A mostani napjaim nem túl érdekesek. Konkrétan semmi nem történik azokon kívül, amiket leírok...
Tegnap a reggeli beszélgetés után Marci feltűnően került, amit én úgy vettem, hogy kiderítettem valamit.
Ma reggel a szokásos októberi időhőz méltóan öltöztem fel.
Hosszú ujjú vörös pulcsi volt rajtam egy szűkösebb farmerrel (gyűlölöm ezeket, de tudom, hogy valamilyen szinten jól áll, szóval...:DD), és a hajamat konytba kötöttem.
A szokásos társaság állt a házunk előtt, Natin kívül.
- Reggelt! - mentem oda hozzájuk, mire válaszul kaptam egy-egy ,,Jó reggelt"-et és pár biccentést - Nati?
- Még nincs itt. Most írt nekem, hogy mindjárt jön, csak elaludt. - tájékoztatott engem (de az is lehet, hogy mindenkit) Zoé.
- Oké, kösz. - bólintottam, és hát egy elképesztően érdekes programot kezdtünk el: vártunk.
Egy olyan tíz perces késéssel meg is érkezett a lány az apja autójában ülve.
- Nati, b+! Indulnunk kéne, nem rád várni! - ,,szólt" rá ,,komolyan" Rebi, ahogy Nati odaért hozzánk.
- Bocs... - forgatta a szemét az említett, majd elindultunk mostmár eléggé sietve. Hátul kullogtam csendben élvezve Marci társaságát.
Csend volt. De nem kínos. Inkább kellemes. De továbbra sem beszéltünk. Akárhányszor ránéztem, és szólni próbáltam, egyből elkapta rólam a tekintetét. Így hát úgy vettem, hogy nem akar velem beszélgetni.
De nem is ment el, ami azt jelentette, hogy a társaságom azért még így csendben is jó volt:D
A sulihoz érve felmutattuk a kártyáinkat, és elindultunk fel a termünkbe.
Tisztán hallható volt a kiszűrődő zaj, ami csak a mi osztályunktól származhatott.
- Sziasztok! - köszöntem a bent lévőknek már-már rutinszerűen elhajolva egy random szendvics (?) elől.
Neményi egy lesújtó pillantással jutalmazott, de ezen meg sem lepődtem, Hanna rám sem nézett, a két rocker szépen visszaköszönt, Fred a telójába, vagyis elnézést, iPhone-jába bújva intett, Bence meg csendben tátogott egy ,,Szia"-t, mivel gondolta, hogy nem fogom hallani a zajtól.
- Halkabban már, ti hülyék! - korholta le Nati a rockereket köszönés nélkül.
- Jól van már Natália, mi csak jól érezzük magunkat. - forgatta a szemeit Roxi indulatosan, majd csak azért is tovább hallgatták a zenét, sőt, még fel is hangosították.
- Ooo, hogy az a..! - indult volna Nati már a két baromhoz, de Márk odaugrott, és visszafogta.
Na igen. Van, ami nem változik. Kinga sem jött ki jól Robival meg Andrissal, hát Nati sem jön ki Roxival és Ákossal. Ennyi:)
Az első órák tök gyorsan elteltek, majd jött az, amire szerintem senki nem számított.
- Oké... Mindenki menjen az aulába! - hallottuk meg az egyik sulirádiós hangját.
Csürheként mentünk ki a teremből mindannyian, és vártuk, hogy mi van. Mint ahogy amúgy mindenki.
- Kösz, hogy itt vagytok! - köszöntött minket a másik is - Gondolom, hogy páran tudják, hogy kik vagyunk, de a Gólyák nem biztos. Így mondom: Én vagyok Attila, a haverom meg Dani, és mi vagyunk a sulirádiósok!
- Bizonyára érdekel titeket, hogy miért vagytok itt. Mármint az aulában. A lényeg a következő. Ugye három nap, és őszi szünet. Ami azt jelenti, hogy jön majd a Halloween. - kezdett bele Attila, mire a két kilencedikes osztályon kívül mindenki fájdalmasan felsóhajtott. Mi csak izgatottan vártuk, hogy mi lesz
- És hát kéne egy téma. Ebben az évben tökéletesen elfeledkeztünk erről, így mi hoztunk döntést, természetesen a tanári kar, Borrel igazgató úr és Máday igazgatóhelyettes asszony engedélyével. Az idei Halloween témája, ami nem mellesleg Október 31-én lesz este hét órás kezdéssel, az nem más, miint... HORROR! - ordította Dani befejezve Attila elkezdett szövegét.
Mindenki őrjöngeni kezdett. Volt, aki örült, volt, aki szidta az egészet, és voltunk mi, akik némán egymásra néztünk, és megállapítottunk valamit..Heyyy! Széép jó estét!😅 Remélem, hogy tetszett ez a rész (is😅). Próbáltam most kicsit hosszabbat írni<3
Ti mit gondoltok, mit talált ki a 9./b? A későbbiekben kiderül!
Ha érdekel, olvasd tovább a storymat majd nyugodtan, és nyomj egy vote-ot, ha tetszik! Előre is köszönöm💕
TikTok: @llauraesharrypotter_
YOU ARE READING
Egy deszkás lány?/✔️/
FanfictionPósa Réka élete a Szent Johanna gimiben. A történet ,,Az én rasztám" című storym folytatása. Remélem, hogy ez is tetszeni fog!💕 Jó olvasást<3 ⚠️A SZÜLŐK, TANÁROK ÉS ISKOLA A LEINER LAURA ÁLTAL MEGÍRT SZENT JOHANNA GIMIBŐL VANNAK⚠️ ,,- Marcell, te...