V pul devate jsme s tátou vyrazili do nemocnice. Dorazili jsme tam přesne v 9. Sestra nás zavedla na správný pokoj a pak nás nechala o samotě.
Hned jak jsem ji uviděla, vrhla jsem se k ni. Radosti jsem začala brečet.
,,Zlatíčko. Nebreč. Jsem v pořádku. "
,,Já vím. Já jsem jenom hrozne šťastná."
K mame se pak hned vrhnul i táta a dal ji velkou pusu.
,,Konecne jsi v pořádku miláčku. Hrozne jsem se o tebe bál. "
,,To je mi lito,ze jste meli takové starosti. "
,,Hlavni je,že už jsi v pořádku. Mimochodem, říkali, kdy te pusti?"
,,Prý kromě toho kómatu a zlomené ruky mi nic není. Zítra me muzou pustit pod podmínkou, že se pak budu ještě šetřit. "
,,To je skvěle. A mami? Mám ještě jednu otázku. Možná trošku ne vhodná momentálne..."
,,Tak povídej. "
,,Víš, Vojta se me zeptal, jestli bych u nich s klukama nechtěla bydlet. Mají prý obrovský barák. Bydlí tam Lukyho a Ondrova přítelkyně taky. Myslíš, že bych se mohla nastěhovat? A neboj, je to kousek od školy. Takže pak v září bych neměla problémy. ..."
,,Kiki. V pohodě. Můžeš. Slyšela jsem totiž o Tvé nehodě na táboře a také o tom, jak se o tebe Vojta staral. Důvěřuju mu,že se o tebe postará "
,,Vážně? Ty jsi ta nejlepší máma na světe! "
Dam ji pusu. Jsme stastna. Já vážně budu bydlet s Vojtou!
Táta se ale zarazil.
,,Tobě se na táboře něco stalo? "
,,Tati...ted to neres."
,,No jo."
Celou dobu jsme si povídali s mamkou. V pul jedné jsme si zašli do bufetu pro něco k obědu a pak jsme ještě si za mámou. Ve čtyři jsme se ale už museli rozloučit.
,,Mami. Ještě jednou moc dekuju, že mi dovolis se přestěhovat."
,,Za málo. Stejně vím, že kdybych ti to nedovolila, asi by si nadosmrti se mnou nepromluvil a. "
Co na to říct. Jenom jsem se zasmála. Rozloučili jsme se a šli domu. Na tátovi bylo vidět, že je šťastný. Já si ale vzpomela, že musím zavolat Vojtovi, že mi to mamka dovolila.
,,Ahoj lásko, co se děje? "
,,Ahoj. Mam úžasnou zprávu. Máma mi dovolila se přestěhovat!"
,,Vážně? Takže zítra večer se pro tebe stavím."
,,Už? Tak jo. Strasne se tesim."
,,Já taky. Miluju te."
,,Já tebe taky. "
Zavěsila jsem a nasedla si do auta. Za chvíli jsme byli doma.
Já se hned vrhla do pokoje s krabicema a taskama a začali si balit.
Nejdříve jsem si ale dala stranou oblečení, ve kterém zítra pojedu. Zbytek oblečení jsem dala do krabice. To mi zabralo už dvě Velké krabice a jednu tašku. Jak tak koukám, asi se to jednoho auta nevejdeme. Po oblečení následovali všechny me knížky a věci do školy a zkrátka všechny me věci. Zbytek si dobalim az ráno. Když jsem si a to sbalila, koukla jsem se na hodinky. Už je jedenáct večer? Že táta nic neřekl.
Šla jsem se teda podívat do obýváku. Táta usnul u televize. Vypla jsem televizi a vzala jsem deku, kterou jsem ho přikryla. Pak jsem šla sama spát.Ráno:
Probudila jsem se v osm. Táta ještě spal, tak jsem na snídani kašlala, protoze jsem ho nechtěla vzbudit tím, že bych štrachala v kuchyni.
Vytáhla jsem notebook a šla na FB. Už 4 měsíce jsem tam nebyla. Pípla mi SMS. Od Vojtíška:
Dobré ráno lásko :* :) přijedu v 5 :))
-Taky dobré ráno, dobře:) už mám sbaleno, takže čim dřív, Tim líp :)
Položila jsem mobil a Podívala se do notebooku. Přes 70 žádosti o přátelství, přes 100 zpráv a upozornění? To radši mlcim. Žádosti mi posílali Elementers. Zprávy se většinou tykali me a Vojty. Menšina byla moje kamarádky. Přidala jsem si do přátel kluky a hned jsem si změnila profilovku a úvodku. Na profilovku jsem si dala sebe a Vojtu, na úvodku fotku s klukama. Hodinu jsem pak brouzdala po internetu, ale pak me to přestalo bavit, tak jsem notebook Vypla. Táta se mezitím probudil,protoze jsem ho slyšela z koupelny.
Nevěděla jsem co dělat, tak jsem napsala Denče, jestli by nechtěla jít k nám do bazénu a rovnou tu zůstat i na oběd. Souhlasila a během 10 minut tu byla. Prevlikli jsme se do plavek a s rucnikama jsme se vydali k bazénu.
,,Skočíme spolu?"
,,Jasný. Na tři jo? Jedna, dva, TŘI!!"
Já jsem ale neskocila, takže jediny kdo skončil ve vodě byla Denča.
,,Hej! Ti si odskaces" ;D
Vylezla z bazénu a začala me honit. Běžela ale rychleji, tak me za chvíli dohnala a do bazénu me nakonec shodila. Kolem jedné nás táta zavolal na oběd. Obedvali jsme samy, táta jel pro mámu, že půjdou do kina a pak na brzkou večeři. Táta odešel a my se vrhli na pizzu, kterou nám tu nechal. S plnýma žaludkama jsme si sedli k televizi a pustili filmy. Koukali jsme na hvězdy nám nepřály a pote na dva díly Hunger Games. Po skončení se podívam na hodinky. Pul pate?
,,Denčo promin, ale za půl hodiny je tu Vojta a odveze me pryc."
,,Jo jasný. "
Rozloučili jsme se a Denča odešla. Já se vrhla do koupelny. Lehce jsem se nalicila, učesala se a nakonec na sebe nahazela oblečení. Akorát Vojta zazvonil. Otevřela jsem mu a dala mu pusu.
,,Konecne jsem se dozil. Dneska mi den utíkal pomalu,jak jsem se těšil."
,,Já taky strašně moc. Věci mam v pokoji. Pomůžeš mi?"
,,Jasný. "
Postupně jsme vse odnesli. Nasedla jsem do auta a konecne vyrazili.
,,Mimochodem, máme dneska barák sami pro sebe. Kluky jsem poslal pryc, ať si uzijeme chvilku sami."
,,Tak to se tesim ještě vic."
Za půl hodiny jsme tak byli. Byl to doslova obrovský dum. Venku na zahradě byl i bazén.
Vešli jsme dovnitř. Vojta mi ukázal náš pokoj. Byl to velký pokoj sladěný do červeno bile barvy. Nádhera. Když jsme odtáhli všechny věci, šli jsme do obýváku. Všude byli svíčky. Na stole ležela obálka a jedna Velká zabalena krabice.
,,Otevři první tu obálku. "
Otevřela jsem ji.
,,Vojto. ..pane bože."A je tady další díl. Snad se vam bude líbit. Jistě čekejte na pokračování.
Btw. Děkuji moc za překonání za 2,5K přečtení ❤❤❤
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanfictionPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.