-25-

1.2K 86 40
                                    

Az estém ismét fergeteges volt. Marcin járt az eszem. És Hannán.
A tegnapi lányos beszélgetés elég hasznos volt, mert már nem sírtam annyit, mint tegnapelőtt este:D
De mindegy is...
Mindent elintéztem, amit tegnap reggel is, felvettem egy fekete pulcsit egy farmerrel, a hajamat anyu konytba kötötte, és kész is voltam mára.
,,I'm sexy and I now it..."
Na jó, nem. Csak vicc:)
Reggel reméltem, hogy az édespár nem lesz itt, viszont helyettük sokkal rosszabbat kaptam.
- Reggelt, Pósa... - köszönt RÁM óvatosan EGYEDÜL MARCI.
- Antai-Kelemen? Mit keresel itt? És miért egyedül? - kérdeztem összezavarodva - Miért nem Hannával vagy? - vágtam oda hozzá utoljára, majd választ várva néztem rá.
- F@sz tudja. Zoé küldött. - vont vállat, mire elfordultam, mert éreztem, hogy elpirulok.
B+, most Zoé a nyakamra hozta az ikrét, akibe nem mellesleg szerelmes is vagyok...
Nagyon jó...
- Az nagy baj. De akkor én megyek. Egyedül. És hagyj. Nem mellesleg: Mikor akartál szólni a Hannával lévő kapcsolatodról? Hogy is mondtad? ,,Nem vagyunk együtt. És én nem is szeretnék. Csak nem vagyok bunkó."? Hát ez k@rvara nem olyan, mintha nem lennétek együtt. Azt hittem, legjobb barátok vagyunk. De úgy tűnik, hogy nem, mert ennyire se bízol bennem.. - mosolyodtam el kínosan, majd faképnél hagytam.
- Pósa, ne már! - szólt utánam idegesen, de nem érdekelt.
Megint hiteget. Roh@djon meg...
Egyedül, szomorúan indultam az iskolába.
A suli előtt megláttam Zoét.
Izgatottan állt kint, aztán ahogy meglátott egyedül, a mosoly lehervadt az arcáról, és elém sietett.
- Marci? - kérdezte amikor odaért.
- Otthagytam. Nem voltam kíváncsi rá és Hannára. Mármint arra, hogy bizonygatja, ,,Nem vagyunk együtt!" Hagyjuk már.. - forgattam a szemem.
- Sajnálom... - húzta el a száját.
- Nem kell. - vettem egy mély levegőt.
- De látom, hogy fáj, Réka... - nézett mélyen a szemeimbe.
- Így is van. Csak tudom tagadni... Eddig is tagadtam, vagy inkább nem mutattam ki nagyon az érzéseim. Most is ez van. Fel tudok venni egy bizonyos póker arcot, tehát nincs nagy baj. Miattam ne aggódj. - mosolyogtam rá.
- De akkor is! Megjön az az idióta, és s*ggbe rúgom! Vaagy... Uuuu! Rá küldöm az orosz gumimaci kommandót! - lelkesedett, mire két nap után végre őszintén felnevettem.
- A mit? Orosz gumimaci kommandó? Az hogy sikerült? - kérdeztem továbbra is nevetve, miközben elindultunk befelé.
- Hát... Nem tudom. Csak orosz gumimaci kommandóóó!! Van olyan! - bizonygatta.
- De hülye vagy! - röhögtem megállás nélkül.
- Hát... De te ezt a hülye barátnőd szereted. - kacsintott rám - Na menjél, én megvárom Marcit, és megverem. - tervezgetett.
- Oké. - vigyorogtam, majd sok idő után végre újra boldogan indultam be a suliba...

Heyy! Jó estét mindenkinek💕 Itt a köviii<3
TikTok: @llauraesharrypotter_

Egy deszkás lány?/✔️/Where stories live. Discover now