Sotva si dobalim, slyším, jak už holky zvonij u dveří. Jdu jim otevřít. Táta s mámou mezitím už připravili všechno jídlo a odjeli. Otevřela jsem dveře a začalo všechno objímání. Pak jsme se všechny svalili na pohovku a začali jsme drbat. A další holčičí věci. Přišla i řada na věci JÁ - VOJTA.
,,Tak co vlastně s nim mas?"
,,Já vam to Teda řeknu. Chodím s nim."
V tu ránu holky začali strasne křičet a pistet.
,,KIKI TO JE SUPER!"
,,JÁ VAM TO TAAAAAAAK PŘEJU. "
,,Holky klid. Jeste za náma někdo přijde. "
Celou dobu jsme se pak nebavili o něčem jiným než o Vojtovi. Když už bylo pozdě večer, pustili jsme si horor. Jelikož jsme se pak strasne báli jít nahoru do pokoje, tak jsme zůstali v obýváku, kde jsme usnuli. (No jo, typického holky :D )Rano nás probudil táta.
,,Holky vstávat! Kiki za chvíli odjíždí a vaši rodiče už tu čekají."
Všechny rozespale vylezeme z gauče a začneme se objímat.
,,Musíme spolu jít o prázdninách ven. Bude se mi po vás stýskat. "
,, To mi povídej. "
Ještě chvíli jsme se objímali, ale holky pak už museli jít. Já jsem si pak vlezla do koupelny a rychle se připravila. Rodiče mi už mezitím vzaly věci k autu.
,,KIKIIIIIIIIIIIII! Pohni sebou!
,,Už jdu!" Zaječela jsem a řítila se dolů. Tak strasne moc se tesim. 3 týdny s Vojtou. Jasne, budou tam i jiný lidi, ale důležitý je on. Sedla jsem si do auta a už jsme jeli. Jakoby jsme jeli jenom 5 minut a máma rika, že už jsme u autobusu. Vidím všude plno lidi. Od malých deti az po rodiče. Uvidím Vojtu a jdu k němu.
,,Ahoj Vojto."
,,Je Ahoj Kiki."
Dali jsme si rychlou pusu. K Vojtovi se začali hrnout rodiče a dávali mu ruzne papíry.
,,Jo Kiki. Máme Teda oddíl nejmladších. Jsou malý, takže budou poslouchat. Jenom budem muset dávat na ne větší pozor."
,, Ano Pane!" Zasalutuju a začnu se smát. On se taky usměje. V dálce vidím zbytek kapely New Element.
,,Oni kluci jedou taky?"
,,Jo jedou. Nakonec jsem je prekecal. "
,,Tak to je super. "
Sotva to řeknu, kluci si nás všimnou a jdou za náma.
,,Ahoj. Ty musíš byt ta Kiki. Vojta o tobě porad básní."
Podívam se na něho a usměju se. On se taky usměje a zacervena se.
,,Tak co, jak se tesis?"
,,Strasne moc. Už dlouho jsem na žádném táboře nebyla."
,, Já na táboře nebyl vůbec. " řekl Chris. V tu ránu se ozval hlas hlavního vedoucího.
,,ODJEZD!!"
Běžím rychle se rozloučit s rodičema. Pak už letím do autobusu a sednu si k Vojtovi. Před náma sedi Luky a Chris. Za náma sedi Ondra. Vojta mi dá do ruky papír a tužku.
,, Mohla bys něco udělat? Tady mas seznam deti co jsou v našem oddílu. Vždycky zakřič jméno a dite už se ozve. Jestli tu je, tak označ ze tu je. Dobre?"
,,Jojo."
Vstanu a začnu cist jména. Autobus už see mezitím rozjel. Tak jsme tu všichni. Podám papír Vojtovi a sednu si k němu.
,, Konecne spolu." řekne a chyti me za ruku. Já se o něho opřela.
,,To jo. Strasne jsem se těšila. A dočkala jsem se."
Pouze se usmál. Já se usmála taky. Byla jsem jen oprena a přemýšlela nad necim. Po chvilce se otočili kluci (jelikož se začali nudit:D) a otravovali.
,,Vy jste ale hrdličky. Víte, že na táboře nebudete mot žádný soukromí? "
,,Soukromí se najde vždycky. A neotravuj."
Za smeju se. Chris se na me podíva a očima mi naznačuje, abych se otočila. Ondra sedel a spal. Vyndala jsem lihovku a začala mu kreslit na obličej. Nejdřív jsem mu spojila obočí :D a pak mu nakreslila bradku. Chtěla jsem něco sprostýho, ale pak mi došlo, že jsou tady s náma malý deti. Otočím se zpátky. Kluci se podívali, co jsem nakreslila a začali se smát. Pak jsme si ještě chvíli povídali, ale později se otočili a Já se opřela o Vojtu a on me objímal.
Když jsme vylezli z autobusu, deti si všimli kresby na Ondrově obličeji. Jelikož Ondra nic nevěděl, nechápal, Čemu se smejou. My jsme se smáli taky.
,,Co je? Čemu se smějete? "
,,No, mel by ses podívat do zrcadla."
Rychle vytáhl mobil a Podíval se. Začal se smát taky.
,,Kdo to byl?"
Kluci ukázali na me.
,, Vy jste strašný. Hned to svádět na nevinnou holku."
,,Jo nevinnou.... to určitě !" :D
Ondra mezitím vyndal flašku s vodou a běžel za mnou. A me to hned drklo. Utíkala jsem pryc od něho. Nebyla jsem ale tak rychlá a tak me dohnal a celý obsah láhve na me vylil. :D
,,Tak. A mas to."vytezoslavne se usmál.
,,Tak tohle ti oplatím znova." A taky jsem se usmála. Vrátili jsme se zpátky k autobusu a když nás viděl hlavni vedoucí, začal se smát. Pak ale zvaznel.
,,Jste tady jako prqtikanti a vedoucí. Melo byste jít dětem vic příkladem. Jdete se převléknout. Nejdřív ale vemte sve oddíly a jděte jim ukázat, kde mají chatky."
Já šla za Vojtou a zavolali jsme si malý k sobe. Já ale zezadu Obejmula Vojtu ale udělala jsem mu mokrý flek na tílku.
,,Hej!" Řekl a začal se smát. Já sem taky usmála a šli jsme k chatkam.
,,Takže. Prvních pět chatek je pro vás. Vybralte si a za 15 minut je sraz tady. Půjdeme se podívat po táboře. Chatka Kiki a moje je naproti vam."
,,VY SPÍTE SPOLU?" Zeptalo se jedno malý dite. Oba jsme se začali smát.
,,Jojo spíme."
,,OOOOO. Vy se máte rádi? "
Podívala jsem se na Vojtu a odpověděla jsem.
,,Máme. "Takže, je tady pokračování. Moc děkuji za více než 900 přečtení! Za překonání 1000 shlédnutí udělám díl s více jak 2000 slov. Jinak tenhle díl chci věnovat Lucce(však ona vi) kvůli tomu, jak me podporuje ve psaní a rika mi ze Hezky pisu apod...
Taky ho chci věnovat Aničce za to, jak rika ze hezky pisu a zpívám.
Další díl bude co nejdřív. Budu ráda za vote a komenty....příští díl trochu přiostřím, aby se taky konecne něco dělo :D takže ještě jednou moc dekuju :)
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanfictionPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.