Ondra byl první kdo vstal od stolu a běžel za ní. Pak jsem šla já, Denča a Andy za nimi. Kluci zůstali, aby nám pohlídali věci. Doběhli jsme k záchodům. Lucka byla zavřená v kabince a podle zvuků bylo jasný, že zvracela. Ondra stál u dveří a klepal na ně (Lucka byla zamčená).
,,Zlato? Co se děje? Pust mě dovnitř."
,,Jsem v pořádku. Můžete si jít sednout."
,,Luci, slyšíme, že v pořádku nejsi."
Slyšeli jsme, jak si odkašlala a spláchla. Otevřela dveře a vyšla ven. Byla celá bílá v obličeji.
,,Asi jsem jen snědla něco, co mi nesedlo. Ale vážně mi nic není!"
,,Zlato, jsi bílá jak stěna, přece nemyslíš, že ti to uvěříme."
,,Ne, vážně mi nic....."
Nedořekla větu. Omdlela. Ondra ji naštěstí včas zachytil a tak se nebouchla do hlavy o kliku. Rychle jsme běželi do restaurace, at nám zavolají taxi na místní soukromou kliniku (znáte přece místní veřejné nemocnice :D). Taxi za chvilku přijel. Ondra s Luckou jeli do nemocnice, my zůstali. Kluci se nás hned vyptávali, co se stalo.
,,Zvracela. Pak vylezla ze záchoda a omdlela."
,,Chudák. Z čeho to asi má?"
,,Nevím, jestli jste si všimli, ale poslední dobou toho moc nesnědla. Je strašně hubená. Nemyslíte, že by to mohlo být z toho?"
,,To je pravda. Je to dost pravděpodobné."
,,Tak hlavně at je v pořádku."
,,Snad bude. Ondra říkal, že nám zavolá, až bude něco vědět. Prý si ale nemáme dělat starosti a užít si dovolenou."
,,Myslím, že na to někdo z nás jen tak myslet nepřestane."
,,To asi ne. Takže výlet dneska nebude. Brala bych jenom bazén. Dneska bych zůstala vážně jenom u bazénu. Ani k tomu moři bych nechodila."
,,Jo to beru. Po tomhle se mi stejně nikam nechce."
Na jídlo neměl nikdo moc chut a tak jsme vyrazili rovnou k bazénu. Šli jsme rovnou do bazénu. Přes ty tobogány a vodu jsme zapomněli na Lucku s Ondrou a tak jsme se bavili. Objednali jsme se drinky a pořádně si dnešek užili. Pak jsem si ale vzpomněla na Lucku a moc do smíchu mi nebylo. Vojta si toho všiml a vzal si mě stranou.
,,Lásko, co se děje?"
,,Jen jsem si vzpomněla na Lucku. Bojím se o ní."
Objal mě a dal mi pusu na čelo.
,,Neboj. Bude v pořádku. Nesmíš na to moc myslet. Samozřejmě, že je nám všem líto, co se stalo, nejvíc teda asi Ondry, protože se nadřel s přípravou a ted je někde na klinice a bojí se o Lucku. Ale musíme si to aspon my užít, aby měl Ondra dobrý pocit, že si to někdo užil."
,,Tak dobře."
,,A usměj se."
Podívala jsem se mu do očí a usmála se.
,,Tak se mi líbíš."
Dal mi pusu a vrátili jsme se ke zbytku party. Celý den jsme byli jenom v bazénu a na tobogánech, na lehátkách jsme byli za celý den max. hodinu. Samozřejmě jsme měli pauzu na oběd.
Když se blížilo k večeru a stmívalo se, tak jsme to začali pomalu balit. Zaplatili jsme u baru náš dnešní účet za drinky a šli jsme na pokoj. Převlékli jsme se z mokrých plavek a šli do restaurace na večeři. Objednali jsme si všichni špagety.
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanficPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.