-27-

1.1K 75 10
                                    

Az elmúlt hetekben azóta, hogy Marcival kibékültünk, semmi érdekes nem történt, és ma reggel azon kaptam magam, hogy október elseje van. Ami azt is jelentette, hogy mától ősz van. Vagyis az időjárás (beborult ég, hűvös levegő) azt mutatta. Marha jó...
Mivel a ruhatáram, és az idő sem akarta, hogy ma is amolyan ,,ősz eleji" ruhába menjek, így felvettem egy kék pulcsit egy fekete farmerrel, a hajam kiengedve hagytam, és készen álltam a pokolra. Akarom mondani a sulira:D
A házunk előtt a mostanra szokásos csapat állt.
Zoé, Marci, Nati, Hanna és Márk.
Apropó Hanna.
Nem jövünk ki túl jól. Marci világosan megmondta neki, hogy aranyos lány, de nem kedveli szerelmileg.
És Hanna szentül megvan győződve arról, hogy ez miattam van.
Pedig mindketten azt mondjuk, hogy nem.
És így is van.
Beszélgetve indultunk el a suliba, mint mindig. Mint tegnap. Mint eddig is...
Mégis... Valami változott. A hangulat furcsább volt. És azt sem tudom megmondani, hogy jó, vagy rossz értelemben.
Kicsit lemaradtam, miközben gondolkoztam, amit Marci vett észre először, és hátra jött hozzám.
- Baj van, Pósa? - kérdezte, és a hangjában aggódás féle bujkált.
- Nincs. Vagyis... Te nem érzed azt, hogy valami változott? Most. - sóhajtottam ránézve.
- Hát... De. És szerintem mindenkinek. Csak nézz körbe. - mutatott a többiekre.
És talán igaza is volt.
Valahogy látni lehetett rajtunk, hogy valami más.
De senki nem tudta, hogy mi lehet ez...
A sulihoz érve láttuk, hogy kint van Fred, Bence és Rebi, így odamentünk hozzájuk.
- Srácok. Ma van egy hónapja, hogy úgymond ismerjük egymást. - köszöntött minket Bence.
- Igaz. - gondolkodtam el.
Egy hónapja ilyenkor apa hozott be. És Marciék még nem voltak itt. Hannával minden oké volt. Rebekát nem ismertem. Sok dolog történt ebben az egy hónapban, mit ne mondjak...
- Megvagy? - rázott vissza Márk hangja.
- Aha. Csak azon gondolkoztam, hogy mennyi minden történt ebben az egy hónapban. Velünk. Velem. Mindannyiunkkal. - néztem rájuk.
- Ebben igazad van... - gondolkodott el Hanna, aki sok idő után először szállt be a közös beszélgetésünkbe.
- Amúgy tényleg... Haragban voltam a legjobb barátommal, megismertük a sulit, az osztályt... Jó is, meg rossz is volt ez az egy hónap. - nézett egyenesen rám.
- Igen... - mondtuk egyszerre...

Jooo reggelt! Igen, ez egy kicsit rövid, deeee izgalmas leesz😏<3
Holnap ha minden igaz, jön a kövii!💕
TikTok: @llauraesharrypotter_

Egy deszkás lány?/✔️/Where stories live. Discover now