A csajos délelőtt tök jól sikerült. Kaptam úgy ruhákat, meg anya vett könyveket is magának, (nem is ő lenne:)). És persze beszélgettünk.
Délután, amikor már apa is hazaért, és most meg anya ment el Virággal és Kingával, úgy döntöttem, hogy menjünk el deszkázni. És mivel nekem Pósa Ricsi az apám, természetesen beleegyezett:D
- Apaaa! - futottam ki ordítva hozzá a nappaliba.
- R, mi lelt téged?? - pattant fel ijedten.
- Seemmiii! Menjünk el deszkázni Antai-Kelemenékkeeel!! Légysziii! - végig sem kellett mondanom, amit elterveztem könyörgésnek.
Apa szó nélkül vigyorogni kezdett, és felállt.
- Mehetünk. Szólok C-nek. - ment a telójáért.
Én is felmentem, és írtam egy üzenetet Marcinak.
Réka üzenete: Drága jó Antai-Kelemen. Készülj Zoéval, mert megyünk deszkázni. Mindjárt ott vagyunk nálatok apával:D
Szinte azonnal kaptam is a választ.
Marci üzenete: ???
Nevetve néztem az értetlen reakcióját, majd felkaptam a deszkám, és kimentem.
- Na? - kérdeztem apát, aki éppen most fejezte be a beszélgetést Cortezzel.
- Azt mondta, hogy mehetünk. Úgyhogy guruljunk az Antai-Kelemen kúriához! - jelentette ki, mire ismét felnevettem.
- Verseny? - csaptam le a deszkát.
- Ez kérdés volt? - mosolyodott el apu, majd elindultunk.
Természetesen én hamarabb odaértem, így természetes, mint mindig én nyertem:D
- Mint mindig. - pacsiztam le apával, aki utánam ért az Antai-Kelemen ház elé.
- De szerény vagy, te gyerek. - borzolta össze a hajam röhögve, majd csöngetett.
Az ajtó szinte egyből nyílt, és kilépett rajta Zoé, akinek azonnal a nyakába ugrottam.
- Zoééééé!!! - visítottam.
- Réka, mi lelt téged? - röhögött fel, de természetesen vissza ölelt - Hiányoztál, te lány! Nagyon rossz volt ám itthon!
- Elhiszem. - néztem a szemébe, majd ismét megöleltem.
- Lányok! - röhögött fel apa - Amúgy szasz Z!
- Szasz, Rics. - vigyorgott apára drága barátnőm.
- Hugi! Pósáék azok? - hallottam meg Marci hangját.
- Nem vagyok a húgod, te agyhalott! - ordított vissza a lány - De amúgy igen, Rékaék azok.
Marci azonnal kirohant, és megállt az ajtóban.
- Pósa. - kacsintott rám mosolyogva.
- Antai-Kelemen. - viszonoztam.
Odaléptem hozzá, mire-mint aki csak erre várt-magához húzva szorosan megölelt, én meg mélyen beszívva az illatát öleltem vissza.
- Jól van gerlepár, szépek vagytok, de indulni kéne. - lépett ki a házból Cortez, mire zavartan elengedtük egymást.
- Nem vagyunk együtt Pósával. - jegyezte meg Marci.
- Még. - szóltak egyszerre.
Én csak a szememet forgattam, és a fiú reakcióját lestem közben, aki semmilyen érzelmet nem mutatott ki.
- Na, nyomás! - szólalt meg apa a hirtelen beállt csendbe, így mind az öten felpattantunk a deszkánkra, és beszélgetve elindultunk deszkázni.Joo reggelt! Iigen, ez is a rövidebb részek közé tartozik, de bocsánat, a hétvégén nem igazán volt időm rendesen írni😩 Remélem, hogy nincs harag, és azért tetszik!💕
TikTok: @llauraesharrypotter_
YOU ARE READING
Egy deszkás lány?/✔️/
FanfictionPósa Réka élete a Szent Johanna gimiben. A történet ,,Az én rasztám" című storym folytatása. Remélem, hogy ez is tetszeni fog!💕 Jó olvasást<3 ⚠️A SZÜLŐK, TANÁROK ÉS ISKOLA A LEINER LAURA ÁLTAL MEGÍRT SZENT JOHANNA GIMIBŐL VANNAK⚠️ ,,- Marcell, te...