napsat?
-To je mile :33
-:))
Ještě chvíli si piseme a pak se jdu umyt. Když jdu do postele,přijde mi opět SMS.
-Dobrou noc :))
-Tobě taky :)
Rano:
Probudí me budík v 6 ráno. Neohrabane vylezu z postele. Vazne nenávidím ranní vstávání. Z kuchyně cítím palačinky, které mj udělali rodiče, než šli do Prace. Nejdřív se ale vydám do koupelny. Vezmu hřeben a účesu si vlasy. Někdy bych fakt ráda mela kratší vlasy. Nenávidím rozčesávání. Pak se obliknu,na maluju a i s batohem jdu do kuchyně. Mňam. Palačinky s jahodovou marmeládou a šlehačkou. Jednou za čas je takova snídaně fajn.
Když dojim, uklidim talíř do myčky a jdu na autobus. Konecne je venku teplo. Už by to ale chtělo červen.
Dojdu na zastávku a tam už čekala Denča.
,,Ahoj Denčo."
,,Ahoj,hele muzu se te na něco zeptat?"
,,Jo,Jasne. "
,,No,včera mi Tina psala,že te prý viděla s Vojtou v Palládku.Je to pravda? Mé se tomu nechce věřit. Proc by si zrovna ty s nim mela chodit ven?"
Sakra. Co ji mam ted říct? Musím asi s pravdou ven.
,,Eee. ...Denčo,ona to je pravda. Vojta mi dal tajne jeho číslo do kapsy a Já mu pak zavolala a on řekl,že chceš se mnou ven."
,,Cože? Delas si srandu? Pane jo,to je úžasný!Akorát škoda,že jsem to nebyla ja."Tak je tady další díl. Akorát je trochu kratší,tak se omlouvám :)) Děkuji za každý vote a přečtení :)
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanfictionPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.