Andy s tím musela jít ven.
*Z POHLEDU ANDY*
Kiki odešla a Já spustila:
,,Luky...Já. ....."
,,Tak řekni. Něco ti je?"
,,Já...jsem těhotna."
,,Cože? A kvůli tomu brečíš?"
Kyvnu.
,,Vždyť to je super zpráva. "
,,Ale. Je mi teprve 18. Studuju. To bude těžký. "
,,To nevadí. Zvládneš to. Vezmeš si domácí studium a my ti se vším pomůžeme."
,,Děkuju."
Zaseptam a začnu opět brečet. Tentokrát radosti. Luky si ke me sednul a obejmul mě.
,,Já budu táta."
,,Ten nejlepší."
,,Jak to řekneme naší partě?"
,,Dneska večer. Uděláme společnou večeři tady doma a řekneme to."
,,Dobre."
Ještě chvilku jsme tam seděli a pak jsme šli ještě na chvilku do ložnice.*Z POHLEDU KIKI*
Vrátila jsem se zpátky do pokoje a Andy s Lukym jsem nechala na chodbě. Vojta už byl vzhůru.
,,Zlato co je? Vypadáš ztrápeně."
Nemůžu to říct. Andy to řekne sama.
,,Ale nic. Jen jsem se spatne vyspala."
,,Aha, tak to jo."
Chtěli jsme ještě chvíli ležet, ale bylo tak strašné vedro, že jsme šli do obýváku a pustili klimatizaci na plnou. Pak přišel I zbytek party. A Luky nám něco řekl:
,,Lidi, mohli bychom dneska udělat takovou společnou večeři. Jako ze jsme všichni tady, zdraví a....no prostě ze tu jsme."
,,Fajne."
Bylo mi jasný, že chtějí říct, že Andy je těhotna, ale Já mlčela. Stejně se to všichni dozví večer.
Bylo takové vedro, že jsme šli na zahradu do bazénu. Andy s Lukym s náma nesli. Prý někam jedou a vrátí se az vecer. Jako první byl v bazénu Chris s Ondrou. Pak ja a nakonec, sice nedobrovolne, tam skončila i Lucka a za ni hned Vojta. Dělali jsme strašný kraviny. Hráli kohoutí zápasy, potápěli se, a když náhodou někdo chtěl vylézt z bazénu, vždycky ho tam strčili. Byli jsme tam až do dvou, protoze se začalo zatahovat a začínala nám byt zima. Všichni jsme se převlékli a rozhodovali jsme o tom, co budeme dělat.
,,Co zajít do kina?"
,,Nic nedávají."
,,A co obchoďák?"
,,Nažrat se a zase zpátky? :D To ne."
,,Tak si tady něco Pustime. "
,,Záleží na tom co."
,, Asi krtecka -,- Jasne ze něco pořádného. A horor nejlíp. "
,,Na horor zapomeň. Já bych se koukala na červený ho trpaslíka. Všechny díly mam na flešce."
,,Tak jo. Už jsem ho dlouho neviděl."
Všichni jsme se nacpali na sedačku a pustili si postupně díky Červeného trpaslíka.
Vyrusili nás az Luky s Andy. Meli plne ruce nákupu. Jistě na dnešní večeři. Zalezli do kuchyně a my se opět začali koukat. Za hodinku nás zavolali. Hladově jsme se nahrnuli ke stolu. Po chvilce se Andy ujala slova.
,,Lidi. Musíme vam s Lukym něco říct."
Podívala se na něj, usmála se a pak spustila.
,,Já...Já jsem těhotna."
,,Vážně? To je super. Lukáši. Brácho. Budeš táta."
,,A taky se strašně tesim."
,,V kolikátým měsíci už jseš?"
,,Druhý měsíc."
,,To je fajn."
Zbytek večeře jsme se bavili jenom o miminku.
Po večeři šli kluci uklidit a Já s Andy a Luckou šli na zahradu si sednout.
,,Andy, ještě jednou ti gratuluju. Mimochodem, jak se tvářil Luky, když si mu to ráno řekla? "
,,Byl nadseny. Nechápal, proc jsem brečela. Popravdě, ted to nechápu ani ja."
Chvilku jsme se bavili a pak za náma přišli i kluci. Chris ale řekl:
,,Kluci, ja jdu....Ven."
,,Aaa a. .......rande."
,,No, dalo by si je to tak říct. "
,,Uuuuuu."
Chris odešel a my jsme si udělali menší diskotéku. Pustili jsme písničky a tancovali jsme. Když došlo na plouzak, ja už jsem stejne byla tak unavena, že jsem si sedla. Vojta me ale opět vytáhl zpátky.
,,Přece bys v tom nejlepším neskončila."
,,Nejlepším?"
Usmála jsem se. Vojta taky a sjel rukama niz na muj zadek. Když jsem se koukla po ostatních, kluci dali už dávno ruce na zadek holkám.
S Vojtou jsme se pak začali líbat. Písnička ale skončila a tak jsme přestali. Byli jsme všichni po dnešku strašně unaveny a tak jsme šli spát.
ČTEŠ
New Element změnili můj život...
FanfictionPříběh o holce jménem Kristýna. Je jí 16. Miluje skupinu New Element a to netušila, že když půjde na jejich koncert, změní to její život. Čtěte dál a dozvíte se víc.