-28-

1.1K 85 34
                                    

♡︎Marci szemszöge♡︎

Az ösztönök nem csalnak. Éreztük reggel, hogy ma nem lesz minden rendben. Így is lett.... A k@rva anyját is annak a két idiótának már....
Ezt a napot is nagyon eltűntetném az életemből..
Mint az összes többit, amikor látom, hogy Ő nincs jól...
2. szünetre hatalmas szélvihar támadt, így fent maradtunk. Nem is lett volna ezzel baj. Ha két idióta nem nyitja ki az ablakot.
- Csukjátok be, megfagyok! - szólt rájuk az előttem ülő Réka dideregve.
- Persze persze. - szólt oda Ákos.
- Mindjárt! - ez volt Fred.
És itt... Eléggé felgyorsultak a dolgok.
Az ablak becsapódott, mire Rebeka felpattant, de Rékának nem volt ideje.
Egyszerre ugrottunk oda Márkkal a lányhoz, akit... Nem tudtunk időben elhúzni onnan.
Az asztalát beterítették az üvegszilánkok, mi meg csak meredten figyeltük, ahogy a lány kezéből lassan ömlik a vér.
Megvágta egy szilánk.
Roh@dt életbe...
- B@szki! - kapcsoltam elsőként, és felkaptam az ájulás szélén álló lányt - Valaki szóljon már Hallernek, b@zdmeg! Vagy bárkinek! - néztem a többiekre kétségbeesetten, a remegő kezemben Rékával.
A teremből kirohant konkrétan mindenki, rajtam kívül.
- Nyugi Pósa, nem lesz baj... - próbáltam nyugtatni, mert láttam, hogy már a sírás és ájulás szélén áll.
- Marci.. - nyöszörögte, majd... Elájult.
Eléggé megijedtem, mit ne mondjak...
- B@sszátok meg, hülyék vagytok??? - kérdeztem a két fiút.
- Mi... Mi nem akartunk rosszat. - néztek le szomorúan.
- Hát most megcsináltátok! De olyan hülyék vagytok, csesszétek meg! - ráztam a fejem idegesen.
Ebben a pillanatban Zoé jött vissza, nyomában Hallerrel.
- Úristen! Mi történt vele?? - kérdezte ránk nézve, majd odanézett a helyére, és meglátta a betört ablakot - Valaki hívjon mentőt, de gyorsan!
Ekkorra már Máday is felért.
- Ki volt az, aki kinyitotta az ablakot? - ordította, ahogy meglátta a kezemben lévő Rékát és a szilánkos helyét.
- Igazgatóhelyettes asszony, most ne ez érdekelje már, hanem az, hogy itt fekszik a kezeimben Réka ájultan, HÍVJON MÁR VALAKI EGY ROH@DT MENTŐT!!! - a végére már körbenéztem a mostmár megtelt termünkbe.
Fred remegő kezekkel tárcsázta.
- Felmayer, ki nyitotta ki? - nézett rá Máday Natira, míg Fred a mentősökkel telefonált.
- Mindjárt jönnek. - tette le Fred aggódva.
- Ákos és Fred volt... - vallotta be az előbb említett lány.
- Igaz ez? - nézett a két fiúra.
Mindketten félve bólintottak.
- Jó... - fújtatott dühösen, majd idegesen rám nézett - Antai-Kelemen, hozd ki! Menjünk kifelé! Megyek veletek a kórházba... - sóhajtotta - Másik Antai-Kelemen, értesítsd Pósa szüleit, hogy körülbelül tíz perc múlva legyenek a kórházba.
- Rendben. - bólintott az ikrem.
- Gyerünk! - ragadta meg a vállam Máday, majd mivel a kezeimben a lányt fogtam, így maga előtt tolt, és így indultunk el Rékával a kezemben a kórházba.
Csak ne legyen nagyobb baja...
Bármit megteszek, de ne legyen nagyobb baja egy egyszerű vágásnál...

Széép jó reggelt! Igen igen, az eredeti SzJG-ből van az ötlet, deee ott Reninek nem lett baja, itt viszont Rékának igen😅
Remélem, hogy ez is tetszett, hamarosan folytatáss<3
TikTok: @llauraesharrypotter_

Egy deszkás lány?/✔️/Where stories live. Discover now