Marci után Zoét is megölelgettem, meg persze Cortezt és Vikit is, majd felmentünk az ikrek szobájába.
- Úúgy hiányoztál! - ölelgetett meg még fent Zoé.
- Te is nekem! - öleltem vissza.
- Milyen a suli? - kérdezte Marci, és ikre is érdeklődve nézett rám.
- Unalmas. Nélkületek. Haller mindig pörög, a tanárok egész normálisak, de ez még csak az első hét volt, Mádayt egyszerűen nem lehet nem szeretni, és igazából ennyi... - soroltam fel a dolgokat.
- Hol van még szabad hely? - kérdezett Zoé is.
- Van egy mögöttem az ablak felőli padsorba, és van egy Nati mögött az ajtó felőlibe. - elevenítettem fel magamban az ülésrendet.
- Én ülök mögötted! - jelentette ki gyorsan Marci, mire elmosolyodtam, Zoé pedig bólintott.
- Oké. Úgysem szeretek ablak felől ülni. - vont vállat.
- Uuu és amúgy... Nem voltam ott. Mi volt az a meglepetés, Réka? - pillantott rám a lány, mire zavartan lehajtottam a fejem.
- Miről van szó? - nézett ránk felváltva Marci.
- Réka csütörtök este írt valamit, hogy későn lesz valami meglepetése, csak nem voltam otthon. Mi történt? Te tudod? - nézett a fiúra, aki mélyen a szemembe nézett, és szórakozottan megrázta a fejét.
- Fogalmam sincs. - mondta végül.
- Köszi. - tátogtam oda hálásan, mire ő mosolyogva biccentett.
- Éss milyen Neményi? - kérdezett Zoé újból.
- Mint az apja. Nagyképű s*ggfej, mindig lenézően bámul minket. - forgattam a szemem.
- Hát nagyon jó. És amúgy... Te jóban vagy vele? Vagy beszéltek? - kérdezte Marci, és valami bujkált a hangjában.
Valami, amit nem tudtam megmagyarázni.
- Nem. Bár egyszer eléggé feltűnően végig mért, és rám köszönt, de... - kezdtem, de Marci közbe vágott:
- Hozzád ne érjen. Azt nem hagyom. - jelentette ki.
Zoé csendben figyelt minket, és szépen lassan elvigyorodott, majd tesójára nézett.
- Édes drága egyetlen ikrecském. Ki tudnál jönni egy pillanatra? Kérdezni szeretnék valamit. - állt fel.
Marci félve bólintott, majd segítségkérően nézett rám.
- Segíts. - kérte.
- Nem nem. - ráztam meg a fejem vigyorogva.
- Na kösz! - forgatta a szemét utoljára unottan, majd kimentek, magamra hagyva engem.
Nem bírtam ki. Odamentem az ajtóhoz, és hallgatóztam.
- Oké. Mindkettőt szereted? - hallottam Zoét.
- Nem tudom. - hallottam Marcit is.
- Választanod kell. Ezt te is nagyon jól tudod, Marci.
- Te is, és mindenki tudja, hogy kit választok! - ideges volt Marci.
Én meg nem tudtam, mit gondoljak. Nem tudtam, hogy kikről beszélnek, de valamiért olyan érzésem volt, hogy köze van ennek az egésznek hozzám.
És emiatt elfogott egy rossz érzés. Ha rólam van szó, akkor... Ki a másik?
Azt hiszem, olyasvalami történt velem az elmúlt órákban, amit soha nem akartam, és soha nem reméltem. Mert tudom, hogy ez így nem helyes. Mégpedig az, hogy beleszerettem a legjobb barátomba...Hey heyy! Iigen, itt van a következő rész... És igen, Réka rájött arra, amit mindenki eddig is mondott neki. Beleszeretett a legjobb barátjába, aki nem más, mint Antai-Kelemen Marcell..
TikTok: @llauraesharrypotter_
YOU ARE READING
Egy deszkás lány?/✔️/
FanfictionPósa Réka élete a Szent Johanna gimiben. A történet ,,Az én rasztám" című storym folytatása. Remélem, hogy ez is tetszeni fog!💕 Jó olvasást<3 ⚠️A SZÜLŐK, TANÁROK ÉS ISKOLA A LEINER LAURA ÁLTAL MEGÍRT SZENT JOHANNA GIMIBŐL VANNAK⚠️ ,,- Marcell, te...