Řecko-Co je s Luckou?

Ráno jsme všichni vstávali v šest ráno, protože cesta k trajektu v Řecku by měla trvat asi 20 hodin, s tím že u řízení se budou střídat kluci. Naložili jsme věci do auta, vzali jsme připravené svačiny a vyrazili jsme. Všichni ( až na Ondru, který řídil jako první) jsme usnuli. Probudila jsem se kolem 9, kdy mě budil Vojta, protože jsme stavěli na benzínce. Došli jsme na záchod, koupili pití a opět vyrazili. Tentokrát řídil Lukáš. Ondra usnul, Chris asi taky spal se sluchátkama v uších a my jsme si povídali.

Cesta byla nekonečná. Zastavovali jsme každé 4 hodiny, aby se kluci vystřídali.

Ale po 20 hodinách jízdy jsme byli u přístavu. Koupili jsme lístky a najeli jsme autem na trajekt. Vylezli jsme z auta a šli nahoru na trajekt. Sedli jsme si. Sluníčko na nás hezky svítilo. Foukal jemný vítr.

,,Tak konečně tady."

,,Nejlepší zakončení prázdnin."

,,To teda. Už se těším do vody. A na nákupy."

,,Ty ženský. Pořád myslí jenom na nákupy."

,,To není pravda."

,,Tak na co teda ještě myslíte."

,,No....na spoustu věcí....na vás, na kámoše....na všechny a na všechno. :D "

Za 2,5 hodiny jsme byli na Krétě. A za další hodinku jsme byli u hotelu. Bydleli jsme v 5* hotelu hned u moře. Hotel měl samozřejmě bazény a skluzavky a všemožné blbosti, ale nás nejvíc lákalo moře. Ubytovali jsme se. Byli jsme v nejvyšším patře v apartmá. Celé patro byl jeden pokoj.Já s Vojtou jsme si zabrali pokoj s výhledem na moře. Zbytek si rozdělili ostatní. Všichni jsme byli ale po cestě tak strašně unavení, že jsme sebou plácli na postele a hned jsme usnuli.

Probudili jsme se kolem 12. Převlíkli jsme se, vzali do tašek plavky a ručníky a šli nejdřív dolů na oběd. Každý jsme si dali místní specialitu. Teda skoro každý. Jelikož místní speciality obsahovali mořské plody, tak si dal Vojta něco jiného. :D

Po obědě jsme hned vyrazili k moři. Převlíkli jsme se do plavek a hned jsme běželi do vody. Voda byla krásně teplá, ale přitom i ochlazující v tomhle horkém počasí. S Andy jsme se pak zdejchli k baru a každá jsme si objednala drink. Luky s Vojtou si toho ale všimli, tak šli k nám a taky si objednali drink.

,,Snad nemyslíte, že nám utečete.":D

Chytli nás za boky.( Samozřejmě že Vojta Kiki a Lukáš Andy :D)

Vojta mi postupně začal dávat pusy na krk.

,,Tady ne." zašeptala jsem mu do ucha a usmála. ,,Počkej na večer." Ted se usmál on.

Pořád mě ale držel. Vzali jsme nakonec drinky a šli na lehátka. Tam už na nás čekal zbytek naší party.

A:,,Ondro, ten nápad s tou dovolenou byl vážně super. Ted bychom se doma jenom váleli na zadku nebo byste byli na zkoušce a my chodili po obchodech."

O:,,Prostě přiznej, že jsem dokonalej." :D

A:,,Tak to prrr...:D Pro mě je ten nej tady Luky."

L: ,,Tak ještě aby ne!" :P

K: ,,To by stačilo.:D Stejně všichni víme, že já jsem tady ta nejlepší...." :D

Všichni se zasmáli. Já jenom na ně hodila vražedný pohled, ale pak jsem se taky začala smát. Sezení nás začalo nudit a tak jsme šli opět do vody. Hodinu jsme byli v moři a pak jsme se přesunuli do hotelového bazénu. Měli tam 2 tobogány a 2 skluzavky, takže jsme samozřejmě všechno vyzkoušeli. Ale blížila se doba večeře a tak jsme se přesunuli do restaurace. Objednali jsme si dvě obrovské pizzy. Pomalu nám zabrali celý stůl. :D

S plnými žaludky jsme se po obědě přesunuli na pokoj.

,,Takže, co ted?"

,,Asi bych tu chvíli byl, protože s takhle plným žaludkem pomalu nedojdu ani na záchod :D A pak bych šel po městě. Kouknou se, co kde je apod."

,,Tak jo."

Natáhla jsem se do postele. Vojta se pak ke mě přidal. Ale nééé že by si lehl vedle mě, on si musel lehnout na mě. :D

Za normálních okolností bych se bránila, ale jeho polibky na krk mě uklidnovali. Převalila jsem ho a ted jsem na něj seděla obkročmo. On mě držel za zadek. Z pár pus to přešlo v líbání. Vyrušilo nás ale Chrisovo klepání na večer.

,,Tak vy hrdličky, jdeme. Jestli chcete, můžete jít pak sem dřív a budete tu samy. My máme v úmyslu přijít hodně pozdě večer."

,,Tak to bereme."

,,Vojtíí, mluv za sebe. Jo bereme to ." :DDD

Chris odešel a my s ním.

Šli jsme s Vojtou za ruce. Stejně jako všechny párečky v naší partě. :D

Ve městě jsme se podívali do pár obchodů a na suvenýry. Dohodli jsme se, že suvenýry koupíme až poslední den. Naše parta to pak zakempila v nějakém baru, my jsme šli s Vojtou na pokoj. Už hned když jsem odemykala se vrhnul na můj krk. A pomalu neuběhla ani chvilka a už jsem tam měla cucflek. Nakonec si mě otočil a chytil mě za zadek. Já jsem omotala nohy kolem jeho pasu. Líbali jsme se. Postupně jsem mu sundala tričko. Dorazili jsme k naší posteli, opatrně mě položil a taky mi sundal tričko. Netrvalo dlouho a oba jsme byli nahý. Tenhle večer bylo nejlepší zahájení mé dovolené....

Ráno nás vzbudila Lucka.

,,No, radši nechci vědět, co jste tu dělali, ale měli byste pak dojít na recepci a zaplatit tu rozbitou lampičku." :D

Nechápavě jsme se podívali na stolek, kde by měla být lampička. Jenže lampička místo toho ležela na zemi celá zničená. Kývli jsme na souhlas a Lucka odešla z pokoje. Lehla jsem si na Vojtovo rameno a ruku jsem mu položila na hrudník.

,,Dobré ráno zlato."

,,Dobré ráno."

,,Mohli bychom si někdy tu naší noc zopakovat."

Jen jsem se na něj zakřenila. Jelikož jsme ale za chvíli měli snídani, tak jsem vylezla z postele. Vojta se na mě podíval jako: Prosím, zůstan ještě chvíli. ale já jsem kývla, že by měl jít taky, jinak nestihneme snídani a bude si muset někde něco kupovat. Tak nesouhlasně vstal, ale nakonec byl rád, když zjistil, že nám Luky objednal naše oblíbené wafle se šlehačkou a ovocem.

,,Lidi, co je dneska v plánu?"

,,No, dopoledne výlet na ten chrám na kopci, co vidíme z balkonu a odpoledne....co jinýho než moře."

,,To beru. Pod podmínkou, že mě někdo vynese do kopce." :D

,,Nevíš, co to jsou nohy?"

,,No, něco mi to říká." :D

Lucka najednou vstala a běžela na záchod. Držela si ruku u pusy, jako by chtěla zvracet.

Tak tu mám pro vás další díl. Nějak mě to najednou chytlo, takže díly budou vycházet častěji :)

Vidím to tak, že další díl bude speciál za 7K přečtění, protože necelá stovka přečtení a je to tam! Jste nejlepší! Jsem vám za to moc vděčná. Mám vás moc ráda! :* :)

Jinak tento díl je věnovaný Klárce Jechový (snad jsem to napsala dobře :D). Tvoje komenty mě moc potěšili, takže si věnování zasloužíš :)

Chci vám moc poděkovat za tolik votes, přečtení a krásných komentů. Nikdy v životě bych nevěřila, že moje příběhy budou někoho bavit. Ještě jednou- mám vás moc ráda a ahoj u dalšího dílu :) :*