Jó pár óra busz út után megérkeztünk Balatonfüredre. Marcival, Zoéval, Hannával és Márkkal ültem együtt.
Nati az külön ült, mert bejelentette, hogy aludni szeretne, és mi hangosak vagyunk.
Majdnem az egész utat végig poénkodtuk, így észre sem vettük, hogy megjöttünk.
- Gyerekek, szedjétek a csomagot, itt vagyunk! Natália, kelj fel! - kezdte el Haller rázogatni Natit, aki fel is ébredt:)
Kiszálltunk a buszból, és ahogy megláttuk, hogy hol vagyunk...
- Jééézusom, itt már voltaam! - visította Hanna - Emlékszel, Réka? - nézett rám.
- Persze. - mosolyodtam el.
Pár éve nyáron eljöttünk Hannáékkal ide, és már akkor is szuper volt!
- Gyertek, menjünk! - utasított minket az ofő.
Ismét csürheként elindultunk befelé, majd a hallban Haller elintézett mindent, és felmentünk a 4. emeletre. Megálltunk a folyosón, és az ofő szét osztotta a szobákat.
- Oké. Az 5-ös szoba lesz Hanna, Zoé, Réka és Natáliáé. A 6-os Márk, Marcell, Bence és Fred szobája lesz. 8-as szoba Roxána és Ákosé. A 7-es pedig az enyém. - jelentette ki - Na, most mehettek!
A lányokkal elindultunk a szobánk felé.
Elég fullos volt. 2 normális ágy, 2 pót ágy (igen, így fértünk be négyen), egy tv (!!), éjjeli szekrények, erkély...
- Pont, mint 4 éve! - huppant le az egyik ágyra Hanna, mire bólintottam.
- Igen. Ezzel én is egyet értek. - ültem le az ablak melletti ágyra - Maradhatok itt?
- Persze. Enyém a fal melletti! - lépett oda a fal mellettihez Zoé.
- Akkor maradt a másik pótágy nekem. - forgatta szemeit Nati, majd ő is leült.
Kipakoltunk, és beszélgetni kezdtünk.
- Lányok! - kopogott be valaki.
- Gyere! - ordítottunk ki egyszerre.
Fő a kulturáltság!:DD
- Csendesebben, lányok. - utánozta Hallert Marci - Amúgy az ofő küldött. Gyertek, megyünk le ebédelni!
- Oké, megyünk! - szóltunk oda, majd kirohantunk.
A többiek gondolom már lent voltak, mivel csak mi voltunk.
- Lányoké az elsőbbség. - engedett minket előre Marci.
Viszont... A mennyiség, ami ki volt írva a liftre, az 3 fő volt. Létezik ilyen???
- Akkor... Melyikőtök marad velem? - nézett ránk a fiú tanácstalanul.
- Majd én. - tettem fel a kezem, mire a többiek bólintottak, és beszálltak a liftbe, így ketten maradtunk Marcival.
- Örülök, hogy osztálytársak lettünk. - lökte meg a vállam egy kis csend után.
- Én is. - mosolyodtam el - Veletek nőttem fel, tehát örülök. Tényleg. - ismertem be én is.
Marci mosolyogva bólintott, majd visszajött a lift, így beszálltunk mi is.
Néma csendben utaztunk lefelé a földszintre, hogy elmenjünk enni.
Megkerestük a többieket a hotel étkezőjében, és leültünk hozzájuk.
- Na végre már! Mi történt fent? - vigyorgott perverzen Fred.
- Hülye! Marci a legjobb barátom, bátyámként tekintek rá! - válaszoltam vörös fejjel.
Ez hülye!
- Én meg húgomként. - állt ki mellettem Marci.
- Gyerekek, csend legyen! - szólt ránk Haller - Réka, Marci, üljetek le. Rátok vártunk.
Leültem Hanna és Zoé közé, majd én is átnéztem az étlapot.
- Mostmár sikerült választani, mindenki itt van? - nézett körbe a pincérnő, feltűnően végig nézve Marcin és Márkon.
Ez hülye? 14-15 éves srácokat bámul??
- Khm. - köhintett Haller, akinek láthatóan szintén feltűnt, hogy nézik a fiúkat - Igen, megvagyunk.
- Rendben. Kezdje mondjuk... Ez a fiatalember. - bökött ,,csábító" (inkább idióta) mosollyal Marcira.
- Jó. Cola-t és hús levest szeretnék. - válaszolt unottan, majd bedugta a fülébe a fülest.
- Rendben. - mosolyodott el szélesebben - És Ön? - nézett Márkra.
- Itt vagyunk mi is! - szólt közbe Zoé, de a pincérnő figyelembe sem vett minket.
- Khm... Örülnék, ha nem bámulna meg ennyire, ,,hölgyem". Egyébként nem vagyok éhes. - dőlt hátra.
- Oh, értem. Nincs gond. - lett vörös a feje, majd végre minket is észrevett.Heyy! Meghoztam a folytatást! Remélem tetszik<3
TikTok: @llauraesharrypotter_
YOU ARE READING
Egy deszkás lány?/✔️/
FanfictionPósa Réka élete a Szent Johanna gimiben. A történet ,,Az én rasztám" című storym folytatása. Remélem, hogy ez is tetszeni fog!💕 Jó olvasást<3 ⚠️A SZÜLŐK, TANÁROK ÉS ISKOLA A LEINER LAURA ÁLTAL MEGÍRT SZENT JOHANNA GIMIBŐL VANNAK⚠️ ,,- Marcell, te...