Szerda van. Ami történetesen azt jelenti, hogy ez az ötödik a szünetből. Konkrétan mindent csináltam már! Voltam anyával vásárolni, apával deszkázni, meg úgy az osztálytársakkal is voltam.
A mai nap pedig mivel most anyáék elmentek kettesben a városba nézelődni, mozizni a plázába, meg ilyenek, így maradtam egyedül. És azért vettem a kezembe naplót, mert unatkoztam.
,,Éppen ültem a szobámba ebéddel a kezemben (rendeltem kaját), amikor hallottam, hogy kopognak. Mivel egyedül voltam otthon, és anyáék szerintem még jó ideig nem is érnek haza, így lementem ajtót nyitni.
- Szia, Pósa. - mosolyodott el Marci, ahogy ajtót nyitottam.
- Jézusom! - kiáltottam fel ijedten.
- Nem egészen. - nézett egyenesen rám - Én jobban nézek ki. - vigyorgott rám ismét.
- Marci... Mit szeretnél? - sóhajtottam elfojtva egy mosolyt, mert ebben azért igaza volt, meeg azt sem tudtam, hogy mit szeretne - Egész előző héten hozzám se szóltál. Most hirtelen mi van?
- Lenne hozzád egy kérdésem. - váltott át komolyabbra, és látszott rajta, hogy sajnálja.
- Mondd. - dőltem neki az ajtónak megadóan.
- Kitaláltam, hogy pénteken nálunk legyen a Halloweeni buli. Tök unalmas lenne az iskolába, meg ugye tömeg is lesz, ezért gyertek át. Szólok az egész osztálynak, meg Fred úgyis kiteszi, tehát még többen jönni fognak. - nevetett fel kínosan - A téma marad ugyanaz, vagyis a horror, és a kezdés is, magyarán hétre hozzánk gyertek, ne a suliba. - vázolta fel nekem, majd mélyen a szemembe nézve megkérdezte:
- Te is jössz, ugye, Pósa?
- Nem is tudom... - tettettem gondolkodó fejet.
Természetesen elmegyek, de azért húzom az agyát, mert jó:3
- Én viszont tudom a válaszod.
- Úgyis tudod, hogy elmegyek! - nevettem fel végül.
- Örülök neki. - lépett hozzám, majd szoros ölelésbe zárt.
Ez de hiányzott...
- Gondolataidat kitalálva... Ez nekem is hiányzott. - suttogta a fülembe, mire jóleső borzongás futott végig a testemen.
- Akkor majd Halloweenkor találkozunk. - vont vállat elválva tőlem, majd szépen lassan elkezdett elsétálni tőlem.
- Antai-Kelemen! - szóltam utána, mire megfordult.
- Igen?
- Miért nem írtál? Miért személyesen szóltál? Hisz a többieknek is csak írtál. - kérdeztem szórakozottan.
- Hát... - röhögött fel zavartan - Látni akartalak. - szólt aztán őszintén, majd végleg elment."
Én csak nagyokat pislogva álltam még mindig az ajtóban.
Végül a boldogságtól ugrálva siettem be a házba.
Hát akkor... 31.-én megyünk az Antai-Kelemen házba Halloweenezni!Henluu! Itt a következő rész😅 Az idézőjeles részért külön köszönet a TikTokon lévő @orokkeszeretnifoglak_-nak! Igaz, hogy kicsit átalakítottam, dee beleírtam, plusz az eredeti ötlet tőle volt! Remélem, hogy ez is tetszett💕
Közeledünk a vége felé://
Három rész+Epilógus, és viszontlátásra ettől a storytól is...
Ui.: Boldog húsvétot, gyerekeeek!<33
TikTok: @llauraesharrypotter_
YOU ARE READING
Egy deszkás lány?/✔️/
FanfictionPósa Réka élete a Szent Johanna gimiben. A történet ,,Az én rasztám" című storym folytatása. Remélem, hogy ez is tetszeni fog!💕 Jó olvasást<3 ⚠️A SZÜLŐK, TANÁROK ÉS ISKOLA A LEINER LAURA ÁLTAL MEGÍRT SZENT JOHANNA GIMIBŐL VANNAK⚠️ ,,- Marcell, te...