A tegnapi nap befejezése egyszerű: csúszda, fürdő, kaja, hülyülés, és alvás. Ennyi nagyjából.
Ma reggel (inkább hajnalban) ahogy felkeltem fájdalmasan korán, elmentem készülődni. Gyors letusoltam, felöltöztem, majd előkerestem a termoszban hozott tejes kávém, és kiültem az erkélyre.
A kávét iszogatva éppen az Instát pörgettem, amikor megakadt a szemem egy poszton.
Marci tette ki. A képeken mi vagyunk, ahogy csúszunk és hülyülünk. De nem jelölt meg.
A fejemet ingatva kedveltem, majd kommenteltem:
Réka Pósa: Azért reméltem, hogy megjelölsz:c
Szinte azonnal jött a válasz, amin meg is lepődtem.
Marcell Antai-Kelemen: Hidd el, R. Meg akartalak jelölni. Csak aztán nem:D
Nevetve szíveztem, majd dobtam neki egy üzit:
Réka üzenete: Gyere ki:D
Marci üzenete: Ok:)
Csendben kiléptem a szobából, nehogy felébresszem a többieket, és vártam. Nem sokkal később kijött a kómás Marci is.
- Reggelt. - lépett hozzám lusta mosollyal az arcán.
- Jó reggelt. - suttogtam - Lemegyünk? Éhes vagyook!
- Aha, mehetünk. - vont vállat halkan válaszolva, majd a korai órákban elindultunk reggelizni.
Marci rántottát evett, és kakaót ivott, én meg szendvicset kértem teával.
Ketten voltunk, a többi vendég is csak szállingózott.
- Hogyhogy ilyen korai vagy? Azt hittem, sokáig alszol. - tűnődtem el a fiúra nézve, miközben belekortyoltam a teámba.
- Hát... Nem némítottam le a telóm. És jött az értesítés Instáról, hogy írtál. Erre keltem. De nem baj. - tette hozzá gyorsan.
- Bocsi. - húztam be a nyakam.
- És te? - kérdezte rám sem nézve, hanem elbújva a kakaó mögé.
- Felkeltem. Magamtól. Csak úgy. - vontam vállat.
- De hogy tudsz te így felkelniiii?? - ingatta a fejét értetlenül.
- I don't know. - válaszoltam, mire meglepetten pillantott rám.
- Hogy? És honnan? És mióta tudsz te így angolul? Nem Rentai Renáta és Pósa Richárd lánya vagy??
- Sokat vagyok veletek. - nevettem fel, mire ő is nevetve reagált.
Éppen vittem volna ki az üres tányért, amikor üzenetem jött.
Nati üzenete: Réka! Te? Hol vagy?
Réka üzenete: Ettem. Indulok vissza. - írtam meg a választ.
Nati üzenete: Jó! Máskor ne tűnj így el! Haller nem engedélyezte szerintem!
Réka üzenete: Haller? Ki beszélt itt Hallerről? Meg sem kérdeztem:D
Nati üzenete: Hülye! Baj is lehetett volna!
Réka üzenete: Nyugi! Nem is egyedül jöttem..
Nati üzenete: Marci?
Réka üzenete: Aham. Láttam, hogy elérhető, így írtam neki, hogy jöjjünk le.
Nati üzenete: Csodás... Jó, gyere. Hanna ébredezik.
Réka üzenete: Indulok:)
Bezártam a Messt, és az engem türelmesen váró Marcira néztem
- Mehetünk. - biccentettem, mire bólintott, és elindultunk vissza a lifthez.
Felérve elköszöntünk egymástól.
- Viszlát, Pósa. Majd találkozunk. - vigyorgott rám, mire válaszul halál komolyan biccentettem.
- Antai-Kelemen. Örültem a szerencsének. - majd hallva, hogy felröhög, mosolyogva léptem be a szobánkba....Hey heyyy💕 Itt a köviii:3 Remélem, hogy tetszik<3
TikTok: @llauraesharrypotter_
YOU ARE READING
Egy deszkás lány?/✔️/
FanfictionPósa Réka élete a Szent Johanna gimiben. A történet ,,Az én rasztám" című storym folytatása. Remélem, hogy ez is tetszeni fog!💕 Jó olvasást<3 ⚠️A SZÜLŐK, TANÁROK ÉS ISKOLA A LEINER LAURA ÁLTAL MEGÍRT SZENT JOHANNA GIMIBŐL VANNAK⚠️ ,,- Marcell, te...