-33-

1.1K 80 19
                                    

Ma pénteki hangulatban keltem. És persze az is bennem volt, hogy 7 nap, és szünet, végree!
Reggel most egész jó idő volt, de semmit nem bíztam a véletlenre, így felhívtam a nagyit, hogy számoljon be nekem az időjárásról a mai nap:D
Azt mondta, hogy esni nem fog, de hűvös lesz. Így mit vettem fel? Kantáros farmer egy lila pólóval, rá vettem egy fekete blézert, és kész is voltam:)
Lültem telefonozni, mivel még volt tíz percem az indulásig, és apa szokásosan aludt, ahogy meglepően most anya is, így egyedül voltam.
Éppen az Instát pörgettem, amikor beugrott egy Messenger chat-fej. Másolom.
Rebeka üzenete: Ahjjjj, Rékus:( Beteg lettem én isss, reggelre elment a hangom, és az orrom is fújom:(((
Réka üzenete: Naneeee! Nemáár!:/ Jobbulást, Rebiii!</3
Rebeka üzenete: Köszi, meglesz! Próbálok meggyógyulni! Sziusss!<3
Réka üzenete: Sziooo:3
Hát... Akkor öten leszünk az osztályból. Marha jó. Marci, Hanna, Nati, Neményi és én. Ebből a négy emberből kettővel fogok beszélni. Marcival, és Natival, ha az utóbbi nem olvas.
Tiszta jó társaság:D
Így hát egymagamban indultam el az iskolába, ami így feltűnően sok idő volt.
Három ember állt a suli előtt az osztályunkból. Marci és Nati, akik engem vártak, mert ahogy megláttak, integetni kezdtek, és ott volt Hanna (?!), aki fogalmam sincs, hogy mit akart.
- Jó reggelt. - léptem oda hozzájuk mosolyogva.
- Én mentem. - lökte el magát a faltól Hanna - Majd beszéljünk azért ma még, jó? - pillantott a két emberre, akik ott voltak rajtam kívül.
Én meg mintha ott sem lettem volna.
- Kösz, de kihagyom. Hamarabb beszélgetnék az értelmi fogyatékos Ákossal, mint veled. - szólt oda Nati.
- Thx, de én is kihagynám. Sokkal fontosabb dolgom lesz. - húzott magához Marci vigyorogva, mire én is elmosolyodtam.
- Pff... - forgatta a szemét Hanna, majd fújtatva elment.
- Tudjátok, hogy min gondolkoztam? - kérdezte ránk nézve Nati, mire kérdőn néztünk rá vissza - Hogy Hanna miért ilyen. Régebben más volt, aztán kiderült, hogy szereti Marcit, és azóta ilyen. Pedig az anyukája és az apukája is olyan kedves!
- Ebben mondjuk igazad van. - értettem egyet, és Marci is biccentett.
Elindultunk befelé, és ahogy beértünk, Nati leült olvasni, Marci zenét hallgatni, majd kapcsoltam, hogy nincs kivel beszélnem.
- B+, tényleg, már Rebi sincs! Mi a sz@rt kezdek én majd magammal? - akadtam ki, mire Marci kikapta a fülest a füléből, és vigyorogva válaszolt:
- Hát Pósa... Majd el leszünk. - kacsintott rám, mire röhögve megcsaptam.
- Hülye!
- Pósa, te mindennap el akarod játszani a tegnapi és azelőtti dolgot? - fogta le a kezeim újra, és már készült a padra rántani.
- Felejtsd el! - húzódtam el tőle mosolyogva, majd visszaülve a helyemre mostmár normálisan beszélgetni kezdtünk...

Széép jó reggelt! Itt a köviii<3
Tudom tudom, ez egy kicsit rövid lett, deee igyekeztem😅
TikTok: @llauraesharrypotter_

Egy deszkás lány?/✔️/Where stories live. Discover now