-12-

1.3K 75 32
                                    

A terembe felérve mindenki ismerős volt. Fogtam magam, és lehuppantam az egyik ablak melletti padhoz, majd kipakoltam a táskám, és körbe néztem.
Az előttem lévő hely még üres volt. Mögöttem is, tehát gondolom vagy valamelyik Antai-Kelemené lesz, vagy valamelyik ismeretlené. Leghátul pedig Ákos ült.
A középső padsor: legelől Bence, mögötte Hanna, aztán jött Márk, végül még egy üres hely.
És végül a legszélső: elől Nati, mögötte üres, aztán jött Roxi és végül Fred.
Ez volt a 9./b ülésrendje.
Odamentem Hannához meg Natihoz, és beszélgetni kezdtünk.
Hanna is felszabadult, olyan volt, mint régen, és nem is tettük szóvá a táborban történteket.
Nem sokkal később egy elég... Khm... Egy eléggé utca szélén álldogáló kinézetű lány lépett be az ajtón.
- Sziasztok! - nyávogta, majd levágta magát az előttem lévő helyre (?).
- Szerintem ő lesz Rebeka. - hajolt hozzánk közelebb Hanna.
- Szerintem is. - értettem egyet.
Más lányról nem tudtunk, hogy jött volna, mert ugye Zoé Amerikában van, így kizárásos alapon ő lesz Varró Rebeka.
Leült a helyére, kipakolt, majd a két méter hosszú körmével a telefont kezdte nyomkodni az egyik kezével, a másikkal reszelte a körmét (?).
- Oké, ez kétségkívül egy rib... - kezdte volna Nati, de Rebeka hátra fordult.
- Tudom, hogy gyönyörű vagyok, de azért ennyire ne bámuljatok. - szólt be nekünk. Vagy próbált.
- Bocs. - tettem fel a kezem visszatartott röhögéssel, mire a két lány mellettem bólogatni kezdett.
Rebeka gyanúsan méregetett minket, majd sóhajtva lerakta a telefont, és odajött hozzánk.
- Ez meg? - kerekedett el a szemem.
- Mi a téma? - ült fel Nati asztalára.
- Először is az asztalomról MOST leszállsz. - kezdte nyugodt, de utasító hangon Nati - Másrészt pedig... Jön az ofő, tehát megyünk a helyünkre. - nézett az ajtóra.
És tényleg, ott jött befelé Haller.
- Huh! - csapta hátra Rebeka a haját sértetten, majd elment (?).
- R**i... - motyogta Márk, aki az egészet végig nézte.
- Naaa! Nagy, ezt nem tudom kire mondtad, de meg ne halljam mégegyszer! - szólt rá az érkező Haller.
- Elnézést. - tette fel a kezét, majd bedugta a fülest.
- Jó reggelt, gyerekek! - mosolygott körbe, majd újból megszólalt - Szeretnék tartani egy kis névsor olvasást, és ha ez megvan, akkor pontban 8-kor bekapcsoljuk a tv-t, és meghallgatjuk az igazgató, illetve igazgató helyettes beszédét. Antai-Kelemenék itt vannak? - kérdezte.
- Nincsenek! Amerikába vannak a nagyszülőknél. - válaszoltam, mire az ofő bólintott.
- Ákos?
- Vagyok! - szólt a majdnem mögöttem ülő fiú.
- Natália?
- Itt vagyok! - jelentkezett újból azonnal az említett.
- Fred?
- Jelen. - szólt Fred a telefonját bámulva.
- Tedd már el a telefont, fiam! - förmedt rá Haller - Mindegy... Roxána?
- Itt vagyok!
- A Nagy ikrek?
- Itt vagyunk. - mondták kórusban.
- Neményi Viktor? - kérdezte, de ismét nem jött válasz.
Már mondta volna Haller a következőt, de nyílt az ajtó, és belépett egy ismeretlen fiú.
- Elnézést a késésért. - biccentett az ofő-nek, aki fáradtan nézett rá.
- Neményi Viktor?
- Igen. - bólintott a fiú - De honnan..
- Apád is mindig késett. - legyintett, majd a helyére küldte.
Végignéztem a fiún.
Az inge nem volt betűrve a farmerbe, egy tele firkált táska a vállán, és szemébe lógó világos barna haj.
Ő lenne Neményi Viktor.
Levágta magát Márk mögé, elővett egy vaskos könyvet, és olvasni kezdte.
Tiszta apja! *szemforgatás*
Annyira elmerültem a gondolataimba, hogy meg sem hallottam, hogy Haller nekem szól.
- Pósa Réka, lennél szíves figyelni?? - kérdezte szerintem sokadszorra az ofő, mire kizökkentem, és visszatértem:D
- Igen, elnézést. Itt vagyok. - bólintottam szabadkozva.
- Remek! Köszönöm! Varró Rebeka itt van már? - kérdezte körbe nézve.
- Természetesen itt. - nyávogott Rebeka.
- Örülök neki. - mosolyodott el Haller - És végül: Bence?
- Itt vagyok! - jelentkezett.
- Majdnem mindenki itt van! De jó! - lelkesedett be az ofő.
Pontban 8-kor az ofő bekapcsolta a tv-t, és meghallgattuk az igazgató, Borell Károly, avagy Monsiuer Borell beszédét, akit aztán vett Máday.
Továbbá a suli dögunalom volt, a négy egymás utáni osztályfőnökin leszakadt a kezem, mert ,,Nagyon sok és fontos megbeszélni valónk volt".
Suli után meg egyedül sétáltam haza, és megbeszéltük Hannával meg Márkkal, hogy átmegyek.
Ha elengednek anyáék.
- Csá! - rúgtam a le cipőt ahogy hazaértem.
- Szasz, R! - vigyorgott apa.
- Szia Réka. - jött ide anya is mosolyogva - Milyen volt az iskola?
- Egész jó. - biccentettem - Dög unalom, de egyébként jó volt. Haller még mindig kedves, bár elég furcsa figura. A gyerekekről majdnem mindent tudtok. - legyintettem.
- Jooo, de mesélj! - kérte anya.
Most miéért??
- Oké, oké. - vágtam le magam egy székre, és unottan darálni kezdtem:
- Tehát. Az Antai-Kelemen ikrek olyanok, mint eddig. Marci teljesen az apja, magyarán belesz@r a suliba. Az ikre meg, Zoé pedig a II. Avril Lavigne. Olyan, mint Viki, az anyja. De amúgy stílusra nem. Még mindig sokkal normálisabb. Bár ők nem voltak ma, mivel Amcsiba vannak... Ott van Felmayer Natália. Még mindig tiszta Kinga. Aztán ott van Hanna és Márk, Zsoltiék ikerpárja. Hanna hippi, mint Virág. Márk meg gyúr. És imádnak enni. De ez azért elég alap Zsolti gyerekeitől.... - töprengtem, mire egyszerre nevettek fel anyáék - Akkor ott van még a két kocka-rocker, Haraszti Roxána meg Bernáth Ákos. Sütve-főve együtt vannak. Aztán van az a... Nem is tudom milyen Rebeka. Na, ő olyan... Ribizli, szépen mondva. Mint az anyja, Dina. - forgattam a szemem.
- Most... Komolyan? Edina lánya az osztálytársad? Hát én besz@rok. - röhögött fel apa.
- Naa, szépen beszéljéél! - lökte meg anya a vállát.
- Nem. - vigyorgott.
- Mondjam tovább, vagy hagyjalak titeket párosulni? - néztem rájuk unottan.
Kedves vagyok, nem?:D
- Réka! - szóltak r egyszerre.
- Most mi vaan? - nevetettem, majd folytattam - Akkor ott van Zsidák... Nem is tudom ki. Talán Bence. Meeg ott van Fred. Fred Okitsugu. - tűnődtem el - Talán ennyi az osztály. - tettem hozzá.
- De ez nem csak 11 személy? - kérdezte apa.
- Öhm... De. - tűnt fel nekem is.
Kit hagytam ki?
- Ki a 12.? - kérdezte anyu.
- Jaaa, megvan. Az a Neményi Viktor. Talán... Arrogáns s*ggfej, pont, mint az apja. Bejött, leült, és olvasott.- fintorodtem el.
- Ha olyan lesz, mint az apja, falra mászok. - állt fel apa az asztaltól, mire anya bólintott.
- Okkéé... Na de. Átmehetek Nagyékhoz? - kérdeztem tőlünk.
- Persze. - mosolyodtak el.
- Zsír. Köszi! - öleltem meg őket, majd lecsaptam a deszkám, elköszöntem, és elmentem.
Ahogy odaértem, be is kopogtam, és Zsolti nyitott ajtót.
- Réka! Szia! - örült meg nekem - Gyere be, mondták az ikrek, hogy jössz!
- Szia Zsolti. Köszi. - léptem be a házba.
- Zsolti! Réka az? - hallottam Virág hangját a konyhából.
- Szia Virág! - szóltam vissza Zsolti előtt.
- Juuuhj, bocsiii! Sziuuus Réka! - ölelgetett meg Virág.
- Anyuuu! Ki az? Réka jött? - hallottam Hannát lejönni a lépcsőn.
- Neem, Rebeka vagyok! Szerinted? - kérdeztem vissza röhögve, ahogy megláttam.
- B@szki, szerintem szívinfarktust kaptam volna, ha tényleg az a r**i jön! - jött le Márk is.
- Héé! Márk! - szólt rá az anyja, majd Zsoltira nézett - Nem segítenél?
- De de, persze. - röhögött tovább a fián Zsolti.
- Felmegyünk? - kérdezte Hanna, mire Márkkal egyszerre bólintottunk, és felmentünk az ikrek szobájába...

(Egy kis funfact, mert megígértem kovacslilla33  -nak:3
Picikét átírom azt, amit te írtál, de a lényeg benne van xD

♡︎ℛ𝒾𝒸𝓈𝒾 𝓈𝓏ℯ𝓂𝓈𝓏ℴ̈ℊℯ

- Jó reggelt, Ren! - értem le édes feleségemhez reggel, amikor már Réka elment.
- Szia Ricsi. - mosolygott rám, majd egy hosszú csókkal köszöntött.
Imádom:)
- Ne akard tudni, mit álmodtam. - dörzsöltem meg a szemeim.
- Na! Mondd! - nézett rám szórakozottan.
- Hát ugye tegnap azt mondtam Rékának, hogyha az a Viktor gyerek is olyan lesz, mint az apja, akkor falra mászok. - kezdtem, mire bólintott - Na. Hát én ezzel álmodtam... - röhögtem fel, felelevenítve az álmom.
- Na és mit csináltál benne, te hősszerelmes? - kérdezte nevetve.
- Hát öhm... Kezdjük ott, hogy Pókember módjára falra másztam. Aztán elkezdtem énekelni... Vagyis óbégatni. ,,Pókember, Pókember! Mindent tud, amit egy póknak kell! Hálót sző, falra mászik..." - meséltem Rennek, aki csak nevetett tovább.
- Hát te hülye vagy! - fogta a fejét Ren, mire egyetértően bólintottam.
- Így van. De te így szeretsz. - kacsintottam rá féloldalas mosollyal az arcomon.
- Nem nem. Ezzel együtt szeretlek. - javított ki mosolyogva. (Aaaa, Bexi😍)

Hellooo! Itt a kövi💕 A végét senki ne kérdezze, csak kaptam egy olyan ötletet, és megvalósítottam😂🤌🏻
Előre megvan írva az összes rész a 19.-ig, iiigy most sokat fogtok kapnii😏
Ui.: Köszönöm szépen a 4,06K nézettséget, és a 405 vote-ottt<3
TikTok: @llauraesharrypotter_

Egy deszkás lány?/✔️/Where stories live. Discover now