Přijeli jsme domů, s Vojtou jsme si vybalili věci a všichni jsme šli na pozdní oběd. Vojta hned začal povídat.
,,Lásko, doufám, že si nezapomněla na společnou písničku?"
,,Ty to vážně chceš se mnou zkusit? Neumím zpívat, ještě nato skládat písničky."
,,To Teda umíš. A se psaním...zkratka většinu necháš na me."
Do rozhovoru se vložil Ondra.
,,Počkat. Vy budete mit nějakou písničku spolu?"
,,No, Vojta me jednou slyšel zpívat a hrát na kytaru."
,,Tak to by bylo super. Třeba ji jednou budete hrát na naším koncerte a tobě začne doba slávy."
,,Představy to jsou hezké."
Já a zpěvačka? To určitě :D.
Dojedli jsme jídlo, Andy s Lukym někam odešli, Chris prý něco potřebuje dodělat a tak odešel taky. Já s Luckou jsem se rozhodla, že se půjdeme podívat do obchodů a kluci se jenom tajne modlili, ať nemáme moc tašek a taky odešli. :D
Prošli jsme pomalu celý obchoďák. Pár tašek jsme v ruce meli, ale nebylo toho moc. Dorazili jsme domu, když bylo pět. A kupodivu všichni byli doma.
,,Tak tady jste. A jeje, ty nákupy. "
,,Chrisi, na tvým miste mlcim. Ty, když jdeš nakupovat, to je horší než u holky. " :D
,,To Teda nene."
,,Ale jo."
Kluci se začali smát.
,,Mimochodem holky, objednali jsme pizzu domů. Všichni jsou lini něco vařit. "
,,Fajn."
Šli jsme odložit tašky do pokoje. Lucka už šla do obýváku za ostatníma a mezitím přišel Vojta.
,,Co kdybychom se pokusili o tu písničku?"
,,Tak jo. Když se myslíš, že to dame."
,,Dáme. Musíme si věřit."
Usmála jsem se a dala mu pusu.
Do psaní písničky jsme se oba vžili. Na Vojtovi bylo ale nejvíc vidět, že hudbou zkrátka zije. Spat jsme šli az v jednu (a bez jidla:D). Písnička byla už z pulky hotova. Oba jsme usínali s pocitem dobře udělané práce.Rano jsem se probudila dřív, jelikož jsem na chodbě někoho slyšela. Potichu jsem vstala a šla se podívat kdo to je. Andy seděla na zemi oprena o stěnu. Vypadala, že je smutna?
,,Andy. Co se stalo? "
,,Já. .......Já. ....Já jsem těhotna."
,,Cože? To gratuluju, ale proc jsi smutna?"
,,Kiki, je mi teprve 18! Nemůžu mit dite. Co škola? A co by na to řekli rodiče? A co teprve Luky?"
Dala si hlavu do dlaní a začala brečet.
,,Andy. Nebreč. Jsi teprve v prvním měsíci ne?"
,,Už druhej."
,,Aha. Možná je tu ještě jedna cesta."
,,Myslíš potrat?"
,,Jo."
,,Já nevím. Beru to jako vraždu Dítěte. Pochop. Sice to ještě nevypadá jako dite, ale zije to."
,,Já ti rozumim."
,,No jo, ale co ted?"
,,Prober to s Lukym. To bude nejlepší."
,,Dobre. Moc dekuju Kiki."
,,A za co?"
,,Za tohle. Za pomoc."
,,Nemáš zač. "
Objala jsem ji. Právě do chodby přišel Luky.
,,Holky, co tu delate tak brzy? Andy? Zlato? Tys brečela?"Po delší době je tu další díl. Omlouvám se, že je krátký. Jinak ještě necelých 100 přečtení a už tu budou 4000! Wow! Tak velke číslo. Moc vam dekuju. Takže příští díl bude další speciál :)
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanfictionPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.