-3-

1.6K 75 18
                                    

Miután megkajáltuk a full egészséges kajánkat (:DD), Haller bejelentette, hogy vacsoráig szabad foglalkozás, így visszamentünk a lányokkal a szobánkba, és átöltöztünk fürdőruhába.
- Ahjj, nem hiszem eeel! - hallottam a fürdőszobából Zoé hangját.
- Mi a baj? - kiabáltunk vissza.
Válasz nem érkezett, csak azt hallottuk, hogy a lány lehúzza a Wc-t, és duzzogva kijön.
- Mi van? - kérdezte Nati.
- A mikulás úgy döntött, hogy hamarabb meglátogat, augusztusban. - felelte bosszúsan.
- Oh... Sajnálom. - biggyesztette le a száját Hanna.
- Nem kell. - sóhajtotta Zoé - Menjetek, és maradok. Csokit zabálok meg zenét hallgatok majd. Lehet filmezek is... - gondolkodott el.
- Oké. - mosolyodtam el.
Összeszedtük a szükséges cuccokat, majd lementünk a hallba, hogy onnan meg a fürdőbe menjünk.
A fiúk már ott vártak minket.
- Sziasztok! - értünk oda.
- Csá! Zoé? - vonta fel az egyik szemöldökét Marci.
- Piros... - legyintett Hanna, mire Marci fintorogva nézett maga elé.
- Az nekem csak baj... R0h@dt hisztis ilyenkor... De jó! - sóhajtotta erőltetett vigyorral.
- Nem akarok közbeszólni, sőt, nagyon is érdekel, mi van a piros napos Zoéval, de azért jöttünk, hogy fürdőzzünk, szóval... - szólt közbe Márk, mire Fred a telóját elrakva bólintott.
- Gyerünk! - jelentette be Nati, majd sietve elindult a fürdőbe vezető ajtó felé, mi meg követtük.
Hannával, Marcival és Márkkal hátul kullogtam, és hallgattam a többieket, ahogy beszélgetnek. Elől Nati és Fred egymással, gondolom ugye a szüleik miatt ismerik így egymást.
Aztán jöttek a kockák, Roxi és Ákos, akik szintén dumálgattak.
Mögöttük én Hannával, Márkkal és Marcival.
Leghátul pedig Bence zárta a sort, egyedül. Hanna megsajnálhatta szegényt, mert odacsapódott hozzá, és kedvesen beszélgetni kezdett vele, amit Bence örömmel hallgatott, és szállt is be hozzá.
Így maradtam hármasba Marcival és Márkkal. Éppen a zenékről beszéltünk, amikor megjöttünk a fürdőhöz.
Fred belökte az ajtót, majd beléptünk, ahol a meleg és a klór szag azonnal megcsapott minket.
- Aztakurv@! - képedt el Márk, ahogy meglátta a fürdőt.
Na igen, ezzel egyetértettünk.
Csúszdák, gyerek részleg, meleg víz, hideg víz....
- De állat! Van csúszda! Pósa, jössz? - nézett rám mosolyogva Marci.
- Hogyne. Antai-Kelemen. - viszonoztam a gesztust szórakozottan, és már indultunk is volna, amikor visítást hallottunk.
- AAAA! - sikított fel Hanna, mire mi is, és az ott lévők is elég ijedten odakapták a fejüket - LÁMÁK! ÉS KECSKÉK!!! - mutogatott az egyik gyerek medencére, ahol voltak ilyen játék állatok.
- Hanna, nyugi. - röhögött fel Márk, de a lány meg sem hallotta, hanem elkezdett odarohanni - Oké, én megyek vele. Aztán itt a nagy hévben leüt valakit... - gondolkodott hangosan, majd testvére után sietett.
- Megyünk mostmár? - pillantott rám türelmetlenül Marci.
- Ühüm. - bólogattam mosolyogva, mire megragadta a karom, és odarángatott az egyik csúszdához magával...

Heyyy! Nah, kicsit késve, de itt a folytatás. Remélem, hogy tetszik💕
TikTok: @llauraesharrypotter_

Egy deszkás lány?/✔️/Where stories live. Discover now