-15-

1.1K 81 28
                                    

A következő óra nyelvtan volt Kardos tanár úrral, viszont nem igazán tudtam figyelni. Marcin járt az eszem, folyamatosan. Egyszerűen... Nem tudtam kiverni a fejemből. Azon agyaltam, hogy mi, a két legjobb barát hogy fogjuk eljátszani, hogy... Szerelmesek vagyunk.
Ezeken gondolkoztam egész órán, és rá kellett döbbennem: Fogalmam sincs, hogy hozzuk ezt össze. Hisz a legjobb barátja vagyok. Nem a párja...
- Nagy, gyere ki a táblához! - Kardos hangja rázott vissza a valóságba.
- Melyikünk? - kérdezték egyszerre az ikrek.
- Aki a pad alatt nyomkodja a telefonját. - mosolygott gúnyosan Hannára (?) - Kérem!
- Elnézést. - hajtotta le a fejét Hanna, majd a telefonját a táskájába téve kisétált.
- Nagy Hanna! - szólt rá Kardos elkerekedett szemekkel - Azt mondtam, kérem a készüléket!
- Tanár úr... - húzta el a száját a lány.
- Ne kelljen mégegyszer mondanom! - fenyegette meg utoljára a tanár, mire Hanna félve oda nyújtotta a telefont.
- Köszönöm. Oldd meg a táblán lévő feladatot a magyarázatom alapján. - utasította szegény lányt, majd visszafordult a világító kijelzőhöz.
Miközben Hanna vért izzadva próbálta megoldani a feladatot, amire amúgy abszolút nem figyelt (amúgy én se, de rájöttem, hogy mi van), addig Kardos tanár úr a készüléket próbálta kikapcsolni, de az folyton rezgett.
- Nagy, ha visszaültél a helyedre, legyél szíves megírni a téged már idegtépően zaklató Antai-Kelemennek, hogy órán vagy. - nézett hátra a lányra, majd lerakta a padjára a telefont.
Ismét csodálkozva néztem magam elé.
Az istenit már Marcinak is! Miért nem Hannát kéri fel barátnőjének?? Úgyis vele beszél állandóan...
A szememmel körbepásztáztam a termet, és megakadt a szemem Márkon. Aki gyilkosan bámult maga elé, és nézte ikertestvérét.
- Pszt. Márk! - szóltam neki halkan, mire rám nézett - Minden oké? - kérdeztem.
A válasz fejrázás volt. Az baj...
Az ajtó felé biccentett, mire bólintottam. Magyarán azt beszéltük meg, hogy óra után beszélünk.
Ahogy vége lett az órának, Márkkal együtt hagytuk el a termet, és az udvaron pedig a többiektől elhúzódva megálltunk egy fánál.
- Mi a baj? - kérdeztem.
- Marci a bajom! Meg Hanna! - fakadt ki - Úgy érzem, Marciban most benne van egy csajozási kényszer, és a tesómat akarja megszerezni! Tisztában vagyok vele, hogy Hannának már 4 éve tetszik Marci, de akkor is! Egész nap vele beszél! Amikor meg nem, akkor azért panaszkodik, hogy Marci elköszönt tőle. Hagyjuk már! Elveszi a húgom!
- Márk... Engem is zavar, hogy Hanna le se sz@r minket, hanem egész nap a telefonján lóg, minket kizárva. De hagyjuk. Hadd csinálja. - ,,éreztem vele együtt".
- Amúgy... Téged nem zavar? Mármint hogy Marci ezt csinálja. - sandított rám.
- Miért zavarna? Marci és Hanna a két legjobb barátom, természetesen legyenek boldogok. - bólintottam határozottan, de... Belül mintha összetört volna bennem valami. De magam sem tudtam, hogy miért.
- Oké, hiszek neked. - tette fel a kezét - Na gyere, menjünk oda a többiekhez!

Ismét itt a köviii💕 Remélem, hogy tetszikk✨💕
TikTok: @llauraesharrypotter_

Egy deszkás lány?/✔️/Where stories live. Discover now