Do pokoje se vřítil Vojta.
,,Lidi, asi neuhádnete kde, spíš JAK usnul Ondra."
Já ho zabiju. Proč musí tak ječet? Zrovna když mě tak strašně bolí hlava.
,,DRAHOKOUPIL. Já nevím, jestli seš fakt blbej nebo co, ale můžeš přestat řvát?"
,,Aaaallee.....kocovina co?"
Praštim s hlavou do polštáře. Luky s Vojtou se zasmějou a oba pak odejdou. Naštěstí. Zkoušela jsem usnout, ale bolest hlavy neustávala. Nakonec jsem se rozhodla, že vstanu. Vzala jsem si župan, ale akorát se mi udělalo strašně blbě, tak jsem vlítla na záchod. Už NIKDY nebudu pít - řekla jsem si sama pro sebe. Vylezla jsem ze záchoda a šla jsem dolů. Začala jsem se strašně smát. Ondra spal hlavou na zemi a zadek a nohy měl na gauči. Začala mě ale strašně bolet hlava, tak jsem se snažila uklidnit smích. Přišel ke mě Luky, obejmul mě a dal mi pusu do vlasů.
,,Jsem rád, že ti už je líp."
,,No, líp mi možná je, ale na chození ven to nevidím."
,,Budeš muset."
,,Proč?"
,,Jsi zapomněla? Zítra jedeme na hory a nikdo z nás nemá pořádné vybavení ani oblečení."
,,Sakra. Já bych fakt zapomněla. No, tak se jdu zcivilizovat."
Dala jsem mu pusu a šla jsem opět nahoru. Dala jsem si sprchu, jemně jsem se nalíčila, osprchovala jsem se a nakonec jsme vyrazili na nákupy.
,,Mimochodem, máme sraz s Chrisem. Zítra jede normálně s námi a nakoupit si věci taky potřebuje."
,,Fajn."¨
Chris čekal před Palládkem. Bylo vidět, že ho smutek pořád nepřešel (což se dá pochopit), ale když nás uviděl, tak se usmál. Přišlo na řadu bouřlivé přivítání a objímání. Nakonec jsme se přece jenom vydali nakoupit. Všude bylo hodně lidí. No jo - teď jsou povánoční slevy. Všichni jsme si koupili oblečení jako bundu, lyžařský kalhoty a já si koupila ještě snowboard a Lucka s Chrisem lyže. Luky mi slíbil, že mě na snowboardu naučí, Lucku a Chrise bude na lyžích učit Ondra. No, bude to vtipný týden. S milionem tašek jsme se nakonec vydali domů. Všichni jsme byli totálně vyřízení, některým z nás bylo po včerejšku pořád zle. Tašky jsme nechali u gauče a všichni jsme se svalili na gauč. Rozhodli jsme se, že se podíváme na další epizodu Star Wars. Byla jsem tak unavená, že jsem v půlce usnula.
Vzbudil mě až Luky na náš pozdní oběd. Měli jsme těstovinový salát. Tašky se pořád váleli před gaučem. Všichni jsme se pustili do jídla. Když jsme se najedli, rozebrali jsme si tašky a šli jsme do svých pokojů. S Lukym jsme si vzali dohromady kufr a cestovní tašku. Problém nastal při zavírání kufru. Musela jsem si na něho sednout, aby ho Luky zavřel. Šlo to stěží i přes to, že jsem na něm seděla. Oba jsme se tomu smáli. Vstali jsme a Luky mě chytil za pas. Dala jsem mu ruce kolem krku.
,,Miluju tě."
,,Já tebe taky."
Začali jsme se líbat. Přesunuli jsme se k posteli. Luky mě opatrně položil, ale pořád jsme se líbali. Začal mi rukou sahat pod tričko. V tu ránu někdo vtrhl do pokoje. Ondra.
,,Lidi? Nem....ehm...pardon. Já jenom jestli nemáte kufr nebo tašku navíc."
Odtrhli jsme se od sebe.
,,Jo...jo máme kufr."
Podala jsem mu prázdný kufr, poděkoval a hned odešel.
DALŠÍ DEN RÁNO:
Je osm ráno a akorát snášíme kufry dolů ke dveřím. Vojta se ujal dnešní snídaně. Trošku jsem se zděsila, když jsem viděla kolik věcí s sebou táhnete. Několikery lyže a snowboardy, 4 velký kufry, 5 cestovních tašek a batohy. Vidím to tak, že do auta se nevejdeme. Jak všechny naše věci tak i my :D . Pak jsme se šli nasnídat. Každý jsme měli musli s ovocem a s pomerančovým džusem.
Po snídani jsme hned vyrazili. Jedeme do Jeseníků a jsou to 3 hodiny cesty. Řídil Vojta. Vedle Vojty Péťa. Za ním Lucka s Ondrou a Denča a za nima já s Lukym a Chris. Byla jsem ještě unavená a tak jsem se opřela o Lukyho a spala jsem. Nebyla jsem ale jediná. Usnul i Luky, Péťa a Lucka s Ondrou. Po hodině a půl jsme stavěli na benzínce. Koupili jsme si každý bagetu a nějaké pití, došli jsme si na záchod a jeli jsme dál. Nikomu se už spát nechtělo, tak jsme si pustili písničky. Kontrafakt, Atmo, ItaloBrothers,..........všechny možný hudební styly. A všichni jsme zpívali. Zbylá hodina a půl utekla rychle. Nakonec jsme přijeli k hotelu. Byl to moderní čtyř hvězdičkový hotel. Vedle hotelu hned byla sjezdovka. Vzali jsme všechny naše věci a šli jsme na recepci. Kluci ukázali rezervaci a dali nám klíčky od pokoje. Měli jsme jedno velké apartmá s 4 manželskýma postelema. Všechno bylo krásné, nové a moderní.
,,Teda kluci. Při výběru hotelu jste si fakt dávali záležet."
,,A to není vše. Samozřejmě máme all inclusive,takže snídani, oběd a večeři máme tady v hotelu. Dole je ještě bazén a sauna a pak i venku výřivka a uvnitř vedle restaurace bowling."
,,Pane jo. Kluci, to muselo stát strašný peníze."
,,Pro vás cokoli dámy."
Všechny jsme se usmály.
,,No. Vidím to tak, že dneska asi na sjezdovku nepůjdeme. Skočíme si na oběd a pak se půjdeme rozhlídnout po okolí, co vy na to?"
,,Všichni souhlasíme."
Tak jsme vyrazili na oběd. Cestou jsme potkali 3 holky, které hned běželi za klukama.
,,Kluci? No nene. Vás bychom tady nečekali."
,,Kláro? Naty? Míšo?"
Kluci se s holkama objali a hned nás začali představovat.
,,Holky, tohle je Natka Doležalová, Míša Theová a Klára Fialová. Naše dlouholeté kamarádky. Kde máte druhou Míšu?"
,,Dorazí až zítra."
,,Tak to jo. No holky, rádi jsme vás viděli. My máme hlad, tak pelášíme na oběd, ale pak se můžeme domluvit a zítra večer bychom mohli jít všichni na bowling až přijede ještě Míša."
,,To by bylo fajn. Tak jo, pak se domluvíme, tak zatím."
,,Zatím."
Rozloučili jsme se a vyrazili jsme na oběd.
Takže čau! Máte tu další díl a já se všem moc omlouvám, že nevyšel včera, ale wattpad mi padá jak na mobilu tak na notebooku, takže mám fakt problém to napsat i vydat, ale nakonec je vše zas ok a další díl je na světě. Tenhle díl chci ze všeho nejvíc věnovat Peťulce a ještě jednou se moc omlouvám, ale dneska ho tu máš <3 Další věnování je pro Míšu a Natku, protože chat s váma je super. Mimochodem, kdybyste se chtěl někdo připojit do chatu, tak napište a já vás přidám. Jinak vám všem chci popřát šťastný nový rok 2016 a hlavně ať se vám daří! Ti co dělají letos přijímačky, tak vám držím palce a přeju hodně štěstí. Takže zatím ahoj u dalšího dílu :))
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanfictionPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.